Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Uss

 postitati 29.02.04 20:50
soovitan ka küünalde pealt vaadata
Teder

 postitati 28.02.04 17:34
Kui hakkad mootorile remonti tegema siis kaalu kas ikka tasub. Ise alustasin ja krt kui kalliks see kõik läks. 1,8 4b mootor 12000. Hing on siiani kinni veel.:(:( Järjest avastad, mis vajab jälle vahetamist.
WhiteLion

 postitati 28.02.04 17:08
Samas on ka süüteküünale järgi võimalik küttesegu ja silindris toimuvat hinnata.
Hele küünal viitab lahjale segule... tume rikkale segule. Tahmane siis satub silindrisse õli v on segu lootusetult paigast. loomulikult tuleb siis arvestada sellega, et oleksid kõik ühel ajal vahetatud küündlad ja küündlavahed õiged... ei maksa unustada ka seda et küündlajutmed oleksid normaalsed.
Sedasi saab ju heade ja hapude silindrite vahel mängida... kui anomaalja ilmneb just samade silindrite juures siis tasuks viga tõsisemalt otsima hakkata.
Kui ühtedes silindrites on küündlad ilusad ja teistes on teisiti siis on seal ka midagi mööda.
Ühesõnaga on omavahel seotud asju päris palju ja ma loodan et mu jutt ei saanud väga segane... üritan lihcalt aidata hädalist oma teadmistega mis on ka omal nahal ära proovitud.
80quattro

 postitati 28.02.04 16:50
Kas auto seisnud enne sind pikemat aega:cool:
Kotkas

 postitati 28.02.04 16:44
diagnostikas jah mitte ühtegi viga ei näidanud. Alguses näitas detonatsiooni andurites viga, aga see olevat olnud mingi vana viga. Pärast nende vigade kustutamist ei näidanud enam midagi. Äkki on võimalik, et papi, kes asjaga tegeles, pani midagi puusse, kuna ta ei jätnud mulle millegipärast just kõige kompetentsema inimese mulje. Ise suht tume diagnoosimise koha pealt.
WhiteLion

 postitati 28.02.04 15:46
Autodata raamat räägib selle masina kohta(kui ta sul ikka aastast 91-96), et norm surveastmed on 9-14bar... seega võiks siit järeldada et sul lihcalt osades silindrites rõngad kinni jäänud... Igatahes on asi normi piires. Pööretega puterdamine võib jah sellest tingitud olla... kas diagnostist muid hädasid välja ei koorunud? Millised on madala survetega silindri süüteküündlad(kas ilusad helepruunid v teistega võrreldes tumedamad ja tahmasemad?
Eints

 postitati 28.02.04 15:44
ebatihedad klapid?
Kotkas

 postitati 28.02.04 14:01
Käisin täna diagnostis ja kompressiooni mõõtmisel selgus, et 1,3,6 silindris on rõhk 12-12,5. 2,4,5 on rõhk 10,5. Millest on selline ebaühtlane kulumine tingitud? Kas peaks midagi kiiremas korras ette võtma või ei hakka tähelepanu pöörama? Kas on võimalik, et seoses sellega kõiguvad ka pöörded, kuna mootori töö on ebaühtlane? Mille äravahetamisege peaksin arvestama? Kolvi -ja õlirõngad? Autoks Audi 100, 2,8 v6.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 42.0% - SQL: 58.0%]