Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
mag

 postitati 30.04.04 12:03
natuke inffi juurde:
sai hiljuti vahetatud termostaat ja tundub et mootori temp. on liiga kõrge - näidiku järgi(üle 90-e) - tõuseb kuni järgmise kriipsuni sealt, kuni alles ventika tööle paneb. kohapeal töötades pikalt hakkab suitsema - läheb keema vms.

EDIT: Käisin täna õli vahetamas ja lasin mootori sisepesu teha. 10min. selle pesuõliga ja tossas tagant juba päris korralikult. Kutt kes õli vahetas ütles, et keeb. Pakkus võimalikud variandid: kolvirõngad või kui jahutusvedelikku kaob, siis plokikaane tihend vms. Jahutusvedeliku kadu ei ole täheldanud.

Mida see silindrisurvete mõõtmise tulemus muidu annab/ütleb?
A 90

 postitati 27.04.04 10:24
kõige esimesena vast mõõda surve silindrites ja tõenäoliselt tahavad hüdrotõukurid ka vahetust.
mag

 postitati 27.04.04 10:17
esimestel pööretel klõbiseb jah veits, siis kaob ära..
A 90

 postitati 27.04.04 10:08
kas klapid tiksuvad ka ? nt hommikul kui käima paned ?
mag

 postitati 27.04.04 09:20
kunagi kui Addinoliga sõitsin siis võttis ikka metsikult, mingi 1L/500-1000km, nüüd kasutan BP Visco 3000 poolsünti ja mingi 1-2L/10000km.
Kas mineraalõli kasutamisele võtmine vähendaks õlikulu/suitsemist?
Kas klapisääre tihendite vahetus muudaks midagi?
Läbisõitu mingi 260-tuh.km.
galen

 postitati 27.04.04 08:50
Kunagi kui vennal B3 oli, siis see hakkas ka hullult suitsema ja õli rüüpama. Silme ees jooksid ikka väga suured numbrid, et see mootor on omadega täiesti ...

Õnneks otsustasime esmajärjekorras ära vahetada klapisääretihendid, mis , nagu selgus, olid kivikõvaks muutunud.. Ja probleem lahenes .)

Üsna odavalt veel pealegi :D
ZZZ 705

 postitati 27.04.04 08:49
Räägi palju õli võtab, palju võib olla läbisõit, ennem ei saa midagi öelda kui pole mootorit lahti võtnud. Remont ise ei ole eriti kallis 2000 peaks hakkama saama.
A 90

 postitati 27.04.04 08:46
kas ja kui palju õli võtab ?
mag

 postitati 27.04.04 08:40
Kui kuumaks läheb siis hakkab suitsema, ehk käisin naisega platsil sõitu harjutamas ja kui mingi aeg seal tuuritatud sai, aegajalt ventikas jahutas radikat...märkasin et kahtalselt suitseb tagant. Linnapeal sõites vahest tõsisemalt kiirendades vist kah pahvatab tagant.
Kas on mingit mõtet 1,6-st motot remontima hakata, kas kolvirõngaste vahetusest üksi muutub midagi paremaks, või mida soovitate?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 47.7% - SQL: 52.3%]