Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
teet82

 postitati 27.01.24 06:34
Ma ei mäleta kumba poolt vahetasin kunagi, aga mina lasin mootori koos kasti ja sillatalaga alla välja. Ma ei süvenenud praegu sellesse juhendisse, aga seal võib olla "pimesi" keeratavaid polte ja kui midagi murdub või üle keerab, auto vanusest tingituna, siis võib-olla oleks lihtsam maha võtta kohe.
Ise kuskil ilma tõstki ja juhendita kindlasti pusida ei tasu.
prj

 postitati 26.01.24 15:09
Ühte ei soovita vahetada või vähemalt on vaja mõlemad maha võtta ja teine ka stendist läbi lasta.
Lisaks soovitan soojalt kogu sisselase ära survestada, et vältida uue turbo loojakarja minemist, kui teist ei vaheta, siis see tee vähemalt kindlasti ära või lase teha (nt esracingus).

Mootorit maha ei pea võtma, aga eriti lõbus töö ei ole.
https://www.upload.ee/download/16207929/aa201b63b7bd1e3a56b7/202turbo.pdf
John5

 postitati 26.01.24 14:10
Tere!

Sooviks natukene infot saada, kui suur töö on Audi a8 d3 2004a 202kw juhipoolse turbo vahetamiseks. Kas saab seda pealt poolt paremini või alt poolt, kuulnud kuskilt et peab mootori maha võtma. Oskab keegi nõu anda?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 33.4% - SQL: 66.6%]