Teema ülevaade |
teet82
|
postitati 12.09.21 19:28 |
Rahaliselt on kindlasti mõistlik, sest lisatööd on poole tunni jagu, hiljem vahetades maksad kogu 15 tunni eest. Lisaks mõned tihendid-poldid, mis
tuleks iga kord uued panna, sealt ka väike võit.
Kohta ei oska soovitada aga kiiret liinitööd ei soovita, kui pinnad lapiga kergelt puhtaks ja silikoon vahele, siis pärast lekib igast otsast.
|
Reino96
|
postitati 12.09.21 17:57 |
Siit nüüd järgmine küsimus, kas mõistlik oleks kindla peale vahetada ketid koos vahekarteriga ära või jätta tegemata. Külmaga hästi õrnalt kuulda
klõbinat (vb eksin).
Siis soovitage kohti kus lõuna-Eestis (Tartumaal oleks hea kui asuks) tehakse neid töid kvaliteetselt.
|
teet82
|
postitati 01.09.21 20:03 |
Pigem vist oligi 20 tundi, pole hetkel kontrollida kusagilt, aga 10 tundi tundub ebareaalne järele mõeldes.
Isegi kui tehakse mootor auto peal, siis tuleb põhimõtteliselt teha ketivahetuse töö, õlipumba keti maha võtmiseks. Puhtalt see on 13-15 tundi. Lisaks
siis vaja nina eemale võtta, mootor eest puhtaks, ülevalt korralikult toestada, sild alla lasta ja siis saab põhja kätte. Võidab vaid nii palju, et
kliimat ei pea tühjaks laskma. Mootor maha on igal juhul lihtsam ja 20 tundi on hästi saadud tegelikult. Kui normtunnid on sellised, siis alla selle
keegi ei tee, võita saab vaid tunnitasu arvelt.
|
Reino96
|
postitati 01.09.21 14:12 |
Esimene tööpakkumine tuli koos mootori maha võtmisega 21h, oleks see reaalne aeg või oskab Tartus keegi soovitada kuhu pöörduda sellise murega?
|
teet82
|
postitati 01.09.21 05:48 |
Kui mõra on väntvõlli lukustusaugu juures, siis arvatavasti on lukustuspulk sisse unustatud mingi remondi käigus ja starterit antud. Sellisel juhul
oleks saanud tasuta remonti nõuda kui tegija teada.
Omal juhtus ka nii, et poolik töö tuli välja lükata ja läbi akna roolilukku maha võttes läks võti liiga kaugele ja käis pauk starteriga. Ega
ilmaasjata ei alga kõik remondijuhendid jutuga "akujuhe maha"
|
Reino96
|
postitati 31.08.21 20:11 |
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Jutt käib ikka alumiinium karteripõhjast, mitte mootoriplokist?
Olen kunagi vahetanud 171kW mootoril ja ametlik vahetusaeg oli vist 10 tundi, töökodade tunnitasu on erinev ja sellest kujuneb töö hind.
|
Vahekarteris pidi olema
|
teet82
|
postitati 31.08.21 19:20 |
Jutt käib ikka alumiinium karteripõhjast, mitte mootoriplokist?
Olen kunagi vahetanud 171kW mootoril ja ametlik vahetusaeg oli vist 10 tundi, töökodade tunnitasu on erinev ja sellest kujuneb töö hind.
|
Reino96
|
postitati 31.08.21 19:11 |
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Mis mootor?
Kui mingi V6 ja ülemine/vahekarter, siis lihtsam jah mootor maha, sest kast tuleb niikuinii maha võtta jne.. |
3.0tdi 171kw oma
|
teet82
|
postitati 31.08.21 18:21 |
Mis mootor?
Kui mingi V6 ja ülemine/vahekarter, siis lihtsam jah mootor maha, sest kast tuleb niikuinii maha võtta jne..
|
Reino96
|
postitati 31.08.21 18:13 |
Tervist
Uurin natukene, palju c6 karteri vahetus võib maksma minna.
Natukene eellugu ka, et mingi aeg märkasin, et õli tilgub maha ( oleneb päevast, kuidas tuli) ning mingi hetk lõi mootoriõli tule põlema. Sai käidud
töökojas ja seal avastati, et karteris kuskil mõra sees ning hullem juhul tuleb mootor maha tõsta ja ära vahetada. Esialgu lappisid selle ära kuidagi
kuid nad 100% ütlesid, et see ei pruugi toimida aga võib (mingi silikooni jms teema).
Ehk keegi oskad kommenteerida asja, kuidas või mis parim lahendus oleks ja mis summaga peaks arvestama?
|
|