Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
MaQQu

 postitati 12.05.04 09:37
Tsitaat:
Esialgne postitaja Big
[
No kui nii on õige, siis miks minu autol pöörded tõusevad


sellepärast, et mootoril ei ole koormust taga.. Pöördeid tõstetakse selle eesmärgiga, et kui kliima pump "taha tuleb", siis mootor ära ei koole. Kui sa kliima auto reźiimi lükkad, tõstetakse pöördeid ca 200 võrra, sest tegelikult peaks kiima pump taha tulema ja need 200 pööret "endale võtma" :) Sinul aga pump taha ei tule ja pöörded koormuse tõttu alla ka ei tule. Kui ei meeldi, et pöörded tõusevad, kasuta "econ" funktsiooni, siis ei tohiks pöörded tõusta.
Big

 postitati 12.05.04 09:12
Tsitaat:
Esialgne postitaja Carla
Hei

Käisin siis täna Jes Autos ja vanad teatasid rõõmsalt, et kliima peabki mootori pöördeid langetama ja pole kliimal häda midagi... Vähemalt nii vanade autode puhul pidi see kehtima.

Mina asjatundmatu isikuna ei hakanud vaidlema...

Aga kuidas siis ikkagi need lood on?

Tähh
Kaarel


No kui nii on õige, siis miks minu autol pöörded tõusevad (muidugi võib see sellest olla, et mu kliima ei tööta korrektselt, ntx kui soovin külma õhku, siis tuleb sealt ikka kuuma ja teiseks ma ei kujuta ettegi millal minu masinaga viimati kliima hoolduses käidi). Sooviks veel teada, et mis see kliima hooldus üldse maksab, kui ta ikka hirmkallis on, siis sõidan suvel parem lahtise aknaga ning talvel naudin kliimat sel määral, et vähemalt soojagi puhub :cool:
suspert

 postitati 04.05.04 13:45
väljendasin ennast eelnevalt suts valesti!

soovisin teada saada seda, et kus kohas oleks seda tööd kõige mõistlikum teha - selle mõttega, et kus kohast ma leiaksin need normaalsed inimesed(firma), kes on 100 % kompententsed seda tööd tegema?

kui see koht muidugi kuskil saarel asub, siis jama...
mulk

 postitati 04.05.04 13:21
C4 kerega audidel siis, millel on kliimatronic, eraldi täitmisava ei ole, täidetakse niplist, millel asub rõhu andur. Andur asub siis seal "veerenni" all, kõrvalistuja poolses nurgas. Anduri eemaldades süsteem tühjaks ei jookse, kuna seal on rehvi ventiili meenutav klapp all.
Kuuma salongi puhul võtab ikkagi natuke aega enne kui kliimaator jõuab salongi maha jahutada, siiski, õhu düüsidest peaks ikkagi enamvähem kohe külma tulema hakkama.
Süsteemil, milles on õige kogus freooni sees, hakkab isegi aurustisse minev toru jäätuma, või siis vähemalt "higistama".
Ja veel, ei soovita ise seda süsteemi torkima hakata.:)
jan-kos

 postitati 04.05.04 11:01
Ja tahaks teada kui külma sealt ajab? Enda isendil tuleb sellist kerget jahedat ja kas see hakkab järjest külmemaks minema või "parts" ja talv salongis ?
suspert

 postitati 04.05.04 09:10
kas hr mulk võiks avalikustada, kus seda kliimat õieti täidetakse

endal küll jahutab, kuid kuidagi liiga palju tunda on kui teema tööle hakkab...
Silwer

 postitati 04.05.04 09:06
Tee siis ennast targemaks ja loe näiteks seda: http://www.sjmautotechnik.com/TROUBLE_SHOOTING/AC.html
Carla

 postitati 04.05.04 08:18
Hei

Käisin siis täna Jes Autos ja vanad teatasid rõõmsalt, et kliima peabki mootori pöördeid langetama ja pole kliimal häda midagi... Vähemalt nii vanade autode puhul pidi see kehtima.

