Teema ülevaade |
veiks1
|
postitati 20.03.19 08:15 |
Võib ka tiksumiseks seda häält nimetada, kuidas keegi tõlgendab.
Klapikambri kaanepealt stetoskoobiga kuulates tuleb hääl keskosast.
Arvuti näitab Knock sensori viga ja neljanda silindri näitaja on madalam kui teistel.
|
stihl
|
postitati 17.03.19 16:34 |
Tõukur (või nookur) käib mootori taktist 2x aeglasemalt.
Sellest saab ju kõrvaga aru ja see RPM/2 kipub tavaliselt pigem tiksumine olema, mitte lõgin.
.
|
Soyer
|
postitati 17.03.19 13:27 |
Kuidas se nookur sul häält teeb? Äkki mõtlesid tõukurit? Kett tuleb lõdvaks lasta et nukad kätte saaks.
|
veiks1
|
postitati 17.03.19 09:51 |
Tundub et üks nookur tekitab seda häält. Kas saab sellel mootoril klapikambri kaane maha ilma et peaks ketimajanduse lahti harutama? Mis veel oleks
mõistlik koos nookuritega välja vahetada?
Mootori kood CCZA
|
Soyer
|
postitati 03.03.19 18:32 |
Tsitaat: | Algselt postitas: A4TQ
Esimese asjana kontrolli kütuse kõrgsurvepumba tõukurit. Selle mittevahetamisel on tagajärjed väga kurvad. |
See pigem hammasrihmaga tfsi probleem. Ketiga tsi-del on rulliga tõukur ja nende kulumist pole täheldanud. Minu masinal kolises/lagises sisselaske
nuka küljes olev regulaator. 240 th pealt vahetasin. Peale nuka vahetust lagin kadus. Aga sinu mure saab selgeks alles siis kui keegi on selle oma
kõrvaga üle kuulanud ja hinnangu andnud.
|
Amadeus
|
postitati 03.03.19 18:19 |
Tsitaat: | Algselt postitas: VIP
Aga eks enamasti tuleb siiski vastuseks "mine pädevasse kohta diagnostikasse". Kui remonti ei taha kohe tormata, siis on ikkagi ainuke lootust andev
viis inglisekeelseid foorumeid sirvida. Suurtes Audi/VW foorumites leidub päris palju abivalmis kogemustega inimesi. |
Loomulikult on pädeva koha diagnoos etem, kui siin leheveergudel sellise kirjelduse põhjal puusalt paugutada. Kui aega laialt, siis võib tõesti terve
interneti läbi lugeda ja samal ajal mootori ribadeks sõita. Mõni TFSI peer ütleb sekunditega, kas see hääl on normaalne, või mitte. Samahästi võiks
helistada perearstile, et kuule mul kõht koriseb ja vahel kolksub. Kas saaks keemiaravile homseks aja?
Teemaalagatajale soovitan, et tõmba üks klipp juutuubi üles, siis saame "telesilla" abil ehk mingeid eeldiagnoose panna.
|
A4TQ
|
postitati 03.03.19 16:12 |
Esimese asjana kontrolli kütuse kõrgsurvepumba tõukurit. Selle mittevahetamisel on tagajärjed väga kurvad.
|
VIP
|
postitati 03.03.19 15:49 |
Järgmine kord ole kavalam ja kirjuta, et sul on antud mootoriga Audi TT
siis ei "visata välja" vähemalt. Aga eks enamasti tuleb siiski vastuseks "mine pädevasse kohta diagnostikasse". Kui remonti ei taha kohe tormata,
siis on ikkagi ainuke lootust andev viis inglisekeelseid foorumeid sirvida. Suurtes Audi/VW foorumites leidub päris palju abivalmis kogemustega
inimesi.
|
Jann
|
postitati 03.03.19 15:01 |
Ostad Audi ja saadki abi. Loe reegleid, ei midagi isiklikku.
|
veiks1
|
postitati 03.03.19 13:21 |
Hea Simps, olen kursis, et skoda foorum on olemas aga kuna audiklubis on üle 25000 kasutaja enam siis saab siit ehk tõenäolisemalt abi.
|
Simps
|
postitati 03.03.19 13:04 |
Võimalik, et järgmisel sügisel pole põhjust enam vaja otsida.
https://foorum.skodaclub.ee
|
veiks1
|
postitati 03.03.19 12:55 |
Octavia RS 2010a 2.0 147kw DSG spido näit 220000km
Suve lõpus sai ostetud, sügisel hakkas mootor tiksumise/lõgisemise/kõrisemise sarnast häält tegema. Niipalju kui lugenud olen väidavad paljud et
peabki diisli häält tegema aga ei ole ju normaalne kui enne seda häält ei olnud.
Lõgiseb kogu aeg, nii soojalt kui külmalt. Kuuleb ka sõidu ajal, eriti kui gaas maha lasta ja kast käigu alla vahetab.
Käivitub ja liigub hästi, õli muidugi võtab.
Keeruline oletada aga mis võib seda häält tekitada?
|