Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
sir-mac

 postitati 28.09.18 15:26
Eks ta nüüd õige on, et tegijal ikka juhtub. Ja et inimene eksib. Kuigi ei tohiks! Liiati, kui ei ole ''õpetaja'' (omanik) kõrval, kes segaks mõttetööd. Selles osas ei tohiks ükski värkstuba latti alla lasta a'la - juhtub! Kui juhtumisi jääb kinnitamata-pingutamata mõni oluline polt või muu vidin, võib juhtuda, et selliseid probleemide lahkamisi jääb üha vähemaks (pole enam algatajat äkki).
Kümneid aastaid tagasi vahetati mu Audil sidur võrdlemisi autoriteetse isiku firmas, kus ei oldud rumalad ka muude markide osas. Paari-kolme kuu pärast (mei bi 6 kuud) oli sittur (täpne olles, sai taas vahetatud survelager) taas kaputt. Vingerdasin läbi kesklinna töökotta, tehti tehnika korda, tasusin ja ..... Jällenägemiseni!
Ning siis juhtusin mingil ajahetkel vaatama kapoti all olevale tehnikale ülevalt alla. Puhas juhus, et seda tegin (ja märkasin), sest mõne aja pärast oleks üks veovõllidest võinud tekitada suure pahanduse- 6-st poldist oli kinni vaid uan (one-1), viis olid komplektist lahkumise äärel. Ja ma usaldasin selle firma tööd! Rohkem ma seal ei käi.
Kõik probleemid (mida ise ei oska või ei viitsi) lahendan seal, kus mind protsessi juurest ära ei aeta. Kus saan ise ka äkki nõuga või jõuga aidata. Ja kus pakutakse lahkelt kohvi (mida ma ei joo) ja lobisetakse maailma parandamisest. Ja tasumine on mitte normtundide järgi vaid kokkulepitav.
Usalduse asi! Ja ei kahetse!
Aga hea seegi, kui on kohti, kus julgetakse oma vigu tunnistada!
maxcools

 postitati 27.09.18 19:01
Ei ole erilist põhjust arvatavasti ka täpset nime hakata mainima kus täpsemalt. Apsakaid juhtub kõigil ja nagu võib tõdeda ka korralikes kohtades. Sai ka seda mainitud koheselt sinna asutusse). Kahtlen muidugi, et hakkan remondikohta seepeale kohe vahetama. Olen seal lasknud reguleerida silda igal masinal juba üle 10 aasta ja see töö ka olnud alati minu meelest üks täpsemaid). Ei ole veel läinud 3Dpinkide usku)). Ja egas lisafaktor ka see, et mõni kohe avastab selle kolksu ja hakkab seda koheselt likvideerima)).
stonestick

 postitati 25.09.18 12:49
Tsitaat:
Algselt postitas: Procon-Ten
Oli sel suvel täpselt samasuguste sümptomitega kolksumine enda C5-el. Probleem seisnes selles, et esisilla talal oli üks polt jäetud töökojas korralikult kinni keeramata.


Endal sama lugu. Seda, et sillatala ühelt poolt lahti oli, sain teada järgmises töökojas (kui lahti ta siis oli, seda ei oska öelda, mulle mainiti, et oleks võinud väga halvasti minna). Ahjaa, üks mootoripadi oli samuti lahti. Ühesõnaga täiesti uskumatu, mis tööd tehakse.

Mis veel naljakam, ühest respekteeritud töökojast loetleti ette (minu palve peale sillakontroll teha) hunnik detaile, mis välja tuleks vahetada - õõtsad, puksid jms. Kõige viimasest töökojast (kes kõik korda tegi, ilma et midagi tolknema oleks jäetud), vaadati selle peale imelikult ja öeldi, et kõik detailid on värsked ja võrdlemisi hiljuti vahetatud. Igatahes, kui kõik poldid kinni keeratud ja ees amordid vahetatud, saabus vaikus majja.
teet82

 postitati 25.09.18 12:31
Autot tuleb remontida üksinda, siis saab peas pidevalt läbi mõelda, et mis tagasi kinni keeratud ja mis mitte. Kui peab pidevalt kellegi küsimustele vastama või mingeid elulugusid kuulama, siis läheb järg käest. Ma ei ütle, et alati selles põhjus on, aga siiski see segab jubedalt.
stihl

 postitati 25.09.18 11:27
Tsitaat:
Algselt postitas: maxcools
Kuidas küll töökojad sellised apsakaid teevad.


Äkki selle pärast, et nende kliendid ei julge kuskile kirja panna, mis töökojaga tegu?

.
masuurik

 postitati 25.09.18 11:25
Mul oli A5 sama asi. Pingutasin pidurisadula polte, kontrollisin klotse jne.Vahetasin praktiliselt terve esisilla ka välja ennem vea leidmist. Eks õõtsade puksid olid pehmed ka, hakkasin mingiaeg hiljem toruga raamipolte üle pingutama ja kolks kadus. Kõikidele keerasin veerand-kuni pool pööret juurde.
Kusjuures lühikese narrega proovides ükski lahti ei olnud.
maxcools

 postitati 25.09.18 11:13
Probleem lahendatud.

Probleemiks oli paremapoole raami poldid. Mis olid korralikult kinnitamatta jäetud. Kuidas küll töökojad sellised apsakaid teevad. Kui veel oled läinud tagasi ja lasknud kõik uuest üle vaadata ning selliseid asju ei ole suudetud uuesti üle vaadata. Kergelt kurvaks teevad sellised asjad. Seda eriti veel kui töökoda peaks olema tasemel ja hind ei ole kõikse odavam.
TEPO6

 postitati 23.09.18 17:18
Minu C5-l tegi kolinat šarniiri puks, mis sai edukalt vahetatud. Teine kolks oli läbikulunud kummimuhv, mis mootori otsas ja ette paneeli istub. C6-l sai õõtsad vahetatud, aga kolin jäi. Kahtlus on, et sillaraami puksid.
Procon-Ten

 postitati 23.09.18 06:35
Oli sel suvel täpselt samasuguste sümptomitega kolksumine enda C5-el. Probleem seisnes selles, et esisilla talal oli üks polt jäetud töökojas korralikult kinni keeramata.
maxcools

 postitati 22.09.18 22:33
Autoks A6 C5 2,8 v6 nelik.

Probleemiks kerest läbikäiv kolks seda nii rooli keerates, vahest pidustdades ja ka ka kiirendades. Sõites ka sirgel teel ja jõnksutades paremale ja vasakule annab kolksu tunda. Remondis mainiti, et roolilatt pidava kergelt lekkima. Aga kas saab roolilatt ka sellist kolksu tekitada? Seda nad 100% ei kinnitaks).
Maanteel justkui ebaloomulikku ujumist ei tunne. Mitte rihkem kui seda 235 laiusega rehvist tulenevalt.
Just vahetati roolivarda seesmised ja välimised otsad. Nii esimene kui ka tagumises sillas on vahetatud kõik mis võimalik koos vedrude ja amortidega.
Kas kellelgi kokkupuuteid sellise asjaga olnud ja oskab abi osutada?

Parimat; Ivar

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 43.0% - SQL: 57.0%]