Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
niar

 postitati 24.09.18 18:22
Hooratas oli tsentrist väljas, ikka omajagu.
niar

 postitati 18.09.18 16:18
Nonii, esimene diagnoos on hooratas.

Vahetasin katse-eksitus meetodil ikka käigukasti padja ära. Umbes mitte midagi ei muutunud. Siis mekaanik tõstis mind autoga üles, andsin tuure, tema vahtis all ja 2000 pööretel oli mootoril selline resonantsi tipphetk, et ta ütles kohe ära, et ükski padi sellist mootori liigutamist tekitada ei suuda. Olevat päris jõhkralt liikunud.

Mehaanik helistas veel igaks juhuks oma sõbrale, keda ta miskipärast "spetsialistiks" kutsus ning ka viimane ennustas kirjelduse järgi klaaskuuli pealt, et viga kisab ilgelt hooratta järgi.
niar

 postitati 16.09.18 20:23
Mitte, et ma sulle vastu tahaks vaielda, aga minu jaoks tundub küll see natukene ebausutav olevat.
Rix

 postitati 16.09.18 16:44
Tsitaat:
Algselt postitas: niar
Tead enam ei mäleta. Firma oli norm, karp oli sinist värvi. Mäletan vaid seda, et forssis ja mujal pakuti ainult A varuosa, mis maksid seal 150+ euro. Venna tuttav on mekaanik, tegeleb EKV militaartehnika taastamisega, tal on kuskil varuosa keskuses käpp sees, kust sai 80 euriga padja, mis polnud mingi vuffel hiinast toodetud. Läks alla ja pole probleemi.

Hinna ja karbi värvi järgi pakuks, et Lemförderi oma. Aga see ei omagi mingit tähtsust. Pidigi nii olema, et ükskõik mis teise tootja oma, olgu see kasvõi mõne muu osa originaali tootja, nagu Lemförder, ei toimi sama hästi, kui OEM ja ongi vibratsioon keres ja sellest tulenevalt ka madal müdin.
niar

 postitati 16.09.18 16:32
Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: niar
Juhipoolne mootoripadi paar kuud tagasi vahetatud ning teine pool katsudes korras.


Mis padi sinna asemele läks? Ma olen ise ka natuke hädas, sest põlemad padjad vajavad vahetust ja kuuldu põhjal pidavat olema kõigi teistega peale originaali vibratsioon keresse garanteeritud.

Tead enam ei mäleta. Firma oli norm, karp oli sinist värvi. Mäletan vaid seda, et forssis ja mujal pakuti ainult A varuosa, mis maksid seal 150+ euro. Venna tuttav on mekaanik, tegeleb EKV militaartehnika taastamisega, tal on kuskil varuosa keskuses käpp sees, kust sai 80 euriga padja, mis polnud mingi vuffel hiinast toodetud. Läks alla ja pole probleemi.
Rix

 postitati 16.09.18 16:16
Tsitaat:
Algselt postitas: niar
Juhipoolne mootoripadi paar kuud tagasi vahetatud ning teine pool katsudes korras.


Mis padi sinna asemele läks? Ma olen ise ka natuke hädas, sest põlemad padjad vajavad vahetust ja kuuldu põhjal pidavat olema kõigi teistega peale originaali vibratsioon keresse garanteeritud.
niar

 postitati 16.09.18 16:10
Juhipoolne mootoripadi paar kuud tagasi vahetatud ning teine pool katsudes korras.
Viskasin juhtme taha, pihustite töö on normaalne ning muid koode ei visanud ette (vähemalt nüüd julgen sõita).

Kas need käigukasti padja sümptomid võivad olla?
Vibra on käigukangist ka tuntav ja käik sees gaasi andes kang ikka liigub, aga ei ütleks, et märgatavalt palju. Padjad ju selleks ongi loodud, et kast pehmelt liiguks. Pole kunagi õhtal patja näinud, aga kui mootor töös on, siis puks ise ei vibreeri, kuid kinnituspolt seal sees küll väriseb.

Kas see on normaalne või padi tõesti on läbi? Silma järgi küll ei ütleks, et väsinud on. Samas kui raudkangiga kasti kere pealt üles surusin, siis visuaalselt vibreeris kast märgatavalt vähem, kuid salongist oli sel hetkel vibreerimine ikka tunda. Padi on küll odav lõbu, kuid see polt on seal nii kõvasti kinni ja see krdi torx on seal nii madala kraega, et parema meelega katse-eksitus meetodi pärast seda ette ei tahaks võtta, keeran veel kandid üle :D

Parandaks ka pisut ennast, algselt ütlesin, et sõidu ajal miskit ei märka, aga kui pöörded lähevad 2000+ kanti, siis on samuti kuulda ja kangist tunda.
TeaMeTzu

 postitati 15.09.18 20:01
Mootoripadi võib-olla?
niar

 postitati 15.09.18 14:11
Audi A4 B6 2.5 132kW Q manuaal

Sümptomid:
Tühikäigul auto väriseb vähe, kuid märgatavalt palju võrreldes varajasemaga.
Pöördeid anda, siis ca 2000+ pöörete juures kuuleb salongist märgatavat madalat heli, nagu miskit oleks tsentrist väljas. Väljast ei kuule.
Sõidu ajal midagi ei märka.

Paar päeva sõitsin pimedaks tehtud siduripedaali lülitiga ringi. Täna vahetasin selle ära. Pool päeva sõitsin ringi, kui seda anomaaliat märkasin, ühendasin lüliti lahti, kuid ei muutunud miskit. Ilmselt selles siis asi ei saa olla (?).

Kellelgi mõtteid?
Juhtme saan alles homme õhtul taha pista, senimaani mõtlesin, et ehk siit oskab keegi midagi tarka öelda.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 53.2% - SQL: 46.8%]