Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
10v turbo omanikud
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: genekas[/i] [quote][i]Algselt postitas: zaazk[/i] Endalgi just tekkimas plaan/projekt 10V turbomootoriga. Oleks plaanis panna Audi Coupele typ89 2,3 moto(100kw/10V/NG) asemele esiveoline 10V turbomootor 134kw On see väga keeruline ettevõtmine või täitsa ilusti teostatav? Palju vaja ringi ehitada? Kas kastid sobivad või peab 10V turbo kasti ka panema?[/quote] kas NG mootoril ei old katalüsaator ka taga? ...siis jääd igal juhul jänni, sest KG on ilma katalüsaatorita mootor. MC suunas võiks siis ju mõte liikuda, aga no sellest oskab mõni teine siinolija paremini midagi arvata... käigukasti osas niipalju, et NG kast võib nõrgaks jääda, aga typ44 kast (KG küljes olev) kupeele alla ilmselt ei sobi - urri või esskahe kasti võiks kaaluda, aga sellisel juhul muutub asja mõttekus juba väga küsitavaks [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
10v turbo omanikud
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
31.5%
- SQL:
68.5%
]