Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
A3 1,8 TFSI ketiprobleem
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: bailando[/i] Selline kysimus targematele,et auto toimis ilusti kuni seisis paar-kolm päeva. Siis sõitma hakates tundus,et nagu oleks turbo järelt ära ning minek palju nõrgem. Mootorituli põles ja kuna kohe sellele tähelepanu ei pööranud (aegajalt on vilkunud ja näitanud lambdaga miskit,tüüpviga nagu diagnostik väitis) siis mõned päevad sõites linnas läks mootor palju nõrgemaks ja käivitus pikalt ja nüüd veareziimil. Veakood p0016 väntvõlli andur. Diagnostikas aga mootori häält kuulates tundub ,et ketiga midagi,klõbiseb ja väriseb. Kett vahetatud Audis 130000 tagasi. Kas on point vahetatada see andur või kuidas kontrollida ketti. Kas keti eluiga ei peaks olema pikem? Tänud.. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
A3 1,8 TFSI ketiprobleem
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
27.0%
- SQL:
73.0%
]