Teema ülevaade |
marten28
|
postitati 03.06.04 14:19 |
audil on jah hüdraulilised padjad.mille jäikust muudetakse elektriga.tegelikult on seal padja sees elektri klapp mis laseb padjal nii öelda hingata ja
padi on pehme.kui nüüd klapp kinni pannaxe siis suletaxe padja seest tulev õhu kanal ning padi muutub jäigemax ja hakkab tööd tegema hüdroõli.(mis on
padja sees.) PADI on pehme kuni 1100p/min ja siis edasi muutub jäigax.kuid antud mudelil ei ole arvutit mis mootorit juhib.järelikult on kuskil pumba
peal või pedaali all mõni lüliti mis annab teavet tühikäigu asendist.ilmselt sellel varjandil juhib siis see lüliti padja klappe.
Kui padi on pehme ,ehk siis tühikäigul ,siis on padja klapil vool peal ja kui gaasi vajutada siis peax sealt klapilt vool ära kaduma.ühesõnaga on
sellel padjal 2 asendit.kas pehme või jäik..
eelnev jutt käis küll a6 1998a 2.5TD kohta aga usun et see süsteem on sama ka 2,4d.
esitex võta oma patjade küljest ära pistikud ja vaata kontrolllambiga et kas ikka vool tuleb .just nimelt lambika sest testriga näed Volte mõõtes
ainult pinget.kuid sellest ei pruugi piisata et klapp töötax.kui aga lamp põleb siis on nii pinget kui ka voolu küllalt(12v) siis mõõda klapi enda
takistust see ei tohix küll üle 100 ohmi ollaa. ja võrdle kas teisel padjal on sama takistus.kui vool on ja takistused on ka olemas siis olex veel
hea kui saaxsid otse klapile voolu peale lasta.et kuulata kõrvaga kas see klapp ikka teeb klõsu või on ta äkki füüsiliselt kinni jäänud.ja kui kõik
eeltoodud asjad on olemas siis on ilmselt padja tuulutus kanal umbes või padi ise kutu.siis 2000 eeki ja osta uus. ok edu teile
|
meim
|
postitati 02.06.04 10:20 |
Vaata kuttepumba peale laheb 3 juhet.Uks on suretusklapi jaoks(koige lahem korgsurve torudele.Uks laheb mingisse blokki kulje peal kust tuleb valja ja
laheb sisse peenike toru ja uks on seotud sama kangiga mille teisest otsast laheb tross poorete regulliks salongist.Peaks uurima katse eksitus
meetodil
|
Driver
|
postitati 01.06.04 16:44 |
upitaks teemat!
oskab keegi veel midagi selle asja kohta öelda?
aga kas selle tarbeks et tühikäigu pöördeid kontrollida pole mitte aju vaja?
2.4D seda ju ple või on?
|
Driver
|
postitati 31.05.04 18:46 |
meie sealt juhtmetest voolu ei leidnud
ei seisva ega ka töötava mootori korral
|
meim
|
postitati 31.05.04 17:41 |
Quattro80 oled sa kindel antud variandis voi?Mulle nagu seletati ja sai elektri skeeme vaadatud et ta loeb sealt hoopis mootori vibratsiooni ja
vastavalt sellele reguleerib tuhikaigul hoopis mootori poordeid vaikeses vahemikus.Ja 2.5tdil on need samad padjad.
Ehk siis keegi oskab tapsustada antud kusimust.
Endal oli kerge probleem jargmine:
Vahest soites tuhikaigul viskas natuke "kuiva" vibra sisse.Sai algul arvatud et siduriketta vedrud vasinud.Kuid siis saigi nende
mootoripatjadega tegeldud.
Sai isegi koik 4 patja lahti antud ja mootoril endal"parim"koht leida.
Aga probleem jai.Nii iga 10 korra tagant kui tuhikaigule minna tegib kerge korvalvibra.
Kui toesti neis patjades on klapp siis jarelikult ta ei ava neid.Ehk keegi teab siis:
Kas tuhikaigul laheb siis klappidesse vool?
Kust ta saab signaali klapid avada?
Kuidas antud susteemi kontrollida?
|
80quattro
|
postitati 31.05.04 11:37 |
Tühikäigu reziimis padi vedel, muul ajal suletaksa padja sees olev klapp, et tõsta padja jäikust
|
Driver
|
postitati 31.05.04 11:28 |
kes teab mis otsatarbeks lähevad 2.4D mootori patjadesse voolu juhtmed?
mõlemal padjal juhtmed küljes ja tekkis huvi et mille tarbeks see vool sinna läheb
|