Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Kütusekulu
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Cari[/i] Huvitavaks on läinud see 95 ja 98 vaheline rebimine. Minu mitteametliku katse (s.t. ei katsetanud teadlikult, lihtsalt nentisin fakti) tulemus on järgmine: paak sai lastud täis 95, trip-odo jõudis vaevalt 300ni ja benatuli läks tööle, samas 98ga jõuab ikka sinna hilisesse 300km peale ja alles siis läheb tuli põlema. Aga eks see kõige õigem katse käi nii, et paak tilgatumaks, 5l paaki ja siis sirgel teel või mingil ringrajal seni sõita kuni paak tühjaks saab. Seejärel sama asi teise kütusega.:D edit: kui 98 annab madalatel pööretel rohkem jõudu, siis on see ikkagi V mootoritele õigem! /me linnas cruisides @ ~1100rpm [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Kütusekulu
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
37.5%
- SQL:
62.5%
]