Teema ülevaade |
Mattisson
|
postitati 04.11.18 15:05 |
Nojah, ei ole need asjad ikka nii kerged kui youtubest paistab . See
üritus jääb siis ära.
|
stihl
|
postitati 04.11.18 11:21 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Mattisson
Lõppkokkuvõttes teeb arvatavasti rahaliselt sama välja kui osta kohe õige mootoriga, aga kogemus, mille ise esmakordselt tehes sealt saab tuleb
kindlasti tulevikus kasuks. |
Ma ei usu, et sama välja teeb, ikka oluliselt kallimaks läheb see üritus.
Isegi kui kõik ise teed ja kuldse käega lukksepp oled.
Diislil on peaülekanne + käigud raudselt teiste ülekannetega, kui bensukal; lisaks need paagid, summutid, katid, radikad, juhtmestik (mõlema auto
skeemid pead pähe õppima = peavalu!), võimalik, et ka kellad jne 100 asja.
Suht mõttetu üritus.
1,8 A3 maksab 1000€.
.
|
andrec
|
postitati 04.11.18 10:30 |
Juhtmestik, aju, bensiinipump(vb kogu paagi ja trassiga), radikas, summuti jne
|
Mattisson
|
postitati 04.11.18 09:51 |
Juhtus nii, et väga hea hinnaga tuli hoovi 1.9tdi 66kw esiveoline manuaalkäigukastiga A3 8l.
Kuna juba mõnda aega tahaks proovida rahvaralli ära ja jääda ikka Audi peale, siis pisike A3 sobib selleks ideaalselt.
Et õigesse klassi saada, siis pean sinna vahele tõstma vabalthingava 1.8 mootori. Seega: mis peale mootori veel vahetama peab?
Lõppkokkuvõttes teeb arvatavasti rahaliselt sama välja kui osta kohe õige mootoriga, aga kogemus, mille ise esmakordselt tehes sealt saab tuleb
kindlasti tulevikus kasuks.
|
|