Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
85a sigari KU mootoriga jamad
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: stihl[/i] [quote][i]Algselt postitas: ultra[/i] Manuaalne pritsepea. Käima läheb ainult siis ja käib kui taldrikut tõsta. [/quote] See ei ole mitte manuaalne, et ise pead tõstma, vaid mehhaaniline pritsepea. Õhk tõstab seda ise, ka külmkäivituse ajal, sest mootor ilma õhuta ei tööta. Rebase viimasel pildil, kus on näidatud CO regullimise kork, selle võid ära võtta ja sinna regullkruvi auku püsti mingi kerge 2-3mm plastvarda torgata. Kui käivitad, siis näed ise oma silmaga, et taldrik tõuseb. Aga, loomulikult, ainult siis, kui kogu voolikumajandus küljes on. Ilma vollata proovisid K-Jetti käivitada we? . [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
85a sigari KU mootoriga jamad
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
25.9%
- SQL:
74.1%
]