Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ReimsR

 postitati 11.04.19 10:32
Kuskohas korda tehti?
kalexxx

 postitati 29.03.19 09:02
Auto jalle korras :) Meelelahutuse hind evak 230.- pihustite diagnostika stendil 100.- pihusti 320.- koik tood 230.- ..... 880.- kokku ...voiks olla palju hullem..... aitah mehed :)
Urmet24

 postitati 22.03.19 08:51
B8 a4 jal piisas kui puldist paar korda kinni lahti teha auto.
Pump lõi kütte üles ja käis nagu miki.
Jann

 postitati 21.03.19 19:25
Tsitaat:
Algselt postitas: mara6
Mis selle kütuse filtri vahetusega cr süsteemis on?
Kuidas oskamatult seda vahetatakse?
Seletage lollile lahti.

Aktiveerid arvutiga paagipumba teatud ajaks ja õhutad ära kogu süsteemi, siis käivitad poolest pöördest, mitte ei käia käima niiet valus on.

Ja kütuse kohapealt, kui kõik midagi kinnitavad laiadele massidele, siis on see juba ohukoht, mida ei tasu mingil juhul uskuda. See on umbes sama, nagu meie valitsus, mis räägib inimestele ilusat, rahustavat ja optimismile kutsuvat muinasjuttu, puudutamata tülikaid päris probleeme.
mara6

 postitati 21.03.19 19:22
Mis selle kütuse filtri vahetusega cr süsteemis on?
Kuidas oskamatult seda vahetatakse?
Seletage lollile lahti.
Amadeus

 postitati 21.03.19 18:42
Üldiselt ei ole selle mootori pihustid eriliselt suure suremusega. Äkksurm on maakeral normaalne nähtus ja seda juhtub kahjuks ka aegajalt tehnikamaailmas.
Tore, et mure ühe pihustiga lahenes.
Oskamatult vahetatud kütusefilter on CR süsteemi puhul kõikidel automarkidel suure riskiga liigutus. Siinkohal tasub CR mootori omanikul hoolega mõelda, millises sepikojas oma autot näppida laseb.
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Ma pole keemik, aga veidi muretsema paneb see biodiisli sisaldusega kütus, kui paagiluugile on selgelt kirjutatud NO BIODISEL.

Luugile paigutatud tekst tähendab seda, et kasutada ei tohi 100%-st biokütust. Tanklates pakutav on täna 3,5% biokütuse mahusisaldusega D3.5 ja alates selle aasta Aprillist D7, mille biokütuse mahusisaldus on 7%. Väidetavalt on kõik autotootjad kinnitanud, et D7 mootorikütust võib kõikides sõiduautodes kasutada.
Huvitav on asjaolu, et Circle K kasutab meie turul esimese põlvkonna biokomponenti FAME. Rootsi turul on kasutuses teise põlvkonna biokomponent HVO. Väidetavalt sobib HVO biokomponent kõikidele automudelitele, FAME aga ainult uuematele.
Jann

 postitati 21.03.19 15:38
Tsitaat:
Algselt postitas: kalexxx
praegu selge see, et 5 pihustit nagu uued, 1 surnud.... siis mitte koige halvem variant.... miks uks suri ... see on vist saladus...


No tore, vahest peab õnne ka olema. 3,0Bitdi-l on i-Midi pihustid, seega vaata, et ikka õige saab. 150-180kw ei sobi.

Ma pole keemik, aga veidi muretsema paneb see biodiisli sisaldusega kütus, kui paagiluugile on selgelt kirjutatud NO BIODISEL.
kalexxx

 postitati 21.03.19 15:27
praegu selge see, et 5 pihustit nagu uued, 1 surnud.... siis mitte koige halvem variant.... miks uks suri ... see on vist saladus...
Urmet24

 postitati 20.03.19 16:22
Seal natuke teisd probleemid tegelt just pumba endaga, miks need lendavad.
Kuigi eks liiga kuiv kütus ka võimendab asja.
Neid lendand pumpadega autosid on saksaski piisavalt ehk siis pole aind meil see probleem.

See kõigi commonrailide peavale vagil ja ka osadel teistel tootjatel.
Olen müünd ka 2.0 tdile pumpasid uusi.
Rain573

 postitati 20.03.19 14:29
Tsitaat:
Algselt postitas: kalexxx
kui see juhtus pagis oli meie statoili kutus, teist kutust see auto uldse ei nainud. Nagu mina saan aru kui pump suri siis koik pihustid vahetada, aga seda kohe naha. Praegu saan ainult palvetada , et see oleks ainuke pihusti probleem...


