Teema ülevaade |
Kristo_Te
|
postitati 02.04.24 18:28 |
Jah, mkb.. Kahjuks seesama auto ongi.
Auto juba remondis. Eelmine omanik (see, kes enne mind selle ära ostis), väitis, est vahetas seall miskiseid asju välja, sh olevat pannud ka uue
raadio, aga pildilt vaadates, märkasin, et siiski toosama cd-mängija sees. ISegi kliimaploki olevat uue pannud... aga küll ma talle alles ehita.
|
mkb
|
postitati 30.03.24 08:56 |
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Ütle veel, et ostsid balticarist, siis on täislaks. |
Aasta alguses ES Auto poolt ostas oksjonil olnud, ehk siis samasugune lotovõit.
|
prj
|
postitati 30.03.24 01:51 |
Loll saab kirikus ka peksa.
Nende asjade remont ületab auto väärtuse.
Kui õlirõhku reaalselt ei ole, siis mitmekordselt.
Sõita ei tohi meetritki, kui õlirõhu hoiatus tekib, kui tahta mingitki lootust, et ei pea mootorit terves ulatuses välja vahetama.
Palju õnne, järgmine kord kontrolli mida ostad, mitte ära osta kinnisilmi.
Ütle veel, et ostsid balticarist, siis on täislaks.
|
Jann
|
postitati 29.03.24 13:01 |
Enne, kui reaalset õlirõhku pole mõõdetud, ei tohi sõita meetritki kui uut mootorit ei taha osta. Ja teiseks, miks seda kaablit üldse lasta sellisel
järgi panna, kes ei oska vigu lahti seletada ega päris diagnostikat teha?
|
Kristo_Te
|
postitati 29.03.24 11:34 |
Tere!
27.03.2024 sai soetatud 2003 aasta Audi A3, mille südameks 2 liitrine FSI, ja mis aretab 110kW. Samal õhtul hakkas vilgutama punast õlikannu. Lasin
lisada õli juurde (mis oli muidugi vale, ehk siis 10W40 valati sisse 5W30 asemel). Siis tuli kustus. Aga kodupoole sõites hakkas uuesti piiksuma ja
vilkus paar korda. Eile (s.o 28 märts 2024) lasin panna järgi arvuti : Ja viskas ette 3-4 suuremat veakoodi:
1. 17441 - Sensor for NOx (G295)
P1033 - 002 - Signal too low
2. 16684 - Random/Multiple Cylinder misfire detected
P0300 - 002 -
3. 16685 - Cylinder 1
P0301 - 002 - Misfire Detected
4. 16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake)
P0011 - 008 - Retard Swtpoint not reached (Over-Advanced... lõppu ei mäleta ja pildilt pole ka näha)
Ja siis diagnoos:
Probleem õlirõhuga
Probleem nukkvõlli ajastusega
Probleem NOx anduriga (esmased prognoosid- vale katalüsaator [NOx kat-i asemel universaal katt] ja NOx andur vigane)
Eile (s.o 28 märts 2024, sõites kodust Tartusse (vahemaa ca 60 km) vilgutas punast õlinäidiku tuld 3 seeriat ca 4-5 min vahedega või isegi vähem).
Siit küsimus: Kui ohtlik on hetkel selle autoga sõita ja mis on nende vigade parandamise tasu?
|
|