Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Raun00

 postitati 27.06.23 10:54
Sai vahetatud mõlemad eesmised mootoripadjad ja vibratsioon on veel väiksem.
Mehaanik vaatas ka turbo liikuvad osad üle ja tuvastas,et geomeetria ei liigu täiesti vabalt.
Soovitas turbo ära puhastada,mis enamus juhtudel aitab
Raun00

 postitati 06.06.23 19:15
2.0 tdi 103 kw bpw mootor
Rix

 postitati 05.06.23 21:25
Tsitaat:
Algselt postitas: Raun00
Mehaanik vahetas välja mõlemad pooltelje sisemised otsad ning käigukasti padi läks vahetusse.
Suurem vibratsioon kadus ära,lasen välja vahetada veel mõlemad mootoripadjad.
Diagnostika näitas,et avarii reziimi läks turbo ülerõhu tõttu ja seetõttu vajab turbo üle vaatamist ja puhastamist


Äkki siis juba täpsustad mootorit ka? Turboga 2.0 mootoreid B7 kerel on vähemalt neli erinevat 103/125kw diislid ja 147/162kw bensukad. Kui ma ei eksi, sai vähemalt kolme esimest neist ka variaatori otsas.
Raun00

 postitati 05.06.23 17:20
Mehaanik vahetas välja mõlemad pooltelje sisemised otsad ning käigukasti padi läks vahetusse.
Suurem vibratsioon kadus ära,lasen välja vahetada veel mõlemad mootoripadjad.
Diagnostika näitas,et avarii reziimi läks turbo ülerõhu tõttu ja seetõttu vajab turbo üle vaatamist ja puhastamist
Jann

 postitati 05.06.23 08:57
Sellel autol on mitu viga. Kas vibra tuleb kastist või veovõlli sisemisest otsast, oskab öelda pädev diagnostik. Sisselaske rõhuprobleemid on samuti mitme otsaga asi ja diagnoositav väga hästi. Ära vaeva oma pead, tee selle asemel parem oma tööd ja kasuta spetsialisti abi.
Raun00

 postitati 05.06.23 06:23
Tsitaat:
Algselt postitas: Rix

Mis mootor?
Mis käigukast?
Mis vedu?


2.0 mootor
Cvt käigukast
Esivedu
Rix

 postitati 04.06.23 14:38
Tsitaat:
Algselt postitas: Raun00
Autoks on Audi a4 b7 avant.

Gaasi vajutades tekib vibratsioon,eriti kiirusel 30-40 km/h ja 70-80 km/h kui auto peab kiirendama või mäest üles minema.
Gaasi mitte vajutades ja mäest alla sõites kaob vibratsioon ära.
Lisaks panin tähele sellist asja, et kui ma kiirendasin väga järsult gaasi andes, siis auto läks avarii reziimi ja samal hetkel kadus ka vibratsioon. Kas avariireziim tähendab seda,et turbo kaob tagant ära ja viga võib peituda turbos?
Praegune turbo on sõitnud 85000 km ja ostsin selle nö taastatud turbona.

Mis mootor?
Mis käigukast?
Mis vedu?
AudiA4Avant

 postitati 03.06.23 20:06
Kas nelikvedu?
Raun00

 postitati 03.06.23 16:37
Autoks on Audi a4 b7 avant.

Gaasi vajutades tekib vibratsioon,eriti kiirusel 30-40 km/h ja 70-80 km/h kui auto peab kiirendama või mäest üles minema.
Gaasi mitte vajutades ja mäest alla sõites kaob vibratsioon ära.
Lisaks panin tähele sellist asja, et kui ma kiirendasin väga järsult gaasi andes, siis auto läks avarii reziimi ja samal hetkel kadus ka vibratsioon. Kas avariireziim tähendab seda,et turbo kaob tagant ära ja viga võib peituda turbos?
Praegune turbo on sõitnud 85000 km ja ostsin selle nö taastatud turbona.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 41.7% - SQL: 58.3%]