Teema ülevaade |
QUATTRO
|
postitati 18.07.04 16:16 |
Oleneb pidurikatete tüübist,kuid kardan et kui see klots sul seal terve nädala piduriõlis oli,siis sellest enam asja ei saa korralikult.
Võib hakata küll pidurdama peale puhastamist,kuid reeglina kaasnevad sellega pidurite vilistamine või siis katkumine,mis eriti hästi on ülevaatuse
stendis näha.See klotsimaterjal suudab omale seda õli sisse kahmata ikka meeletult.
|
MEELIS
|
postitati 18.07.04 13:54 |
Klotsid tuleb puhastda spets piduri puhastus vahendiga.Auto poodides on seda müüa küll
|
äss
|
postitati 18.07.04 13:30 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja ado
Millist piduriõli panna b-4´le (93a, 66kw)
Kas dot-4 ajab asja ära?
Lugu tegelikult selline, et vana vedelik on alla miinimumi ja oleks vaja juurde midagi valada aga mida? |
Vedeliku paagi peal on kirjas, et mida sinna sisse peaks valama. 91a 66kw b4
igatahes on DOT 4
|
ado
|
postitati 18.07.04 13:13 |
Millist piduriõli panna b-4´le (93a, 66kw)
Kas dot-4 ajab asja ära?
Lugu tegelikult selline, et vana vedelik on alla miinimumi ja oleks vaja juurde midagi valada aga mida?
|
Black
|
postitati 13.03.04 17:09 |
Oma masinal ka ostes üks tagumine töösilinder lekkis, nii et tuli pudelitäis DOT'i nädalas peale valada. Peale silindri vahetust tõmbasin nii
klotsid kui ka trumli seest aviobensiiniga puhtaks ja rohkem pole olnud põhjust selle üle muret tunda.
|
laur4
|
postitati 13.03.04 17:00 |
Auto pidurite remondi käigus ei jäänud ühe tagumise silindri mansetid esimese korraga pidama. Tulemuseks see, et kõik, mis trumli sees korralikult
vedelikuga koos. Puhastasin sisemuse bensiinise lapiga ära (seda alles u. nädal hiljem kuna auto seisis), kuid ratas lõpetas õige pea normaalse
pidurdamise. Võtsin lahti ning puhastasin veel, kuid mõni aeg hiljem jälle sama jama. Siit küsimus targematele, et kas pikemalt klotsil olev vedelik
imbub katte sisse ja rikub selle või on neid miskitpidi veel võimalik puhtaks saada. Esimese hooga uusi klotse ära visata ei tahaks.
|