Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
mernis

 postitati 29.09.18 11:46
Nii, otsustasin ikkagi 1.8T mootori poolt. Paari päeva pärast saan mootori kätte koos autoga. Selline asi juhtus ka vahepeal ,et mootor järsku sai ise korda. Võtsin olerexist mingit odavat teise firma õli igaksjuhuks ,et sõita nii palju kui autoga garaazi mootorit lahti võtma ja klõbin kadus ära. Ma ei kujuta ette mis seal oli. Midagi oli umbes siis vist.
mernis

 postitati 26.09.18 00:50
Selge , homme viskan mootorile pilgu peale.
QUATTRO

 postitati 25.09.18 22:06
Alustuseks teeks nii nagu korduvalt soovitatud. Õli välja, põhi alt ja siis juba jauraks edasi.
See mootorivahetus ei ole päris kehakergendamine.
Vaatad et kõik on lihtne ja siis ei sobi see ja kolmas jne.
mernis

 postitati 25.09.18 20:59
Noo prg väga paremat vist pole teha. Käisin eile seda v6 vaatamas ka, kuiv oli ja korralik. Teise 80ne peal. maha ka.ei tahaks teda müüa ja ilma mootorita ei saaks ka midagi selle eest. Algul oli plaanis 2.3 panna aga ei leia ühtegi normi.ja kogu komp. Kuskilt. Sama mootorit ka pole näind. Mis soovitused oleksid siis?
QUATTRO

 postitati 25.09.18 20:19
Ära parem selle V6 peale isegi mitte mõtle, eriti veel selle kere puhul.
Alustame sellest, et alustad kõigepealt kohe poole veermiku välja vahetamisest. Esimesi tugilaagri patju hakkab minema rohkem jne. Kaaluvahe on üsna jörm nendel kahel mootoril.
See 15 liitrit 100-le linnakulu on selline huvitav asi millest enamus inimesi aru ei saa kuidagi.
Arvesta et juba tühikäigul läheb suurusjärgus 1,2-1,7l/h. Kaua seda 100 km linnas sõidad? Kas järjest või kolme päevaga, nädal?
Iga külmkäivitus, fooritagant kellegile ärapanemine, iga seisak ja kiiruse muutumine ajas tekitab lisa kütusekulu.
Minu kunagine must 200tq sai TLN-Riia otsa peale keset talve hakkama 8,7/100-le. Wismarist Ülemiste Peugeot keskusesse tööle käies ei tahtnud 80l paagiga teinekord isegi 200 km täis tulla.
mernis

 postitati 25.09.18 15:28
Saaksingi terve komplektina, juhtmete , aju ja kõigega, sumpa katini. Tean jah see väga suur töö. Sõber pidi aitama, ta teab vähe paremini. Arvan see 2.6 võtab vähem kui mul see 2.0 hetkel. See võtab linnas mingi 15/100le ehk. Mis selle vana mootoriga peale hakata. Õlid välja , klapid üle vaadata? , alt lahti ,kepsud ?. Siis vaja veel kõik klapisääre tihendid vahetada. kambritihend, ei tea mis seal veel on. Klapid ka ehk kõverad.
kuno666

 postitati 24.09.18 22:33
Tee nüüd ennem korralik kodutöö selle mootori swapi suhtes. Selle pealepanek pole üldse mitte 1:1. Võid selle v6 150e saada aga kuna sinu masin rida 4 siis see tähendab kõige väljavahetamist kapotialt. V6 mootorikinnitused on kuskilt rattakoopast keeratavad, juhtmestik vaja välja vahetada, sumbutaja erinev ja kindlasti veel üsna mitu muud asja. Selle 2,6 puhul oleks see mõttetu ajaraiskamine. Ei ole need nüüd nii erksad ja hästi liikuvad ka ja kütusekulu ikka kõvasti suurem kui 2,0. Vaevalt see v6 mootorigi lekkevaba on, et paned peale ja ongi olemas. Kui tahad lihtsalt siis pigem 1,8 mootor võtta või üldse 1,8t kui nagunii pead juba juhtmestiku jne muutma. Selle v6 mootori 150e lisa nüüd kõik see omaaeg plus jupid mida sinna lisaks vaja veel. Võimalik, et kannatab praeguse mootori ka ära päästa.
100

 postitati 24.09.18 21:12
Tsitaat:
Algselt postitas: mernis
Plaan oli 2.3 R5 ehk panna aga neil sissepritsega mingi tüüpviga.



