Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
JansaS4

 postitati 17.03.04 15:50
seda minagi arvasin, et kui turbol vesijahutus olemas siis peab see ka ühendatud olema. mis kõige huvitavam, et Turbo (eelmine omanik) on nii sõitnud vist juba poolaastat:o ise seda teadmatagi.
prr

 postitati 16.03.04 00:38
tegelikult sõltub see kõik turbost.

kui turbo VAJAB vesijuhutust, siis peab see seal ka OLEMA. see, kes väidab, et peale- ja äravoolu torud peavad otse ühendatud olema, kuigi turbol ON vesijahutuse vajadus olemas, on sõna otseses mõttes loll.
JansaS4

 postitati 15.03.04 19:09
asi siis selles, et turbo pealt on vesi jahutuse toru lahti kruvitud ja mingi teise toruga ära ühendatud mis läheb kuhugi turbo alla. Kas see on õige asi või peaks ta ikka sinna turbo peale ühendatud olema? üks mees ütles et tal jooksis sellepärast turbo kokku ja teine räägib et peabgi nii olema. tegu on siis S4-ga

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 39.2% - SQL: 60.8%]