Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Vortex

 postitati 14.07.18 05:59
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
No siis pigem punkt 1 rõhulekke test. Punkt 2, kui turbo aktuaatori viga viskab, siis kas turbo geomeetria kinni või aktuaator vigane.

Peale aku vahetust ja tutvustust enam aktuaatori viga ei viska.
Vortex

 postitati 14.07.18 05:58
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Turbo aktuaatorit saab testida arvutiga, kas liigub nõutud parameetrites. Siis proovisõit ja rõhu test ( nõutud ja tegelik). Samas, kui on tsipitud aju, on seda asendit ka muudetud arvatavasti ja pealegi seda sa ise ei adapteeri kuidagi.

Kas tehase aktuaatori häälestamise seadmega saab aktuaatori paika või kui on chipitud,siis kas on oht,et keerab tehaseasendisse ja läheb chippimise suhtes valeks ära?
Jann

 postitati 14.07.18 03:54
Turbo aktuaatorit saab testida arvutiga, kas liigub nõutud parameetrites. Siis proovisõit ja rõhu test ( nõutud ja tegelik). Samas, kui on tsipitud aju, on seda asendit ka muudetud arvatavasti ja pealegi seda sa ise ei adapteeri kuidagi.
andrec

 postitati 13.07.18 22:49
No siis pigem punkt 1 rõhulekke test. Punkt 2, kui turbo aktuaatori viga viskab, siis kas turbo geomeetria kinni või aktuaator vigane.
Vortex

 postitati 13.07.18 20:20
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Mis mureks on mootoril?

Talvel olid probleemid akuga ja käivitades läks turbo aktuaator segi,hakkas vigasi loopima,mootor läks avariireziimi,teistkordsel käivitusel enam avariisse ei läinud ja nii kolm hommikut paari nädala jooksul.Algul ei saanud aru,et mille viga ja kui jälile sain,siis panin uue aku peale koos autole tutvustamisega,siis tegin VCP kaabliga mootori ajule basic settingu ning adaptsioonid,aga senini tundub,nagu osa võimsust oleks nagu kuhugi kadunud.Auto on chipitud ja võimsust peaks olema piisavalt(üle 230kw),aga ise nagu ei tunneta,et nii oleks.
Nüüd olekski vaja teada,et mis järjekorras peaks adaptsioonid tegema ja kas sellel autol saab neid teha ka VCDS kaabliga,ning kas kuskil ka mingit õpetust leidub nii nagu on EDC16 ajude jaoks.Edc16 aju õpetus minu autole ei sobi.
andrec

 postitati 13.07.18 19:47
Mis mureks on mootoril?
Vortex

 postitati 13.07.18 08:32
Tere.


Mis järjekorras peaks tegema Audi A6 C6 3,0tdi 176kw CDYA 2010a mootori adaptsioone,basic settinguid(EGR,sis.kolde klapid,gaasiklapp jne)?
Kas VCDS saab seda teha EDC17 ajule ja kas selle kohta mingit õpetust ka kuskilt leiab?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 36.2% - SQL: 63.8%]