Kui ma oleks 8 aastat tagasi ebapädevaid diagnostikuid ja remontijaid uskuma jäänud, oleks mu autolgi see tüüpviga "olnud", et pritsepea on p*. Teadja mees aga teadis mida vaja teha, mitte ei soovitanud pritsepead vahetama hakata. Ja arvatavasti väga palju sellise pritsega on oma viimse tee leidnud kuna ebapädevad inimesed on sellise vale diagnoosi andnud. Sõidan kaheteistkümnendat aastat selle pritsega mootoriga ja pritsesüsteemi detaile (va. bensiinipump, mis on igal bensiinimootoriga autol) vahetanud 0 tk.
mernis

 postitati 24.09.18 20:57
Polegi temaga eriti sõitnud. Ma arvan ,et proovib selle 2.6 peale visata kui hakkab selle vanaga jändama. Sellel peaks kõik tihendid uued panema, klapid võivad ka ju kõverad olla? Ei tea mis seal veel võib olla. Uus mootor tuleks ehk isegi odavam kui seda vanat hakata korrastama. Liigub ehk natuke paremini kah edasi. See uue peale panek on jah see kõige suurem vaev.
kps

 postitati 24.09.18 19:56
Sellise mootoriga mitte ei sõideta vaid võetakse mootor alt lahti, vahetatakse kepsusaaled välja kui väntvõllile veel midagi viga teinud pole ja sõit võib jätkuda. See hääle kuulamine ja edasi sõitmine on üks omaette teema juba, mis kindlasti mõistliku tegevuse alla ei kuulu. Igasugu muu asja peale aretus - auto vahetus, kui just mingit sportlikku huvi pole ka kõigi juurdekuuluvate vidinate ja juhtmestiku ümber tegemist või ringi tõstmist harrastada.
mernis

 postitati 24.09.18 19:52
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: mernis
Pole kunagi midagi peale tankla kütuse paaki valanud. Ja "Uue mootori" all pidasin silmas kellegi vana, minu uut...


Siis ikkagi proovi õli välja lasta ja vaata, mis sealt punniaugust kõigepealt tuleb.
Vesi (jahutusvedelik) võib samuti õlitaset tõsta ja kuna vesi on raskem kui õli, siis koguneb põhja. Mida varras ei pruugi näidata.
Kas jah. vedeliku kadu ei ole täheldanud?

Viimasel juhul on reeglina kaanetihendi viga, aga võib ka midagi hullemat olla.
Siis on kindlasti mootorivahetus vast vajalik, need vanad ei maksa just palju võrreldes töö ja uute juppide hinnaga.

Mis selle vana ACE eest tahad?

.


Sellel mootoril ikka midagi korralikult läbi. Väga hull klõbin on ja hääl meenutab enamvähem diiselmootorit. Üle 60/70 kmh väga sõita ei saa. Õlituli ka punane koguaeg. On mõtet sellisel midagi vaatama hakata? Just käisin siin lähedal vaatamas 2.6 v6 te. Tean ,et pole kõige parem aga hea lähedal tuua ja kogu komp koos juhtmete aju jne saan 150ga. Plaan oli 2.3 R5 ehk panna aga neil sissepritsega mingi tüüpviga. Kas 2.6 V6 läheb Coupe b4 peale? Mõned on rääkind ,et ei sobi kinnituste pärast vms aga see v6 ka praegu ühe 80ne peal.
100

 postitati 24.09.18 15:22
Piinamise jaoks vist oleks xW/50 parem.:)
ACE16V

 postitati 24.09.18 12:42
Sai ka laupäeval AC rajapäeval sama mootorit piinatud ja lõi tühikäigul hirmsasti klõbisema. Tuld muidugi ei vilgutanud ja kui õli jälle maha jahtus, oli ka klõbin läinud. Ilmselt 300 tuhat km sõitnud hüdrotõukurid oma aja ära elanud.

