Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ICE

 postitati 29.11.06 19:15
Mootorivahetusega pole üldse mõtet mässata, odavam on praegune maha müüa ja uus turbo nelikvedu audi osta. Niikaua on ehitamine ja tuuning odav, kuniks kapotialla ei ronita.
venom

 postitati 29.11.06 12:50
talveks ma igatahes lükkan ta garaa˛i ära aga ei tea jääb vist ikka sama mootor eks vaatab äkki saab midagi näpitud kah. Üks eesmärk on muidugi auto välimust muuta ilusamaks ja paremaks (uue värvkatte kindlasti). (need mootori hinnad ajasid suht igasugu mootori modimise tuju ära) aga kui teistpidi võtta siis käib see mootor kah ja see liigub kah suht eduliselt ikka.
ranz

 postitati 29.11.06 12:33
Tsitaat:
Algselt postitas: venom
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Kaane portimine+ täisremont on ca 10 - 12Keeki Tel: 5018529, küsi ning räägitakse täpsemalt:)


siin clubi kaaslasel oli pakkuda 2,2 10vt mootor (MC) 121kw ja tema jutu järgi täis remont tehtud ja igati ok mootor (koos kõige tehnikaga) 10k aga ma präegu küll ei suuda otsustada ja välja mõelda mida nüüd siis talvega korda saata... :(

Kui ise sellise valiku ees oleks ning kindel soov lisajõude saada siis vaataks ikka Turbo moto poole, sellise vabalthingava järgi aitamine erilist tulemust ei anna ning raiskad niisama seda raha. Samas pead arvestama ka teist motot ostes, et kulud ei piirdu selle x summaga moto eest ainult... seal on asju kindlasti mis vajavad ümber tegemist jne jne jne
Kui nüüd statistiliselt vaadata siis väga vähesed masinad on swapi ära teinud ning ka masin on täiesti toimiv aasta pärast, paljudel jääb asi pooleli rahasummasid kokku lüües, paljudel poole ehituse pealt jne.
Kui omal palju raha ning vaba aega, koht ning vajalik tehnika ja liikumiseks teine auto olemas siis miks mitte :D aga mõistlik oleks vaadata ka turul pakutavad tehasest välja sõitnud võimsamaid masinid, et kipub asi suht tihti nii olema, et müüd olemasoleva maha paned miski x summa juurde ning sul on käes suht sama masin nagu ise ehitadeski oleks saanud... kuid seal on juba asi tulnud sellisena tehasest ning jäävad ära kõiksugu peavalud krt teab millega.
venom

 postitati 29.11.06 12:24
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Kaane portimine+ täisremont on ca 10 - 12Keeki Tel: 5018529, küsi ning räägitakse täpsemalt:)


siin clubi kaaslasel oli pakkuda 2,2 10vt mootor (MC) 121kw ja tema jutu järgi täis remont tehtud ja igati ok mootor (koos kõige tehnikaga) 10k aga ma präegu küll ei suuda otsustada ja välja mõelda mida nüüd siis talvega korda saata... :(
Kaits

 postitati 29.11.06 10:57
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Kaane portimine+ täisremont on ca 10 - 12Keeki Tel: 5018529, küsi ning räägitakse täpsemalt:)


Mul läks ca. 7.5K EEK. 10V kaan siis.
ranz

 postitati 29.11.06 10:05
Tsitaat:
Algselt postitas: venom
tegelikult ma usun et jään ikka selle 2,2 vabalthingava juurde sest pole raha investeerida nii plaju selle mootori alla.

Igati mõistlik kokkuvõte teema lõpetamiseks :) see lisa 10-20KW mis seal meeletu raha eest välja venitada ehk saaks ei tasu seda lihtsalt ära.
jõuvanker

 postitati 29.11.06 09:39
Kaane portimine+ täisremont on ca 10 - 12Keeki Tel: 5018529, küsi ning räägitakse täpsemalt:)
venom

 postitati 29.11.06 09:20
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Oleneb, mida saavutada tahad. 2.2 vabalthingav on ka tegelikult igati hea mootor. Kaas ilusti ära portida, natuke surveastet tõsta, hooratas mõistuse piires kergemaks treida, sisse- ja väljalase kriitilise pilguga üle vaadata ja peaks erksamaks saama küll.

