Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
VahurAudi

 postitati 08.08.18 12:53
Viga siiski plokikaantes, tagant valge aur sabas(magusa lõhnaga), jahutusvedelikku kaob iga sõiduga ja külmast peast pütt/paar kohe tagant ära.
Temp reaalne, iga 5.min tagant pendeldab 93c-110c. Ventilaatorid suruvad 93c peale ja nii kui seisma jäävad on temp uuesti 110c ja algab otsast.

Ühesõnaga tuleb mootori vahetus, eks saaks vana ka korda. Kuid 2.6l minu jaoks liialt miinuseid, 2.8l plusse rohkem ja tehtud mootor ka olemas.
VahurAudi

 postitati 09.07.18 08:55
Samas kui ringlus pole niihea nagu peaks, siis paisupaagist mõõtmine pole ka täpne. Pigem siis jah laser termomeetriga enamus kohad üle mõõta.
Kork uus behr paagiga, proovitud ka teisi korke mis kindlasti töötavad.
Andur B osad ainult olnud, kuid kõik sama näiduga.

Igaljuhul tänan kaasa mõtlemast, proovin ära mõõta temperatuurid reaalselt ja siis selgub edasine tegevus.
stihl

 postitati 09.07.18 06:35
Tsitaat:
Algselt postitas: VahurAudi

Kellelgi ideid ja soovitusi?


Jah, mina mõõdaks sissejuhatuseks jahutusvedeliku TEGELIKU temperatuuri ära. Need kellad seal salongis on rohkem ilu pärast ja tegu pole labori termomeetriga. (andur vale, B-osa, ühendus halb, kell väsinud jne 100 asja)

Ülevaatuspunktides on lasertermomeetrid, kui ise seda osta ei taha.
Tavaline elavhõbe- sobib ka. (millel piirkond vähemalt 0-150)

Võibolla polegi selle tempiga mingit errorit.
Kas kork on uus ja korralik saksa oma?

.
VahurAudi

 postitati 08.07.18 21:08
Tsitaat:
Algselt postitas: VahurAudi
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Lekked plokikaane tihendites, emulsioon radiaatorites ja "veesärgis". Muud varianti väga pole. Puhastamine ja läbipesu on selline omaette tegevus ja võib ka igasugu mineviku lekkepeatajaid lahti leotada radiaatoritest.


Aasta-poolteist tagasi kaaned lastud remontida, seega kõik uus vahel. Iseasi jah kui hästi kõik tehti jne...



Mul ta ei kõigu, sõidupeal ongi 100c ja kohal käies jääb 105c lukku. Kork peal või maas ei muutu midagi. Üleliigset survet samuti nagu käies sees pole, lõdvikud kivikõvad pole ega midagi, valget suitsu jms ka pole.
Seisma jättes samas korgi vahelt vabastab rõhku, st kork peal aga sisiseb jupp aega.

Tahakski enne muud variandid välistada, kuid tundub tõesti et tuleb uus radikas paigaldada ning samuti kaaned uuesti teha.
VahurAudi

 postitati 08.07.18 20:45
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Lekked plokikaane tihendites, emulsioon radiaatorites ja "veesärgis". Muud varianti väga pole. Puhastamine ja läbipesu on selline omaette tegevus ja võib ka igasugu mineviku lekkepeatajaid lahti leotada radiaatoritest.


Aasta-poolteist tagasi kaaned lastud remontida, seega kõik uus vahel. Iseasi jah kui hästi kõik tehti jne...
kps

 postitati 08.07.18 20:28
Lekked plokikaane tihendites, emulsioon radiaatorites ja "veesärgis". Muud varianti väga pole. Puhastamine ja läbipesu on selline omaette tegevus ja võib ka igasugu mineviku lekkepeatajaid lahti leotada radiaatoritest. Mul lõppes siis temperatuuri kõikumine sedasi, kork pidi kogu aeg lahti olema.

http://ufo.planet.ee/foorum/dsc01126_r.jpg
VahurAudi

 postitati 08.07.18 18:35
Tere!

Ehk aitaks keegi nõu ja jõuga.
Autol temperatuur kahtlaselt kõrge pidevalt, näidiku järgi 100-105c
Sõites alla 100c ei kuku ja kohapeal üle 105c pole samuti veel läinud, seega keema ei lähe.
Sooja puhub kenasti, radika ventilaatorid rakenduvad(esimene aste ja teise astmeni ei lähe).

Termostaate 2x vahetanud, wahler. Veepump aasta tagasi vahetatud, kõik andurid mitmed korrad vahetatud ja proovitud ka teise auto omi, eelkõige kelladeplokile infot andev andur, õhutatud igas asendis, paisupaake vahetatud, korke vahetatud, kelladeplokil näidiku kell vahetatud. Tulemus 0

Läbivool tundub hea olevat, kuid paisupaagi kork laseb pidevalt rõhku välja seistes.
Mitmeid c4 olnud, kuid kõikidel on temperatuur nagu tikk 90c peal olnud, väga kuumade ilmade ja rasketes oludes grammike tõusnud kuid mitte sedasi.

Kellelgi ideid ja soovitusi?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 47.2% - SQL: 52.8%]