Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
madjs

 postitati 23.04.04 01:00
Kui pikal kiirendamisel sinist viskama hakkab, siis ma ei usu, et asi klapisäärtes, klapisääred annavad märku endast üldiselt peale seimist, kui käivitad, siis pahvaka sinist viskab, või kui pikemalt tühikäigul töödanud motole koormust järsku anda, siis ka algul pahvaka paneb. Kui kiirendamisel tomu taga, siis pakun rõngaid, turbot, või siis üldist kulumist motos.
ferdinand

 postitati 22.04.04 18:21
Probleem selles, et mootor tarbib ebaloomulikus koguses õli. Ja seda just eriti siis kui energilisemalt sõita. Juttu on olnud, et tänu turbole see õli võib kaduda, kuid lihtsama ja odavama vahendina oleks võibolla mõttekas enne klapisäärekate vahetusega katsetada? Mismoodi see töö käib ja mida peaks eriti silmas pidama? Või kas on üldse mõtet sellega tegelema hakata? Muidu mootor ei suitse aga kui pikalt kiirendada siis viskab küll tomu taha.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 34.7% - SQL: 65.3%]