Mina asjatundmatu isikuna ei hakanud vaidlema...

Aga kuidas siis ikkagi need lood on?

Tähh
Kaarel
Silwer

 postitati 01.05.04 17:20
Proovi Jes Autot...
Carla

 postitati 01.05.04 15:44
Jälle siis kohe mure.

Kas keegi teab, Tallinnas-Tartus head ja usaldusväärset kohta, kus lasta kliima uuesti täita?

TÄnudega
Carla
mulk

 postitati 01.05.04 14:38
Kui freooni vähem sees on, siis ei ole hullu midagi, aga kui on lubatust rohkem, siis võib isegi pumba kinni lüüa. Näiteks, kui inimene avastab et ta auto kliimaseadme efektiivsus langend on, minnakse täitma ja lastakse freooni juurde aga keegi ei tea ju kui palju seda veel seal sees on ja nii juhtubki et kogus läheb suureks. Ja vanade autode puhul on lekkimine suht loomulik, pumba tihendid vms.
Kui nüüd süsteem täielikult vanast gaasist tühjendatakse, siis vakumeeritakse süsteem niiskuse eemaldamiseks ja lastakse õige kogus gaasi sisse. Ja kindlasti tuleks jälgida seda et kasutatakse just seda gaasi mis on märgitud auto tootja poolt. Kummitihendid ja muu on tehtud just selle gaasi jaoks ja keegi ei tea kuid uus gaas nendega reageerib.
Carla

 postitati 01.05.04 14:25
Krt, mul tühikäigul küll kisub pöördeid mingi 200 alla - kas peaks siis täitmise ja kontrollimise peale mõtlema?

Tänud
Carla
mulk

 postitati 01.05.04 13:53
Siin võib rolli mängida ka freooni kogus ja mark, omal lasin eelmine aasta täita asendusgaasiga 134 (originaalis R12, kogus 1100g). Ja siis "neelas" kah kondi.pump metsikult energiat. Nüüd käisin täitmas teises kohas ja kasutati õiget gaasi R12 ja ka kogus kaaluti täpselt välja ja nüüd ei tunnegi kui pump tööle hakkab. Pöörded minu autol ei tõuse pumba tööle lülitudes.
Big

 postitati 01.05.04 10:35
no siis see asi on selge...arvasin juba et mingine kala elektroonikas sees...tänud
alambe

 postitati 27.04.04 21:20
huvitaval kombel on jah see kliimapumba tahatulek audil kuidagi hästi aru saada.
näiteks täheldasin seda ühtlasel kiirusel sõiduga - tõmbab justkui hinge kinni.
Xsaral küll sellist asja ei täheldanud, kuigi oli 80kw disla ning ka omal ajal 3.0 senatoril ei olnud arugi saada kui kliima taha haakis.
yokker

 postitati 27.04.04 20:29
Mul dislal tuleb umbes 100 pööret juurde , kui konditsioneeri taha lükkan.
äss

 postitati 27.04.04 20:25
See peaks jah täiesti normaalne nähtus olema. Mul on sama lugu - tühikäigul tõstab ikka pöördeid omajagu.
MaQQu

 postitati 27.04.04 19:52
kliima peabki pöördeid tõstma, sest kliimapump võtab suht rämedalt mootori võimsust endale. Seega on see normaalne. Kuu aega tagasi oli temperatuur alla 4 kraadi, siis kliima pumpa taha ei võeta ning pöördeid samuti ei tõsteta.

PS! pöörded tõusevad keskeltläbi 150-200 pööret, vähemalt minul.
Big

 postitati 27.04.04 18:47
Nimelt on selline mure, et kui kliima kinni, siis tuksub mootor nagu õige auto kohus, kui kui kliima sisse lülitada, tõusevad pöörded 2-kordseks(tahhomeeter puudub, kasutan kõrva:P ), mis ei ole sugugi normaalne. Mis võib seda põhjustada, ei usu et kliima nii palju voolu tarbib, kusjuures kuu tagasi oli kõik normis.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 59.4% - SQL: 40.6%]