Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
jgrmstr

 postitati 16.06.04 07:11
kõrin oli muidugi sellest, et vabakäigu mootor läbi. Sellel ka päris kena hind :(
T.P.

 postitati 11.06.04 07:53
hommik,

1. welcome
2. kõik mis liigub see ka kulub
3. suurima tõenäosusega saad sa kasutada searchi
4. kuluva aja ütleb sulle kõige täpsemalt mingi hooldusfirma (puksid jms)
5. pööretest - vist peaks ka olema mingi tyypviga (vähemalt nii kuskil tundus eelnevatest postitutest ehk kasuta punkti nr 3)

T.
teints

 postitati 10.06.04 19:29
kui sõidad terava servaga august läbi ja tagasilla puksid läbi, siis lööb tugeva matsu keresse. Muude kohta ei oska kommenteerida.
jgrmstr

 postitati 09.06.04 09:01
Auto on Audi 80 B4, 94' 2.0 66 kW :D

Mille põhjustavad (kuidas seda sõites märgata jne) ...
1. Kulunud poolraami puksid
2. Kulunud tagasilla puksid
3. Veovõlli lõtkud (vasak välimine hetkel)
4. Stabika puksid, kondid (vasak stabika kont hetkel)

Sellise info sain ma veermiku kontrollist läbi käies. Midagi tohutult kriitilist ei ole, aga vahetamist vajaks küll.
Ehk oskab keegi veel õelda, mis võiks olla kuluv tööaeg nende juppide vahetamisele, kui kogu varustus tööks on olemas?

Üldiselt oleks väga kena, kui mõni asjatundja siin kogu tarkuse välja pajataks. Ehk siis veel mis põhjustab sarniiride, õõtshoova pukside, patjade, laagrite kulumine ning kõiksugused lõtkud.

Lisaks on mul veel probleem mootoris, kus käib kuskil monosissepritse juures mingi imelik kõrin. Kui natuke gaasi anda siis kõrin jääb järgi. Kui ise natuke lähemalt sõbraga uurisin, siis nägin, et kui natuke gaasi anda, siis kaob üks pisike füüsiline kontakt ära ning kõrin jääb järgi. See kogu värk kohe õhufiltri all.
Veel olen paaril korral tähele pannud, et põõrded vajuvad 500-600 peale, millest selline asi?
On's tõesti vaja diagnostikat?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 41.4% - SQL: 58.6%]