Kui Sul pump saba andis siis see paha lugu. Seal vaja kõik pihustid vahetada, pump ja kütusespsteemi täielik läbipesu. See tähendab, et pestakse läbi kõik torud ja ka kütusepaak.
Jann

 postitati 20.03.19 14:29
Tsitaat:
Algselt postitas: kalexxx
kui see juhtus pagis oli meie statoili kutus, teist kutust see auto uldse ei nainud. Nagu mina saan aru kui pump suri siis koik pihustid vahetada, aga seda kohe naha. Praegu saan ainult palvetada , et see oleks ainuke pihusti probleem...


Lisaks paak maha ja kogu süsteemi läbipesu, kui pump laiali metalli ajanud.

PS. Mõned siin mõtlevad juba samal ajal samu asju :D
kalexxx

 postitati 20.03.19 14:21
kui see juhtus pagis oli meie statoili kutus, teist kutust see auto uldse ei nainud. Nagu mina saan aru kui pump suri siis koik pihustid vahetada, aga seda kohe naha. Praegu saan ainult palvetada , et see oleks ainuke pihusti probleem...
tl470487

 postitati 20.03.19 12:16
+1.
Kui pumbas metallipuru siis pihustid katki, kõik. See ei ole pelgalt selle margi probleem. Vasak kütus ja selle ladustamise faktor kumab kõikidest sellistest juhtumitest läbi. Venemaal liikudes halva kütuse otsa sattuda on ebaõnn, aga seda siin pimedalt tarbida ja "ära trahvitud saada" on juba laialt levinud nähtus. Esimene asi jah pump otsast lahti ja vaadata. Pilte:
http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=39&t=287195
vunts

 postitati 20.03.19 11:52
Kahjuks võib Jannil õigus olla, jaanuaris nägin ka ühel BiTdi-l sama asja.
Jann

 postitati 20.03.19 11:46
Pakun, et pump surnud ja süsteem metallipuru täis. Võimalik ka pihusti lahti jäämine, kuid see pigem harvem juhus. Täpselt sama teema oli hiljuti ühe A7-ga. Pumba pealt klapp maha ja kui on metallipuru täis, siis nii ongi. Põhjus on tavaliselt ebakvaliteetne kütus, kütuse lõppemine ja juurde tankides käima käiamine ning valed töövõtted kütusefiltri vahetusel. Ja siis muidugi see X faktor, mida ei saagi kunagi ette näha. Mina kasutan lisaks korralikus kohas tankimisele ka Karla auto lisandit aeg-ajalt lootes, et ilus jutt määrimisomaduste parandamisest ka vett peab. Ega muud ei saagi teha. Siiani väga paljude uuemate diislitega 0 probleemi selles valdkonnas.
Rain573

 postitati 20.03.19 11:39
Ei pea seal olema mingit puru aga kontrollima ikka peab. Pihusti sureb ära neil lihtsalt ja kõik. Ei ole Sa esimene ega viimane kellel nii juhtub :D. Sellise jamaga võib juhtuda, et mootor emex :(
andrec

 postitati 20.03.19 10:39
No kui pihusti jookseb, siis ei saagi käima minna. Ühel 180kw olen sama probleemi näinud, ls oli alla 100 000km. Ei pea tükid olema süsteemis, piisab ka veest. Millal viimati kütusefiltrit vahetatud? Kust kütust tangitud?
rass

 postitati 20.03.19 10:18
Võibolla minu vastus on ebarelevantne, kuna minu sarnane kogemus on 99 aasta autoga, aga samad sümptomid ja probleemiks oli vända asendi andur. Aga seda ilmselt nii uuel autol oleks pidanud diagnostika näitma välja.
kalexxx

 postitati 20.03.19 08:05
Tere.
Sõitsin mööda maanteed Piter-Tallinn , markasin et alla 1300rpm on ebameeldiv vibratsioon. soidan veel 80 km ...võimsus kadus - hakkas ekraanil kollane eelsüüteküünla tuluke plinkima. Auto edasi väga hästi enam ei läinud, jäin seisma, panin uuesti käima auto ning kõik ok. Sõitsin edasi ning nüüd uuesti keset sõitu sama jama, peale seisma jäämist enam tuluke ära ei läinud vaid tuli kohe tagasi. Auto soidab avariireziimis. Soitsin labi piiri, kollane spiiral kadus. Veel 15km ja auto suri ara. Mootor rohkem ei toota. Evakuaator Tallinna.. diagnoostika... servise utleb ei vahemalt uks pihusti jai kinni avatuna. Edasi on vaja koik pihustitd stendile panna et teada saada millised vahetada. Aga oluline ka kontrollida miks pihusti suri ara, akki seal on mikro objektid naiteks metall tolm.... selle verdiktist soltub edasine remont...Kuhu parem minna diagnostikat teha stendil? Kolmas audi juba, aga esimene kord pihustiga probleem....

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 56.4% - SQL: 43.6%]