Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
QUATTRO

 postitati 18.07.04 16:16
Oleneb pidurikatete tüübist,kuid kardan et kui see klots sul seal terve nädala piduriõlis oli,siis sellest enam asja ei saa korralikult.
Võib hakata küll pidurdama peale puhastamist,kuid reeglina kaasnevad sellega pidurite vilistamine või siis katkumine,mis eriti hästi on ülevaatuse stendis näha.See klotsimaterjal suudab omale seda õli sisse kahmata ikka meeletult.
MEELIS

 postitati 18.07.04 13:54
Klotsid tuleb puhastda spets piduri puhastus vahendiga.Auto poodides on seda müüa küll
äss

 postitati 18.07.04 13:30
Tsitaat:
Esialgne postitaja ado
Millist piduriõli panna b-4´le (93a, 66kw)
Kas dot-4 ajab asja ära?
Lugu tegelikult selline, et vana vedelik on alla miinimumi ja oleks vaja juurde midagi valada aga mida?


Vedeliku paagi peal on kirjas, et mida sinna sisse peaks valama;). 91a 66kw b4 igatahes on DOT 4
ado

 postitati 18.07.04 13:13
Millist piduriõli panna b-4´le (93a, 66kw)
Kas dot-4 ajab asja ära?
Lugu tegelikult selline, et vana vedelik on alla miinimumi ja oleks vaja juurde midagi valada aga mida?
Black

 postitati 13.03.04 17:09
Oma masinal ka ostes üks tagumine töösilinder lekkis, nii et tuli pudelitäis DOT'i nädalas peale valada. Peale silindri vahetust tõmbasin nii klotsid kui ka trumli seest aviobensiiniga puhtaks ja rohkem pole olnud põhjust selle üle muret tunda.
laur4

 postitati 13.03.04 17:00
Auto pidurite remondi käigus ei jäänud ühe tagumise silindri mansetid esimese korraga pidama. Tulemuseks see, et kõik, mis trumli sees korralikult vedelikuga koos. Puhastasin sisemuse bensiinise lapiga ära (seda alles u. nädal hiljem kuna auto seisis), kuid ratas lõpetas õige pea normaalse pidurdamise. Võtsin lahti ning puhastasin veel, kuid mõni aeg hiljem jälle sama jama. Siit küsimus targematele, et kas pikemalt klotsil olev vedelik imbub katte sisse ja rikub selle või on neid miskitpidi veel võimalik puhtaks saada. Esimese hooga uusi klotse ära visata ei tahaks.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 38.6% - SQL: 61.4%]