Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kairo

 postitati 09.04.04 22:44
Kui tahad kindlasti miagi veel välja vahetada siis näiteks nukvõlli otstes olevad tihendid klapikambri kaane tihend rohkem nagu ei tule praegu rohkem ette mis sa võiks veel selle tööjuures ära vahetada
Horde

 postitati 08.04.04 08:31
Minu teadmised moto siseelust mu tegevustele piire tõmmand siiamaani, seega loodan et keegi pisut mõistvalt valgustaks tõukurite vahetus protseduuri.
Kas on mõtekas samaaegselt ka mingid muud vidinad ära vahetada (eeldusel, et eelmine omanik pole 88a väljalaske masinal siseelundeid opereerinud :-(

Seda ma tean, et minu puhul ei tule eriti palju motot lahti lammutada klappidele ligi pääsemiseks;-)
ranz

 postitati 08.04.04 08:18
Sama lisandit kavatsesin ka ise sinna lisada tegelt veel enne laiali kakkumist. Selleks lisandiks on MIFOOL, olen ka selle kohta jah kiitvaid sõunu kuulnud, eks näis mis teeb.
Horde

 postitati 08.04.04 08:07
Sama probleem minulgi ette tulnud. Kipub külmaga vahest tiksuma, vahest aga ei kuule ühtegi tõukuri klõbinat. Olen õli vahetust teinud ja mingi hetk see aitab klõbina vastu aga eks ikka tule tõukurid välja vahetada mis muud. Õli vahetust tehes pesen enne naftaga moto puhtaks, siis õli kanistrisse lisan (Kasutan Shell Helix'it), üks Venemaa (päritolu) toodetud õli lisand (Sellises kollases tuubis ja maksab mingi 25.- - võin ka huvi korral täpse margi välja uurida). Pidavat õli vähe paksemaks (siduvamaks) tegema - kui see nüd õige termin ;-()). Ja see aitab kõvasti kaasa. Aegajalt jälle panen lisandit juurde - segan õliga ära ja sisse. Sõber kasutab sama meetodit A100 puhul ja temal ei klõbise praktiliselt üldse peale kollase tuubi elixsiiri lisamist:P - ju tal tõukurid ka kobedamad(ainult käivitamise hetkel lööb aegajalt klõbina sisse mainis sõber).
samru

 postitati 08.04.04 08:07
Tsitaat:
Esialgne postitaja nasir
sama probleem kummitab ka mul, ranz :(
eks ole selle aja masinate tüüpiline viga.


see ei ole selle aja tüüpiline viga vaid kasutatakse selle aja autodel valesid õlisid. Need mootorid ei ole tehtud sellise vedela õli jaoks nagu sünt õlid. Kuna mootor on suhteliselt kulunud on õli rõhk madal ja hüdrotõukurid ei reguleeru ära. Paksem õli ei voola tõukuritest nii kiiresti välja ja ongi vaikus majas.
nasir

 postitati 08.04.04 07:51
sama probleem kummitab ka mul, ranz :(
eks ole selle aja masinate tüüpiline viga.
ranz

 postitati 08.04.04 07:05
Teeb mis ta teeb... selge on see kui tiks on sees tuleb miskit ette võtta.
Omal lööb tiksu julmalt sisse siis kui peeneks kone lasen ja tiksub kuskilt just keskmise silindri klappide juurest. Esialgne proov saab siis olema mootori sisepesu ja uus õli sisse, eks näis mis teeb. Kui see ei aita siis peab plaani võtma kerge remondi.
Miki

 postitati 07.04.04 22:57
roolivõimus oli täpselt sama küsimus ja vastus ka..

aga kahjuks ei mäleta vastust eriti.. aga tean, et oli:cool:
teints

 postitati 07.04.04 19:18
kas mootori töös tõukuri tiksumine ka midagi mõjutab. Nt võimsuse kadu, kütusekulu suurenemine jne ?
kairo

 postitati 06.04.04 23:25
Ära neid nüüd küll ühekaupa vahetama hakka vaheta ikka kõik 8 tk ära Kui vanad välja võtad siis näpi neid natuke küll sa aru saad milline (millised) neist tiksusid
tarmo

 postitati 05.04.04 20:08
valad 6li juurde ja korras:D
tiksumisel siis jah 2 p6hjust on: 1. lihtsalt 6htal teised, 2. 6li v2hesuse t6ttu ei ole piisavalt survet t6ukuritel ja siis tiksuvad, minul see teine h2da oli...seni kuini viimased otsad l6puks andsid :D
QUATTRO

 postitati 05.04.04 20:03
Reegel on see,et vahetatakse kogu pauk korraga.
teints

 postitati 05.04.04 19:59
Tsitaat:
Esialgne postitaja kairo
vahetasin lihtsalt tõukurid ära ja vaikus majas 1 oli päris õhtal ja 2 tükki olid mineku peal. Aaves maksid midagi 111 eeku tükk.


