Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Segadus tiptronicu ja multitronicuga.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: TT[/i] Tiptronicu ja Multitronicu vastupidavuse kohta ringlevad jutud kipuvad olema külajuttude tasemel. Kuna Multitronic kast ei talu suurt väänet ja igasugust tugevat koormust, arvatakse ekslikult, et tegelikuses kliendi süül rikutud kast on Audi Multitronic kasti nõrga vatupidavuse tüüpviga. Multitronic kaste keeratakse peeti tavaliselt sellega, et chipitakse mootorit, veetakse nööriotsas teist autot või veetakse taga järelkäru. Multitronicut ei hakka kunagi quattrotele peale panema kuna kasti ehitus ja tööpõhimõte ei võimalda kardaani väljavõttu kasti otsast, pigem asendub quattrotel Tiptronic kast S-Tronic (DSG) kastiga. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Segadus tiptronicu ja multitronicuga.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
21.7%
- SQL:
78.3%
]