Teema ülevaade |
anomaalia
|
postitati 28.04.04 13:51 |
Mingil määral ta peabki loksuma sest käigukangi hoovastik on ju ühendatud käigukastiga mis vastavalt kiirendusel/aeglustusel koos mootoriga ennast
patjadel pöörab.
Kui su käigukang aga loksub korralikult üles-alla, siis on jah paraku aeg see kuliss välja vahetada ca 700-1000 EEK.
Loomulikult soovitaks rahval vahest see kuliss koos munakaga ära puhastada ja määrida.
|
Traks
|
postitati 27.04.04 08:24 |
Aga kui käigukang loksub siis kui järsku gaasi annad või järsku gaasi vabastad?
Kas põhjus võib olla sellest, et üks käigu kasti padi sai ära vahetatud ja teine jäi vahetamatta.
Mida antud olukorras teha annaks?
Aitäh!
|
QUATTRO
|
postitati 03.02.04 23:37 |
Reeglina on põhjuseks käiguhoovastiku kulissis asuvate plastdetailide kulumisega.
Aitab väljavahetamine.
|
prr
|
postitati 03.02.04 23:36 |
kohe seal all, kus "eesnahk" lõpeb on plastist puks, see võib ära olla. samuti võib käigukangi pukk lahti olla.
|
siiim
|
postitati 03.02.04 22:24 |
Tere
Probleem siis selline et käigukang tundub nagu liiga palju loksuvat. kaigud lähevad muidu sisse ilusti ja muid probleeme ka märganud pole. Aga kang
liigub liiga vabalt. Äkki keegi teab kuidas seda kangi liikumist natuke ohjeldada/tihkemaks muuta?
|