Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
r384n3

 postitati 15.01.19 07:18
Osta kuskilt proovimisvõimalusega 1.8 mootor ning vaatama/ostma minnes võta keegi kaasa, kes nendega rohkem sinapeal. Keskeltläbi 100€ mootor +80€ uued mahlad + 100€ uued rihmad ning pädevas töökojas 6h tööd. Tuleb odavam kui vana korda teha. Doonoriteks sobivad A4 B5/ A6 C5/ Passat B5.
QUATTRO

 postitati 13.01.19 13:40
Hetkel loen välja, et omal puudub koht ja teadmised teha ükskõik millist eelpool mainitud varianti.
Lihtne, maksa see 600€, viid hommikul auto ja saad kätte hiljemalt sama päeva õhtul. Kõik muud eelpool nimetatud asjad maksavad lõppkokkuvõttes rohkem. Arvesta juurde mootorivahetusel kõik kuluosad, aeg , transport, töö jne. Aretamise korral on kõik asjad väärtusega x3.
kps

 postitati 13.01.19 13:23
Lihtne vastus - samasugune töötav mootor või neelata see 600€ alla, otsida selleks kulutuseks võimalus ja sõita rahulikult edasi. Olen nii mõndagi sellist sentimentaalset väärtust näinud, mis hiljem salognitäie mootoriruumi detailidega varuosadeks olematu summa eest müüakse või kuusakoskisse liigutatakse ise igapäevaselt varianti otsides, kuidas või millega liigelda. Mootoriruumi täielikku ümberehitust juhtmestikust kuni sabakarvadeni soovitaks teha suvalisel hobikal, mitte sellel, millega tahaks iga päev ringi sõita. Lisaks tuleb mängu üks faktor veel - koht, kus seda tööd teha ja millised on selle koha või koha kasutamise võimalused.

Aga loomulikult kui tahet on, siis keegi kätt ette ei pane ;).
100

 postitati 13.01.19 12:54
Kulunud detailide asendamine mõnelt paremas seisukorras olevalt mootorilt ei ole variant?
anduke88

 postitati 13.01.19 12:43
Huvitav teema, vaatame mis saab.
Oma vanur ka taoline. Arvestades, mis seal mootoris sees maksab ja vaadates, kus on hetkel auto hind, ei tasu sellel mootori remont ära. Ehk sõita niikauaks kui seda "süda" on ja kui kere korras siis võtta teine mootor. Või kui kere on liiga saanud, tuleb masin pidulikult pressi alla saata. Kunagi on kõigel alati lõpp...

Eks kõige lihtsam oleks teine 92kw ADR mootor võtta = lihtne ja kiire 1:1le vahetus.

Aga kuna antud 92kw mootor on suhteliselt mõttetu (nõrguke ja võtab liigselt kütust), siis lihtsam oleks see vahetada ju 110kw vastu AEB, AWT, ARK, ANB, APU või isegi 125 kw AMB vastu või veelgi maasikam, kohe peale visata 132kw AJL. Kaob see nõme "mõtlemise hetk kus mitte midagi ei juhtu ennem ~3000rpmi" ning asi tuleb kasuks ka kütuse kulule. Kindlasti võit linnakulus, võimalik et kasti tõttu ja pöörete pärast kaotab maantee kulus.

Sidur peab vastu, 5ne käsikast käib kah, sest uuem 6-ne kast on peavalu (rääkimata summast mis maksab) paigalduse osas? Mälu järgi korralik 5ne kast on mingi 40 eur täiskomplektina.

Kuna antud mootorite alumine osa on sama ehk kinnitusega probleeme ei teki, see 1:1le. Erineb ülemine osa, jahutus, turbo teema, juhtmestik, aju?
Ehk oleks vaja turbo mootorit koos juhtmestiku, 1.8T originaal ajuga. Turbod jms teema?
Ning kui jupid on võtta, ei teki ka kere külge kinnitusega probleeme, kuna kõik avad/augud ja kohad on olemas.

Kuskilt mingi aeg lugesin, keegi siin foorumis antud teemat arutanud, aga ei leidnud hetkel üles.
Ehk oleks ju teostatav 92kw 110kw peale? Jah, rohkem tööd on sellega et neid juppe ringi tõsta, aga ikkagi.

-e-
Ala 250-350 euri on 1.8T kogu mootori komplekt müügis (olenevalt müüja soovitud hind), ehk mootor, aju, juhtmestik, andurid, jahutus jne ehk terve auto mootoriruum.
Atsurka

 postitati 13.01.19 09:58
Audi A4 B5 1998 1.8 bensiin, FWD manuaal

Bensiiniga raudratsu teeb diisli häält (lõka-lõka), ehk nukkvõlli ketipingutis asi. Töökojas pakuti 600€ eest, vahetame kõik jupid ilusti-kenasti välja, aga mingi sisemine juut ütleb, et saab odavamalt kui osta 100€ sama mootor ja see peale raiduda. Eks kindlasti on sellega risk uute vigade ees.

1) Soovitage mootorit, mida peale panna, juhul kui sama mudeli 1.8 mootorit ei leia. VW 1.8? Sierra 1.8?
Mõte on selles hinnavõidu-ajakulu suhe võiks kasumlik olla. Ehk mõne vanema Audi 80 pealt?
2) Juhul kui on saada 1.8T, siis kas selle istutamine kujuneks liialt suureks peavaluks? Millega tuleb arvestada?
3) On kellelgi töökorras 1.8 92kw mootor garaa˛is tolmu kogumas?

Tegemist mulle esimese autoga, sentimentaalne väärtus jm. Muidugi oleks lihtsam osta kasutatud/uus auto asemele - aga olen praegusega rahul ja kasutatud sõiduki soetamisel hinnavahemikus, mis mulle taskukohane oleks, on rohelisel autoamatööril natuke risky business.

Ette tänades,
Ats

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 56.6% - SQL: 43.4%]