Õliks 5W-40, täissünt. Tootjat ei ütle, ajate kohe selle süüks :D

Terv.
stihl

 postitati 24.09.18 11:38
Tsitaat:
Algselt postitas: mernis
Pole kunagi midagi peale tankla kütuse paaki valanud. Ja "Uue mootori" all pidasin silmas kellegi vana, minu uut...


Siis ikkagi proovi õli välja lasta ja vaata, mis sealt punniaugust kõigepealt tuleb.
Vesi (jahutusvedelik) võib samuti õlitaset tõsta ja kuna vesi on raskem kui õli, siis koguneb põhja. Mida varras ei pruugi näidata.
Kas jah. vedeliku kadu ei ole täheldanud?

Viimasel juhul on reeglina kaanetihendi viga, aga võib ka midagi hullemat olla.
Siis on kindlasti mootorivahetus vast vajalik, need vanad ei maksa just palju võrreldes töö ja uute juppide hinnaga.

Mis selle vana ACE eest tahad?

.
mernis

 postitati 23.09.18 18:26
Pole kunagi midagi peale tankla kütuse paaki valanud. Ja "Uue mootori" all pidasin silmas kellegi vana, minu uut...
stihl

 postitati 23.09.18 14:21
Tsitaat:
Algselt postitas: mernis
Selline asi juhtus ,et piinasin natuke rohkem kui tavaliselt mootorit eile õhtul ja peale seda viskas koguaeg õli tule ette ja päris hull klõbin tuli mootorisse. Õli taset kontrollides eelneval näitab vardal nagu oleks liiga palju just õli aga nüüd siis vist tuligi sellest ,et tegelikult oli vähe ? Nüüd vist pole selle mootoriga midagi teha, uus peale? Kust saaks otsida uut mootorit ? Ühe leidsin. v6 2.6 128kw. AUDI COUPE B4


Sul juhtus pigem selline asi: kusagilt said odavalt diisli + bensiini segu, mille valasid paaki. Kuna mootor selle jamaga ei tahtnud hästi töötada, siis "piinasidki" teda. Siis ka õlitase tõusis kolvist mööda lennanud ja ära põlemata kütuse arvelt. Olen ka varem sellist jama näinud.

"Uut mootorit" ei leia sa kusagilt, sest neid enam ei toodeta ja isegi kui toodetaks, sa ei jõuaks seda osta.
Vaheta oma loll kütus ära + vaheta õli, võibolla see vana raud on selle lolluse vigastuteta üle elanud.
Siis vaatab juba edasi.
laurz

 postitati 23.09.18 13:53
Ma küll unustaks need ikaldund v6-ed ära:cool:
hunt_1

 postitati 23.09.18 07:49
Audi 100 C4 2.0 16v 103kw pakkuda.
mernis

 postitati 23.09.18 04:57
Selline asi juhtus ,et piinasin natuke rohkem kui tavaliselt mootorit eile õhtul ja peale seda viskas koguaeg õli tule ette ja päris hull klõbin tuli mootorisse. Õli taset kontrollides eelneval näitab vardal nagu oleks liiga palju just õli aga nüüd siis vist tuligi sellest ,et tegelikult oli vähe ? Nüüd vist pole selle mootoriga midagi teha, uus peale? Kust saaks otsida uut mootorit ? Ühe leidsin. v6 2.6 128kw. AUDI COUPE B4

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 60.0% - SQL: 40.0%]