Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
samru

 postitati 08.04.04 07:49
kui võimalus on siis igal juhul tasub otsad taha pista, sest seal näeb ära mitte ainult mootori vaid ka ABS, AIRBAG korrasoleku. Muidugi sõltub see mootorist ja varustusest ja seadmest millega kontrollitakse.
krss

 postitati 08.04.04 07:48
Yhelt poolt soovitaks teha, sest sel viisil minimeerid enda riske. Ning kulumise hindamisest (nii yla- kui alakorruse kompressiooni möötmine) peaks piisama, sest köik muu on juba suht lihtsalt remonditav. Teiselt poolt on tänapäevaste odavate ölilisanditega (rääkimata kallistest nagu MotorUp jm) vöimalik saada ka kapremonti vajava mootori kompressioon lyhiajaliselt normi, hääl ilusaks, lekked peatatuks, olematu ölisurve piisavaks jne. St need testid rohkem enda rahustamiseks, kuid pettasaamisest see päästa ei pruugi. Arvestades seda, kui vähe maksavad need Audi mootorid (eeldusel et R4/R5), tasuks ehk mootori asemel pöörata rohkem tähelepanu kere seisukorrale (avariid, keevitamised, kerevenituspingi jäljed), veermikule ning yldisele kulumisele, mis pikapeale häirima hakkaks
ranz

 postitati 08.04.04 07:47
Igas suuremas linnas on ARK ülevaatuspunkt olemas, mina täpsemalt siis öeldes käisin Jõhvi omas, sest seal seda autot just müüdi. Eks pead lihtsalt ise enne natuke uurimistööd tegema, et kui nt Tartust hakkad autot ostma kus just see ülevaatuspunkt on... kusjuures mõningad müüjad ei taha, et sa seda kontrolli teeksid... alles kuu tagasi sai autot ostmas käidud ja no tee mis tahad müüja ikka, et vaata ei ole sellel autol ju miskit viga jne jne mis sa tast kontrollid jne jne lõpuks siis saime selleeest hinna nii alla, et arvestatud sai isegi nii et kui auto peaks suht kokku kukkuma oleme siiski omadega mäel :)
resnick

 postitati 08.04.04 07:42
kus linnas sa sellises kohas käisid? ja kus see täpsemalt asub?
ranz

 postitati 08.04.04 07:09
Tea kas täisdiagnostikat vaja just teha ongi... mina nt enda kone ostmisel läksin ARKi ülevaatuspunkti kus oli selline teenus täidsa olemas, auto ostueelne ülevaatus, ja juhuse tahtel oli see uusima sisustusega ülevaatuspunkt ja tüüp kontrollis ikka kõiksugu asjad otsast lõpuni üle, amordid puksid tuled heitgaasid jne jne ühesõnaga ikka kõik mis vaja on et ülevaatus läbida. Esimene laks oligi et ülevaataja ütleb et heitgaaside normi asi ei täida, et miski jama sees :P aga teadis mida proovida ka kohe, eelmine omanik oli lihtsalt häääästi madalate pööretega sõitnud ja torud olid tahmunud. Hoidis kohapeal tiba pöördedeid ja asi läks ise normi ära.
Asi maksis kokku 200.- ja see ei ole mitte palju et saada miskigi ülevaade ostetavast autost.
resnick

 postitati 07.04.04 20:13
...sooviks siis asjalike inimeste kogemusi/arvamusi mootoridiagnostika mõtekusest B4 ostmisel... kui palju infot see mulle annab ja kas see tasub end ära? eelnevalt saab jah silma ja kõrvaga mootorit kontrollida (et kinni ei pooks tuuri andes ja sumpast sitta ei viskaks jne), kuid ega asjale sisse ju ikka ei näe...

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 49.2% - SQL: 50.8%]