96kW on veidi kummaline arv, enamasti on nad 101kW. Mis mootori tähis on?


aga palju kaane portimine maksab (kaane madalamaks laskmine eriti ei maksa seda ma tean) aga kõik see mis sa ette loendasid tegelikult minu arusaama järgi ei tohiks eriti kulukaks minna juu.

aga autoks on siis jah audi coupe 84 a esivedu , nende kw arvu kohta ma ei oska midagi üelda passis on neid nii palju.

tegelikult ma usun et jään ikka selle 2,2 vabalthingava juurde sest pole raha investeerida nii plaju selle mootori alla.
Skeldo

 postitati 28.11.06 21:04
1: Sa ei ole siiamaani maininud mis autoga tegu. Kuna oleme nutikad siis eeldame sinu profiilist, et vana kuubik, esiveoline.

2: Komplektne mootor koos juhtmestikuga.... Oleneb kui hea otsija oled. 6000-??? EEK-i.

3: vahele paigutamine???? Kõik on kättevõtmise asi ning lihtsat ei ole midagi siin maailmas. Arvesta sellega, et jama on sellega palju(see ei ole lihtsalt plug and play stuff), kuid siiski vähem kui 20v või V mootori vahele panemisega.

4: Lisa eelarvesse veel 10000-15000 doonor mootori remont.

5: Kui tahad veel seda mootorit edasi arendada siis unusta eelarve, sest nagunii see läheb lõhki.
Black

 postitati 28.11.06 21:01
Oleneb, mida saavutada tahad. 2.2 vabalthingav on ka tegelikult igati hea mootor. Kaas ilusti ära portida, natuke surveastet tõsta, hooratas mõistuse piires kergemaks treida, sisse- ja väljalase kriitilise pilguga üle vaadata ja peaks erksamaks saama küll.

96kW on veidi kummaline arv, enamasti on nad 101kW. Mis mootori tähis on?
venom

 postitati 28.11.06 20:51
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tee ära, pane liikuam, sõida kohale ning ongi valmis, tehtud küll seda, toimib.


järgmine asi siis :) et esiteks selle 10vt mootori maksumus (komplektne, koos kõige vajaminevaga). ja kui suur ja keeruline ettevõttmine see sinna vahele paigutamine on.
Skeldo

 postitati 28.11.06 20:30
Endal kogemus arkiga olemas.

Lihtsalt enne tegemist soovitan siiski teha mootori vahetus taotluse , ehk ümberehitus taotluse.

Kindlam teha kui paber olemas !!!
jõuvanker

 postitati 28.11.06 20:27
Tee ära, pane liikuam, sõida kohale ning ongi valmis, tehtud küll seda, toimib.
venom

 postitati 28.11.06 20:23
[Unusta hetke mootor ning pane mõni turboga mootor aiste vahele.

kui nt 10vt vahele panna siis tuleb ju nende paberitega jamama hakkata aga on kellegil sellega kogemusi. maksumus umbkaudne ja kuda ark-ga asjad korda saab või kuidas see asi ära teha..
Skeldo

 postitati 28.11.06 20:08
Kui sul mõttes mingi paari tuhandene investeering mõttega tohutust võimsuse kasvust siis võid sama hästi kui kogu teema ära unustada.

AGA kui nüüd asjast rääkida siis -

Unusta hetke mootor ning pane mõni turboga mootor aiste vahele.

Kui tahad odavamat teed minna ning pole just rohkem ka plaanis kui mõned sajad heppad siis peaks piisama 10vt mootorist (edasiarendatult juba siis ).

Kui nõudmised ja eesmärgid suured siis juba 20 klapiline palju nuhtlus vahele ning lõbu võib alata.

Loomulikult on valik sinu ning kui midagi huvitavat plaanis siis hoia kursis.
venom

 postitati 28.11.06 19:46
auto plaan siis talveks garaa˛i peita ja oleks siis huvi mootorit väheke erksamaks ja paremaks teha ehk keegi soovitab millest alustada ja kui kellegil on midagi head pakkuda sellele mootorile siis pakkumised on oodatud. (selge on see, et selle mootoriga kuhugi kiirendusele ei pürgi aga parem võiks ju alati olla või mis)
Mootor siis 2,2 10v (ilma turbota) 96kw

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 66.5% - SQL: 33.5%]