Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
romulus1

 postitati 07.06.04 16:08
Tänan hea vastukaja eest.
Renoveerimine – see on käsitöö, kus kontrollitakse kõiki etappe. Pumba tööaeg määratakse kindlaks ainult paagi saastumise astmega. Teisi printsiipe ei ole.
NB! Pumba paigaldamisel jälgige puhtust. Kui pumba sisse satuvad mustusekübemed, kiilub pump kinni mõne tunni jooksul.
Mul on oma eralditöökoda, kus ma ainult renoveerin bensiinipumpi. Vahetusfond asub autoteeninduses (Katusepapi 1, Tallinn). Te võite pöörduda sinna või minu poole.
Vanadel autodel on sissepritsesüsteemis ka teisi probleeme peale pumba. Neid kõiki üles leida võib ainult suurt kogemust omades. Katusepapi 1 meistritega töötan ma umbes 1 aasta, nad on kogenud ja jätkavad kogemuste omandamist.
Väljaspoolt Tallinna elavatel klientidel on mugavam saata oma pumbad CARGOBUSS’iga (kokku 1-3 päeva) Saaja: tel 55 916 803, Roman Denissov, Tallinn.

http://www.hot.ee/bensiinipump/
El Nino

 postitati 05.06.04 08:57
Mina lasin alles eelmine nädal samal mehel oma pumba korda teha.Laupäeval viisin ja pühapäeval oleks kätte saanud.Kuna aga ise pole Tallinnast ,siis lasin pumba gargoga Viljandisse saata.Asi igatahes töötab ja mingit häält ka nagu ei tee ,nii et ei oska ühtegi paha sõna öelda.
kairo

 postitati 04.06.04 21:38
Selline küsimus kaua te ühte pumpa teete ja kas tuleks enne aeg kinni ka panna või kuidas teil ned asjad seal käivad
Ette tänades Kairo
romulus1

 postitati 04.06.04 13:46
http://www.hot.ee/bensiinipump/Images/AUDI_VW_pumps.jpg
Foto. Audi, VW Boschi pumbad.
1 – paagivjaline, 2 – paagisisene. Rullipump Ø60 mm, mehaaniline sissepritsesüsteemid, automudelid 80. aastate lõpp (vaadake siin varem Audi 100).
3 ja 4 – paagisisesed kaheastmelised pumbad. Esimene aste – tsentrifugaalpump, teine aste – hammasrataspump. On ka lühemad üheastmelised hammasrataspumbad. Automudelid 90. aastad. Ø43 mm, pumbad erivad produktiisusega (liiter / min). Maksimaalne rõhk on 8 – 10 atm, harilikult kaitseklapp reguleeritud ~ 6 atm, rõhuregulaator teeb peen reguleerimine. Kui maksimaalne rõhk on 4,5 või madalam pump on kulunud (lambda > 1,1 bensiinikulu liiga suur).
Originaalsete pumpadepeal kõi sümbolidvalmistatud sissepressiga. Katalooginumber – 10 märki.
romulus1

 postitati 24.05.04 12:45
Audi-100 originaal Boschi bensiinipump (paagisisene mudel) on seesama, mis Audi-80 pump (paagiväline mudel). Sellesama pumbaga komplekteeritud VW ja Mercedes (80. aastate lõpp). Need on ühe pumba erinevad välimuse variandid (perekond).

See on rulli tüüpi pump.
Korpuse diameeter – 60 mm
Maksimaalne rõhk – 12 atm (12 V) või natukene kõrgem.
Kui maksimaalne rõhk langeb kuni 8 atm või madalamale – pump on kulunud (bensiiniliigkulu, lambda rohkem kui 1,1), auto varsti ei sõida.
12 – 8 = 4 (atm, kulumisressurss).

Ta on kõige võimsam sõiduauto bensiinipump, seetõttu teda vahetuses ei ole, teised pumbad on nõrgemad.
Praegu valmistab teda Boschi tehas Tšehhis, siin ta maksab umbes 5000 kr.

Minu koduleheküljel on fotod selle pumba sisemusest, soovitan vaadata:

2. Kulumine ja renoveerimine Bosch pumba mudel 0 580 254 013 (Volkswagen, Audi) näitel.

5. Töösegu, võimsus, kütusekulu ja ökoloogia.

7.Ohutuse küsimused


http://www.hot.ee/bensiinipump/index.htm
romulus1

 postitati 21.05.04 14:42
Mina renoveerin koik pumbad:Euroopa, Aasia, Ameerika ja Pierburg ka.

Ta on fondis: Tallinn, Katusepapi 1.

Ma vabandan, minu telefon mini kord ei anda kontakti.
Aga praegu tootab.
Kaits

 postitati 19.05.04 19:08
Tsitaat:
Esialgne postitaja kopamees
Arvan, et saate kiiremini vastused oma küsimustele, kui helistate Romanile.


Raske on jutule saada...

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=6287
kopamees

 postitati 19.05.04 17:45
Arvan, et saate kiiremini vastused oma küsimustele, kui helistate Romanile.
Kaits

 postitati 19.05.04 17:16
To romulus 1: Konkreetne küsimus: kas renoveerite Audilt pärineva bens. pumba Pierburg, tootekoodiga 895 906 091 F? Kahjuks pole siiani saanud kusagilt ammendavat vastust. Väidetavalt renoveeritaks küll Boschi pumpasid kuid kas ka Pierburgi?
ferdinand

 postitati 19.05.04 17:10
Siit tekib küsimus, et kui suur on normaalne pumba rõhk? Millises suhtes on baarid ja kg/cm2?
Pump on nimelt terve selle aja unnanud mis masin on minu käes olnud. Panin nüüd siis prooviks 10 kg/cm2 skaalaga manomeetri järgi ja selle osuti läks igaljuhul uhkelt põhja. Kas on manomeeter rikkis või miskit muud häda? Kas kellelgi on äkki võimalus usaldusväärsete riistadega kütuserõhk ära mõõta?
sileem11

 postitati 19.05.04 17:04
Jah seda nad teevad ;)
Alex2004

 postitati 19.05.04 16:27
Kas Te renoveerite pumba Audi-100 ?
romulus1

Depicts mood of post postitati 23.02.04 19:21
http://www.hot.ee/bensiinipump/Images/manometer.gif

http://www.hot.ee/bensiinipump/

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.9% - SQL: 45.1%]