Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Kristo_Te

 postitati 02.04.24 18:28
Jah, mkb.. Kahjuks seesama auto ongi.

Auto juba remondis. Eelmine omanik (see, kes enne mind selle ära ostis), väitis, est vahetas seall miskiseid asju välja, sh olevat pannud ka uue raadio, aga pildilt vaadates, märkasin, et siiski toosama cd-mängija sees. ISegi kliimaploki olevat uue pannud... aga küll ma talle alles ehita.
mkb

 postitati 30.03.24 08:56
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Ütle veel, et ostsid balticarist, siis on täislaks.

Aasta alguses ES Auto poolt ostas oksjonil olnud, ehk siis samasugune lotovõit.
prj

 postitati 30.03.24 01:51
Loll saab kirikus ka peksa.

Nende asjade remont ületab auto väärtuse.
Kui õlirõhku reaalselt ei ole, siis mitmekordselt.
Sõita ei tohi meetritki, kui õlirõhu hoiatus tekib, kui tahta mingitki lootust, et ei pea mootorit terves ulatuses välja vahetama.

Palju õnne, järgmine kord kontrolli mida ostad, mitte ära osta kinnisilmi.
Ütle veel, et ostsid balticarist, siis on täislaks.
Jann

 postitati 29.03.24 13:01
Enne, kui reaalset õlirõhku pole mõõdetud, ei tohi sõita meetritki kui uut mootorit ei taha osta. Ja teiseks, miks seda kaablit üldse lasta sellisel järgi panna, kes ei oska vigu lahti seletada ega päris diagnostikat teha?
Kristo_Te

 postitati 29.03.24 11:34
Tere!

27.03.2024 sai soetatud 2003 aasta Audi A3, mille südameks 2 liitrine FSI, ja mis aretab 110kW. Samal õhtul hakkas vilgutama punast õlikannu. Lasin lisada õli juurde (mis oli muidugi vale, ehk siis 10W40 valati sisse 5W30 asemel). Siis tuli kustus. Aga kodupoole sõites hakkas uuesti piiksuma ja vilkus paar korda. Eile (s.o 28 märts 2024) lasin panna järgi arvuti : Ja viskas ette 3-4 suuremat veakoodi:

1. 17441 - Sensor for NOx (G295)
P1033 - 002 - Signal too low

2. 16684 - Random/Multiple Cylinder misfire detected
P0300 - 002 -

3. 16685 - Cylinder 1
P0301 - 002 - Misfire Detected

4. 16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake)
P0011 - 008 - Retard Swtpoint not reached (Over-Advanced... lõppu ei mäleta ja pildilt pole ka näha)

Ja siis diagnoos:

Probleem õlirõhuga
Probleem nukkvõlli ajastusega
Probleem NOx anduriga (esmased prognoosid- vale katalüsaator [NOx kat-i asemel universaal katt] ja NOx andur vigane)


Eile (s.o 28 märts 2024, sõites kodust Tartusse (vahemaa ca 60 km) vilgutas punast õlinäidiku tuld 3 seeriat ca 4-5 min vahedega või isegi vähem).

Siit küsimus: Kui ohtlik on hetkel selle autoga sõita ja mis on nende vigade parandamise tasu?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 55.3% - SQL: 44.7%]