Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
mulk

 postitati 09.04.04 11:20
Kui ma omale auto ostsin ja esimest korda ülevaatusele läksin 28.06.2003 puudus minu autol üks katalüsaator, kuid hoolimata sellest läbisin ülevaatuse edukalt.
Alates 01.08.2003 aga on ülevaatusel ka HC tase normeeritud ja seda katalüsaatori puududes juba ausal teel kätte ei saa. Kuna olin kohustatud ka novembris ülevaatusele minema, siis seekord olid asjad kurvemad, CO% ja lambda väärtus olid korras, kuid HC jäi liiga suureks:(
ranz

 postitati 08.04.04 13:56
Mina enda omast nägin ilusti läbi, et poorid olid kõik lahti ja ummistust ei olnud.
Omal siis lihtsalt selle ülevaatuse pärast tegin otsetoru täpselt sellise nagu kati enda tükkigi on, et otsad oleksid samad, ülevaatuse jaoks siis keeran toru maha ja panen kati tagasi :P
Ja toru ei kuku läristama, selline kumin tekib siis kui kat seest tühjaks lüüa, või siis lärin tekib sellest et tagumised pütad on omadega otsakorral, minul nt just need on tiba kustund omadega ja kumisevad.
Krahv

 postitati 08.04.04 12:13
Tsitaat:
Esialgne postitaja mulk
Ülevaatusel ei koti kedagi, on sul seal KAT või ei, lihtsalt heitgaasi normi sa ilma KATita kätte ei saa:cool:. Ja lambda anduril on kah täitsa suva, kes-mis peale teda on:)


Ülevaatusel kotib täpselt niipalju, et co peab normis olema nõnda ehk naa, aga kui on tehnopassis märge mootritüübile kat. siis mõõdetakse ka lambdat ja kui kat jee lüüa vahelt siis lambda näitaja läheb suureks. Saab maha kui tõmmata mootoril pöörded ülesse, aga seda tehakse juba "lisaraha" eest.

Olen ka nõnda aru saanud, et toru kukub pläristama, miski resokas vahele oleks siis variant. Ega seda kati seest muidu suurt uuri, kui kopsik lahti lõigata, eks siis paistab, mis seal sees on. Oleneb muidugi mismoodi torud pütti lähevad, vbl on osadel ka otsast näha, minu omal vaid tagant poolt oli ühte näha, see oli küll timm,,,aga noh, tagant ehk ongi...
ranz

 postitati 08.04.04 07:02
Tsitaat:
Esialgne postitaja mulk
Ülevaatusel ei koti kedagi, on sul seal KAT või ei, lihtsalt heitgaasi normi sa ilma KATita kätte ei saa:cool:. Ja lambda anduril on kah täitsa suva, kes-mis peale teda on:)

Kusjuures kui moto on muus osas suht korralik on võimalik ka ilma katita ülevaatuselt läbi saaada :)
m7000

 postitati 07.04.04 22:57
1500 eeki ja saad uue...
samru

 postitati 07.04.04 14:17
Tsitaat:
Esialgne postitaja mulk
Katalüsaatori otstarvet resanaator ei asenda, seega on heitgaasi probleem endine.
Kas sa sellest resonaatorist ka mingit kasu saad on juba teema omaette.
Kui siiski on kange tahtmine kat. eemaldada, siis kõige mõistlikum oleks katalüsaataori kopsik vahelt ära lõigata ja sobivas mõõdus toruga asendada, ei teki ebameeldivaid helisid jne.


V6 mootoritega tekivad 3000 p/min juures ebameeldivad helid kui kat toruga asendada(omal nahal kogetud).
mulk

 postitati 07.04.04 12:23
Katalüsaatori otstarvet resanaator ei asenda, seega on heitgaasi probleem endine.
Kas sa sellest resonaatorist ka mingit kasu saad on juba teema omaette.
Kui siiski on kange tahtmine kat. eemaldada, siis kõige mõistlikum oleks katalüsaataori kopsik vahelt ära lõigata ja sobivas mõõdus toruga asendada, ei teki ebameeldivaid helisid jne.
A 90

 postitati 07.04.04 12:18
Kas kuidagi koduste vahenditega annab seda kati uurida ka, just et kas on umbes või mitte.
kas annab seda kuidagi lahti kruvida ?
ACE16V

 postitati 07.04.04 12:09
Tsitaat:
Aga räägi mis siis juhtub kui kat resoga asendada?


mootori pöörete kõrgemas otsas tuleb mõni gramm jõudu juurde ja madalamas kaob mõni gramm pöördemomenti...
Traks

 postitati 07.04.04 10:42
Tsitaat:
Esialgne postitaja mulk
Ülevaatusel ei koti kedagi, on sul seal KAT või ei, lihtsalt heitgaasi normi sa ilma KATita kätte ei saa:cool:. Ja lambda anduril on kah täitsa suva, kes-mis peale teda on:)


Aga räägi mis siis juhtub kui kat resoga asendada?
mulk

 postitati 07.04.04 10:17
Ülevaatusel ei koti kedagi, on sul seal KAT või ei, lihtsalt heitgaasi normi sa ilma KATita kätte ei saa:cool:. Ja lambda anduril on kah täitsa suva, kes-mis peale teda on:)
Dantee

 postitati 07.04.04 08:24
Põhimõtteliselt on kogemus ebatiheda sumpaga ja tulemuseks on see, et bensiini kulu suureneb, mida rohkem läbi laseb, seda suurem kulu on! Samuti ebaühtlustub mootori käik (paukumised mootoriga aeglustusel jms.). Kati kinni jäämise puhul jääb aga auto lõpuks seisma (kogemus Opel Astra 1,4l 98.a, usun et käitub kõigil üheselt). Olen kuulnud kati asenduseks mõeldud resonaatorist, kuid kuidas sellega käitub lamta, ei oska öelda, arvan et probleem võib tekkida tehnoülevaatusel 1992 aastast ülespoole autodega, sest neil on kati kohta reg.tunnistuses märge ja see tõttu CO sisalduse nõuded rangemad! :(
Krahv

 postitati 07.04.04 07:02
See on jah huvitav teema mõnevõrra...mul hakkavad kah vist katid umbe jooksma, ei astu enam edasi ja sumpa on täristama hakanud. Võtsin kupatuse maha esialgses ootuses leida auk,aga ei kus sa sellega, toobrid ise ülimalt korralikud. Aga ju tekib miski ülerõhk mis tekitab resonantsi ja see kostub väljagi ebameeldivalt. Et küsimus oleks pigemini kah, mis teeb lambdaandur kui kat vahelt välja lüüa? Selge, et ülevaatuses jookseb lambda puu otsa...aga just mootori töö seisukohalt. Kolisema muidugi jäävad nad siis kah niikuinii...samas lahti korralikku pütti kah lõigata ei taha (muidu üks alternatiiv oleks võtta pütist välja ainult esimene osa, mis ilmselt on rohkem umbes, tagantpoolt vaadates nagu ei olnud kuigi tahmased..võta nüüd kinni). Kindlasti on kellegil kokkupuuteid...??:(

br,
Krahv
A 90

 postitati 07.04.04 06:47
kahjuks vastata ei oska, aga endalgi kati kohta küsimus, kuidas auto käitub kui kat. umbes on ?
Traks

 postitati 06.04.04 19:45
Autoks 80 b4 2,0L 66kW (monopritse). Mis juhtub kui kat läbi laseb. Eelkõige huvitab küttekulu.

PS. Lambda saab oma infi kätte enne katti.

Tänu!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 56.3% - SQL: 43.7%]