Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Tühikäigu probleemid vanakooli kuubikul
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: MTI[/i] Kui õigesti mäletan, siis ta põrises küll, aga suht vaikselt. Asja tööpõhimõte on lihtne, niisama on kinni, vool peale tuleb läheb lahti. Ehk külmalt peaks siis 12V peale jooksma, mul tarbis see asi ca 3,3A voolu. Juhtimise koha pealt ei oska öelda, et kuna ja millega seda regullitakse. Sooja mootoriga siis ei tohiks sinna voolu peale tulla ilmselt. Endal on 2.3 NG tühikäigu mootor asendatud ajutiselt typ85-e 2.0 JS mootori omaga, mis ei taha mingit regulli, vool peale ja mingi aja pärast läheb ise kinni (bimetall koos soojendusega). [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Tühikäigu probleemid vanakooli kuubikul
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
41.5%
- SQL:
58.5%
]