Teema ülevaade |
ahto
|
postitati 04.05.04 14:01 |
Anna andeks, ma ajasin mingit jama, kirjutasin hoopis teisest asjast, ei süvenenud õieti.
|
a90q20v
|
postitati 04.05.04 10:43 |
omal kunagi sama jama oli jõud kadus vaikselt ära kuni lõpuks päris ära suri.
5 syl mootoritel üldse suht õrn koht.
enamasti juhtub siis kui mõni student rihma vahetab ja ei puhasta vända sees olevat keeret korralikult vanast liimist ära.
või paneb üldse ilma liimita kokku.
ja siis lammutab vaikselt pildil oleva nr1 hammika kyljes oleva kiilu ära.
või teine asi miks sama probleem juhtub on see kui selle vända otsas olevate rihmaseibidega maad künda või teeäärseid puid puurida
siiani on piisanud korralikust istuliimist ja uuest rihma hammakast.
|
ahto
|
postitati 04.05.04 07:03 |
Juhul, kui rihmaratas on lahti ei peaks ka mooter korralikult käima, kui ta veel täitsa puruks ei ole jooksnud. Omal see viga kaks korda olnud. Nüüd
puurisin väntvõlli ja rihmarattasse kaks auku ja panin tihvtid sisse. Väntvõlli ei viitsinud maha võtta, et selle ots korda teha, seal tuleks peale
keevitada, mõõtu treida ja uus kiilusoon freesida.
|
pepe
|
postitati 03.05.04 13:41 |
Kas on võimalik, et nimetatud rihmaratas (see, millel on rihm, mis veab ringi genekat ja veepumpa) on kuidagi lahti võlli küljest - libiseb? Seal
vahel ma saan aru on mingi seib (vibration damper).
pilt elcatsist
pildil on kõnealune ratas nr 4.
Külmal seisval mootoril rihmast tõmmates see ratas liikus kuid võll ise krt seisis paigal. Täna kuuma mootoriga enam see ilma võllita ei liikunud.
SD-mootor, r.võimuga, kondikat ei ole.
|
|