Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
sigaelmar

 postitati 03.02.24 10:28
Täna hommikul õngitsesin sellised vead välja. Kas on võimalik ka elektriline viga või kindlasti mehhaaniline?

https://img12.img-bcg.eu/auto24/560/871/181321871.jpg


Märkus moderaatorilt: Muutsin pildi lingiks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on 800pix!
sigaelmar

 postitati 10.01.24 08:45
Kas on võimalik, et see 10W40 õli seal mootoris oligi põhjuseks miks kett enne õlivahetust häält ei teinud?
sigaelmar

 postitati 07.01.24 17:10
Ühe pistiku kinnitus oli tuksis küll aga ma praegu ei mäleta kas solenoidi või mõne muu asja, mis töö käigus lahti tuli võtta. Ma vaatan selle üle. Aga see ei pruugi olla väga hästi hooldatud mootor ja tagatipuks sõitis enne mind vist 10W40 õliga ka. Ma arvan, et ma katsetan Castrol engine shampood ja panen 5W30 õli sisse, kaotada pole enam suurt midagi nagunii.
teet82

 postitati 07.01.24 16:12
Viimane kood oleks nagu solenoidi elektriahela viga, mitte mingi asendi viga. Kui seda veakoodi pole ise kuidagi põhjustatud, näiteks pistik lahti käivitatud, siis mina alustaks sellest. Ma lihtsalt googeldasin koode, aga võiks mingi margipõhise programmiga diagnoosida, saaks korraga mõistlikud selgitused sinna juurde.
sigaelmar

 postitati 07.01.24 15:23
Sellised vead võtab sisse: Seda 16397 viga ennem ei olnud kui ma vasaku ja parema solenoidi ära vahetasin. Mootor muidu töötab hästi ja vaikselt, küttekulu on korras jne. Enne solenoidide ringi tõstmist läks külmalt hommikuti pikemalt käima kui praegu aga võibolla see oli kokkusattumus ka.

https://img12.img-bcg.eu/auto24/products/770/376/180495376.jpg
sigaelmar

 postitati 05.01.24 20:30
Mõni aeg tagasi oli seal väidetavalt kett vahetatud. Võibolla pandigi mingi 200 € komplekt, et juba tuksis on. Neid solenoide pole vist ka mõtet vahetada? Iseenesest 12v liigutasid kõik 4 ennast.
teet82

 postitati 05.01.24 20:13
Või on mingi tald maas kuskilt, niisama kulumisest see veakood pigem ei tule. Kuna on "vanosega" mootor, siis teoreetiliselt võib ka sealt mingi viga tulla, samuti olen näinud valesti, ilma rakisteta koostatud mootoreid.
Vaatasin, et näiteks saksa ebays tundmatu tootja ketikomplekt 200EUR ja töötunde vahetuseks näitab 12, seega alla 1000EUR peaks olema võimalik ära teha kuskil.
sigaelmar

 postitati 05.01.24 20:03
Kui kett on üle hüpanud juba siis kas mingeid sümptomeid peaks veel olema?
prj

 postitati 05.01.24 19:57
Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar
Kas on ka võimalik, et sellise ketiga veel tükk aega sõita saab? Tegemist on autoga mille väärtus on väiksem kui keti vahetuse hind ja ma pigem võtan riski sõidaks kuni saab. Aga kui see ikka üle paari kuu mitte kellelgi kestnud pole, siis pean midagi ette võtma selle autoga.

Müü varuosadeks ja osta järgmine.

Niimoodi sõita suhteliselt mõttetu, sest sa ei tea kunagi, kuna see sul laiali käib ja terve päeva ära rikub.

Kui juba korrelatsiooni viga sees, siis tähendab see seda, et suure tõenäosusega on kett juba üle hüpanud. Ehk siis sellega ei tohi enam üldse sõita.
sigaelmar

 postitati 05.01.24 18:11
Kas on ka võimalik, et sellise ketiga veel tükk aega sõita saab? Tegemist on autoga mille väärtus on väiksem kui keti vahetuse hind ja ma pigem võtan riski sõidaks kuni saab. Aga kui see ikka üle paari kuu mitte kellelgi kestnud pole, siis pean midagi ette võtma selle autoga.
prj

 postitati 05.01.24 17:20
Vaevalt.
sigaelmar

 postitati 05.01.24 14:56
3,2FSI 188kW AUK mootor. Enamus kordadest külmkäivitusel 0,5-1 sekundiks ketikõrin ja viskab nuka anduri G300 malfunction ja implausible signal vigu sisse. Anduri vahetatud. Saab seal olla mingi muu probleem peale veninud keti?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 46.3% - SQL: 53.7%]