Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
tarts200

 postitati 01.04.04 16:06
olen nõus sellega, et need mõginad ei aita aga tavaliselt on ju ikka, et viimases hädas hakatakse juba lollusi välja mõtlema. aga olen kannatalik ja otsin veel:)
quattromees

 postitati 01.04.04 08:14
Ära hakka mingi möginatega vaeva nägema. Need seal vaevalt kuigi kaua püsivad. Keevitamine või teine kollektor vast ikka kindel lahendus...
samru

 postitati 31.03.04 19:38
saab keevitada aga enne tuleb praod sarossiga (hambapuuri moodi asi) puhtaks lasta ja kollektor kuumaks lasta, et pingeid sisse ei tuleks.
MEELIS

 postitati 31.03.04 19:17
Neid saab ilusti keevitada,kuigi vahest satub selline,et oleks nagu 20% rauda ja ülejäänud on muld.:mad:
tarts200

 postitati 30.03.04 19:46
aga mida arvate prao sulgemisest kivipastaga? vanasti olla see üsna levinud võte. kasutati mingeid purskekivimeid, vesiklaasi ja mingit kiirendit(täpselt ei mäleta).prao otstesse pannakse veel vist vaskorgid. miinuseks pidi olema see, et ei kannata koormust aga see eest talub suurt kuumust.
allans

 postitati 12.03.04 08:06
ka minul on parandatud ja peab küll
mulk

 postitati 11.03.04 20:50
Olen keevitanud kolm VAG kollektorit ja need peavad siiani, lihtne see pole, kuid saab keevitada küll, loomulikult peab olema ka sobilik elektrood (4mm hind 65.- tk AGA ):)
ve1ks

 postitati 11.03.04 20:16
Kollektori keevitamisega on asi halb, kuna sakslased on sellise metalli leidnud sinna, mida suht võimatu keevitada, usu ma ise proovind. Metallid ei ühine ja jahtumisel lööb keevituse lahti.
tarts200

 postitati 09.03.04 09:08
selline küsimus,et kas selle kollektori keevitamine on võimalik? ise ma millegi pärast arvan et ta tõmbab uuesti prao sisse ja äkki kellegil vedeleb garaasinurgas?
tarts200

 postitati 07.03.04 17:19
tegelt oli see nüüd järgi mõeldes ääretult loll küsimus(õlleuim) aga tänud sulle ,et maa peale tagasi tõid.
QUATTRO

 postitati 07.03.04 17:14
mitte ühelgi vabalthingaval mootoril pole kohta kuhu sa saaksid wastegate kinnitada .
Küsi pallist indreku käest või helista varuosadele,tal on ka üks 200 sees hetkel.
Kuigi seda kollet 100% tervena leida on suht raske.Kui kuskilt saad ja kellelgi veel on siis ma võtaks ka ühe .
tarts200

 postitati 07.03.04 17:04
nimelt probleem selles,et väljalaskekollektor on 4 silindri kohapealt kolmveerandi jagu lõhki. mootoriks 134kw T. missugused on erinevused tavalise moto ja turbo kollektoritel?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 44.7% - SQL: 55.3%]