Ahah, aga kuidas sa kindlaks teed, millised õhtal?
kairo

 postitati 03.04.04 22:06
Sul see tiksumine alles alg staadjumis kui ainult külma mootoriga tiksub Mul alguses oli sama asi hiljem hakkas juba sooha mootoriga vaikselt häält tegema Ei aidand mingi õlivahetus ei algul ega lõpus vahetasin lihtsalt tõukurid ära ja vaikus majas 1 oli päris õhtal ja 2 tükki olid mineku peal. Aaves maksid midagi 111 eeku tükk.
El Nino

 postitati 03.04.04 14:04
Tsitaat:

Räägi täpsemalt sellest mustast plekkpurgist.



Suurus nagu õllepurgil ja ta oligi mingi klappide ja tõukurite puhastusvahend.Maksis vist mingi 40 EEKu.Küsi poodidest ,ma arvan et osatakse sind aidata küll.
Traks

 postitati 03.04.04 13:27
Tsitaat:
Esialgne postitaja kopamees
Seda teemat on siin foorumis ja auto24 foorumis käiatud juba väga pikalt.

Ka endal tiksusid külma mootori korral, eriti külmal talvel. Käis närvidele päris kõvasti. Mõtlesin ka juba vahetuse peale. Enne seda otsustasin kasutada autokeemiat, mis juttude järgi pidavat aitama. Ei tea, kas aitas keemia või õlivahetus (Valvoline SynPower), igatahes pole tõukurid enam "tiksunud" oma 1 aasta.





Mis keemiat sa kasutasid?
Teerull

 postitati 31.03.04 21:39
Tsitaat:
Esialgne postitaja El Nino
Ära jah kohe tõukureid vahetama torma.Ise kasutasin mingit mustas plekkpurgis olevat pesuainet.Sellega võis mingi 1000 kilti sõita ja siis korralik õli sisse.Pole kah enam probleemi.


Räägi täpsemalt sellest mustast plekkpurgist.

Tänan
El Nino

 postitati 31.03.04 20:14
Ära jah kohe tõukureid vahetama torma.Ise kasutasin mingit mustas plekkpurgis olevat pesuainet.Sellega võis mingi 1000 kilti sõita ja siis korralik õli sisse.Pole kah enam probleemi.
kopamees

 postitati 31.03.04 20:00
Seda teemat on siin foorumis ja auto24 foorumis käiatud juba väga pikalt.

Ka endal tiksusid külma mootori korral, eriti külmal talvel. Käis närvidele päris kõvasti. Mõtlesin ka juba vahetuse peale. Enne seda otsustasin kasutada autokeemiat, mis juttude järgi pidavat aitama. Ei tea, kas aitas keemia või õlivahetus (Valvoline SynPower), igatahes pole tõukurid enam "tiksunud" oma 1 aasta.
samru

 postitati 31.03.04 19:31
odavam on õli ära vahetada. Kindlasti tuleb sisse panna korralik mineraalõli ja mure murtud. Praktikat 12 aastat!!!
Traks

 postitati 31.03.04 17:18
Tsitaat:
Esialgne postitaja Jaks
Hüdro tõikurid jooksevad õlist tühjaks, ning kui tahad tiksumist ära kaotada tuleks tõukurid ära vahetada.


Kas see tõukurite vahetamine on hädavajalik. Mis siis saab kui neid ära ei vaheta?
Jaks

 postitati 31.03.04 16:55
Hüdro tõikurid jooksevad õlist tühjaks, ning kui tahad tiksumist ära kaotada tuleks tõukurid ära vahetada.
Kit

Depicts mood of post postitati 31.03.04 16:45
Külmalt käivitades hakkavad klapid mootoris tiksuma ja tiksumine jääb järgi alles siis kui mootor täiesti soe.
Jääb järgi ja ei tiksu enam üldse enne järgmist külmkäivitust.
Milles viga olla võib, kas aitab ainult õlivahetusest ?
Tegemist 1,8 karpaga 66 kw

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 59.4% - SQL: 40.6%]