Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
S4/C4 roolilati vahetus
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: lukas[/i] Selline mure, et S4-l 2,2T rooli keerates käib päris kõva kolks. Asi on ennast ilmutanud varemalt selliste sümtomitega, et korraks nagu on roolivõim taga ja samas jälle on rool üsna raske. Pikirööbastes kisub ka veidi üle keskmise. Lekkeid pole. Rooliotsad on vahetatud, tugilaagrid jms samuti. Ühesõnaga tundub, et roolilatt on omadega peetis. Siit paar küsimust: Kuidas roolilatti üldse C4 kerega masinal vahetatakse, kas mootori peab eest ära võtma? Kuidas ma aru saan, et mul on servotronic latt? Kas S4-l on võrreldes tavalise 100/A6 roolilattidel mingi erinevus? Aidake! Samas võib pakkuda ka essi latti või mõnda kohta Tartus kus latte taastakse. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
S4/C4 roolilati vahetus
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
32.4%
- SQL:
67.6%
]