Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
MarttiK

 postitati 06.04.23 18:54
Täna sai siis aju J197 ja solenoidklapi ploki vahelised juhtmed läbi helistatud.
Solenoidklapi plokil on 10 juhet millest siis esimesed 4 vastutavad juba vastava solenoidklapi eest. 2,3,4 leidsin ilusti üles , läbi helistades ja esimesega tuli vaeva näha.
Esimene solenoidklapi juhtme värv sinine nägi alguses hea välja ja kui hakkasin teipi lahti kiskuma sain aru , et kuskilt on sees mäda ja 3cm kõrgemale minnes oli juhe läbi omadega , helistasin uuesti läbi ja juhuu , kontakt olemas. Taastasin juhtme korralikult ära , panin auto käima, veateated kustutasin ära ja korras.

Tegin vedrustusele adaptatsiooni ja nüüd on lõpuks korras.
Sai küll kulutusi tehtud , aga noh mis parata , esimest korda ikkagi.

Tänud sulle Teet82, suunasid õigele rajale !
teet82

 postitati 05.04.23 18:13
Kui õigesti aru sain, siis sa varem keskendusid amordile.
Kas solenoidploki juhtmestik on samamoodi kontrollitud?

Netis on kergesti leitav "A8 D3 Air Suspension Self Study", seal oleva skeemi põhjal on neil klappidel ühine pluss ja igal klapil eraldi massjuhe aju ja ploki vahel, loogiliselt saaks viga ainult selles ühes massjuhtmes olla.
MarttiK

 postitati 05.04.23 17:51
Sai siis täna vahetatud solenoidklapi ploki , viga sama , nüüd on tõesti juba kõik proovitud mis vaja , auto seisab nüüd kõveralt , uus plokk sai peale pandud ja mingi aja möödudes viskas sama teate kui hakkasin reguleerima vedrustust. Nüüd veel vedrustus not learned.

Kuhu edasi vaadata ?

Eriti sõita ka ei saa nüüd, autol erinevatel kõrgustel kere ehk siis vaja adapteerida, aga adapteerida ei saa kuna autol viskab vea teate.
teet82

 postitati 02.04.23 19:23
Kasutan ise ühte saksa lehte, kui varuosakood on aegunud, siis pakub seal ise automaatselt uue koodi. Aga selle koodiga ütleb lihtsalt, et tootmine lõpetatud.
Tundub, et on sama plokk A6 C5, A6 C6 ja A8 D3
Kui see kood näiteks ebay-sse panna, siis midagi tuleb.
Pakub seal teisi koode asenduseks, näiteks 4F0616013.
Forss tõenäoliselt oskab aidata.
MarttiK

 postitati 02.04.23 18:04
Tallinn - Tartu - Jõgeva

Aga leidsin nüüd vea ise üles, tõesti nagu teet82 oli vastanud, viga oli solenoidiplokis klapp.
Leidsin koodi - 4E0 616 014 B , kes oskab öelda kust leida selle või mis sobiks.

Leidsin erinevaid firmasid ja kui vaadat kellega ta sobib siis sellele kodule vasteid ei leidnud.
Võimalik et otsisin halvasti aga kood annab välja ainult kasutatud ploki.
Jann

 postitati 23.03.23 16:53
Selliseid muresid tuleb ikka päris tihti lahendada, kuid neti kaudu ei saa ega taha seda teha. Asukoht? Huupi kalleid detaile vahetada on eriti halb mõte, paraku oled seda juba teinud, nagu enamus selliste hädadega kahjuks.
teet82

 postitati 23.03.23 16:37
See N150 vist on solenoidplokis olev klapp, mitte amordi küljes, vähemalt esimene suvaline google vaste väidab nii.
MarttiK

 postitati 23.03.23 14:13
Tervitus,

Üritasin foorumist välja lugeda äkki kellegil olnud sama mure, aga ei leidnud. Võimalik et sai halvasti otsitud.
Probleemiks siis järgmine veateade:

00807 - Suspension Strut Valve; Rear Left (N150)
009 - Open or Short to Ground
Freeze Frame:
Fault Status: 11101001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 168
Mileage: 120578 km

Mida on proovitud teha :
1. Uus amort/ vana ja uue näidud samad - tulemuseta
2. Uus õhvedrustuse aju / Leitud testimiseks 1:1 ajud, millel sama softi number jne - tulemuseta
3. juhtmed on läbihelistatud ja üle mõõdetud. visatud uued juhtmed - tulemuseta
4. mõõdetud nii vasak kui ka parem , mõlemad ühesugused

Ees on padjad vahetatud , taga originaal.
Auto võib seista mitu päeva järjest ja kõhupeale ei vaju.

Probleem tekkis ühel külmal krõbedal talvehommikul kui väljas -25
Esiots oli vajunud põrandale , taguots võimalikult ainult natuke.
Autot käima lükates
https://www.vagbolton.com/images/air-suspension-error-lights.jpg
Kollane põleb ja roheline vilgub.
Viskasin juhtmed taha ja näen kolme viga.

01400 - Suspension Level Control
002 - Lower Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 11100010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Reset counter: 79

01583 - Leak in System Detected
000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 2
Reset counter: 79

00807 - Suspension Strut Valve; Rear Left (N150)
009 - Open or Short to Ground
Freeze Frame:
Fault Status: 11101001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 168

Esimesed kaks viga sai lahendatud , nüüd juba kolm kuud üritan lahendada kolmandat viga.

Märkasin siin mõnel kevadisel päiselisel päeval , kui auto on seisnud parklas kus tee on korralik, auto nn soojaks saanud, siis probleem auto käima panemisel ei teki.
Ilusti kompressor läheb käima ja reguleerib ära, aga nii kui liigud mõned cm, kohe viskab teate.
Viisin sooja garaazhi auto, seisis paar päeva, kuivas täiesti ära , käimapanemisel viga ei ole , üritasin valida teise mugavuse rezhiimi , kohe viskas teate.

Äkki keegi oskab öelda kuhu võiks veel vaadata.
Või mida võiks veel vahetada, testida, proovida.

Kus võiks asuda nt relee ?

Parimat
Martti

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 53.5% - SQL: 46.5%]