Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
janis21

 postitati 05.07.18 17:47
Sai klapp vabalt liikuma, üks oli veel, mis liikus raskelt, nüüd sõidetud üle 100km ja kõik toimib laitmatult. Tänud kaasmõtlejatele.
janis21

 postitati 30.06.18 15:16
Sain täna tuttava mootorimehe ka kätte. Väitis, et 2.5 v6 täiesti tavaline nähtus, et kulunud nookur lahkub omaltkohalt, mootoritöös ei saagi niisama suurt midagi aru, kui paar nookurit minema lennanud, sõidetakse nii pikalt ringi kuni ükskord ilmub võõras hääl sisse või lendab midagi laiali. Sõitmise käigus pidid need klapid, millel nookur varasemalt tükkaega tagasi minema lennanud, jubedalt kinni tahmama. Väidetavalt on mitu kaane remonti niiviisi teinud, et vasaraga koputab klappe puksi seest välja, käega ei jõua lihtsalt tõmmata, laseb ultrahelipesurist läbi, mis peseb kogu jama maha ning klapp liigub vabalt, ei pidanud ilmtingimata tähendaba see kõverat klappi. Ütles veel niipalju, et nendel diislitel ei lähe klapid väga naljalt kõveraks, ennem lööb rihma purumisel tõukuri või nookuri pooleks, teinekord isegi nukkvõlli. Aga eks näha ole, nii väideti vähemalt.
Aga hetkel pidi üks purunenud ketiga 3,0 tdi laiali olema, millel kaks klappi kõverad, üks pidavat liikuma täiesti vabalt käega liigutades ja teist raske puksi sees liigutada, aga pinki pannes tuleb kõverus välja.
Üritan saada klapid vabamalt liikuma ja kokku ära panna, eks näha ole, kas töötab ilusti edasi või mitte.
stihl

 postitati 30.06.18 06:32
Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Võimalik et kehvade asjaolude kokkulangemisel jõudis veel kolviga kokku ka käia enne kui vana nookur minema lendas.


Pigem juba see variant. Ma olen näinud selliseid klappe, kus varrel on silmaga peaaegu nähtamatu S-kuju ja siis jäävad küll alla kinni. Kuni kolb nad uuesti üles taob.
Sodi tõttu pole kinnijäänud klappi veel näinud; kuigi igasugu romusid tehtud küll. Kus isegi rõngad tulevad vaid tükkhaaval maha, aga klapid ikka on liikunud.

Aga siis jah, kui vedelikud klapisääre alla ei aita, siis kaan maha ja uued klapid sisse.

.
teet82

 postitati 29.06.18 22:09
Kui mõnel silindril kumbki väljalaskeklapp lahti ei käi puuduva nookuri pärast, siis lööb sisseleskesse tagasi, korduvalt näinud seda. Kinni tahmanud klappide liikuma saamiseks ei pea plokikaasi maha võtma. Kuna diislil saavad kolb ja klapid lapiti kokku, siis võib ära võtta kõik nukkvõllid, klapivedru ja klapisääretihendi. Seejärel klapi alla koputada ettevaatlikult ja mootorit keerutades kolviga uuesti üles suruda. Näiteks WD40 ka peale lasta ja protsessi korrates hakkab klapp uuesti liikuma. Ohtu klappi silindrisse kukutada ei ole kui aru saadakse mida tehakse:)
janis21

 postitati 29.06.18 17:41
Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Nähtud paar korda kus on samamoodi nookur minema lennanud ja pikemalt sõidetud. Klapp jääb niimoodi kinni, et uus nookur lahkub ise vabatahtlikult. Targem annab järele.
Reeglina muidu heaks ei saagi kui kaan maha. Võimalik et kehvade asjaolude kokkulangemisel jõudis veel kolviga kokku ka käia enne kui vana nookur minema lendas. Seda "tohutult" sisselaskesse peksmist on muidu raske uskuda. Kui klapid lahti ei käi, siis ei saa sisselaskesse tagasi peksta.
Ehk vaata kas klapp ise liigub vabalt. Mina oleks enne veel silindritele lekketesti teinud kui üldse nukad peale tagasi said.


Valesti kirjutasin ise juba, õhupuhastis oli valjult kuulda niiöelda poksumist. Klappi vaadata muidugi õige, krt ei tulnud sellepealegi kohe. tänud.

EDIT: juba kontrollitud, klapivedru kokku surutud ja klappi alla suruda ei jõua, seega tänud veelkord asjaliku vastuse eest. Ei tulnud ise koheselt selle pealegi
QUATTRO

 postitati 29.06.18 17:30
Nähtud paar korda kus on samamoodi nookur minema lennanud ja pikemalt sõidetud. Klapp jääb niimoodi kinni, et uus nookur lahkub ise vabatahtlikult. Targem annab järele.
Reeglina muidu heaks ei saagi kui kaan maha. Võimalik et kehvade asjaolude kokkulangemisel jõudis veel kolviga kokku ka käia enne kui vana nookur minema lendas. Seda "tohutult" sisselaskesse peksmist on muidu raske uskuda. Kui klapid lahti ei käi, siis ei saa sisselaskesse tagasi peksta.
Ehk vaata kas klapp ise liigub vabalt. Mina oleks enne veel silindritele lekketesti teinud kui üldse nukad peale tagasi said.
janis21

 postitati 29.06.18 16:51
Eks kõik sõltub ikka rohkelt hooldustest, mitte ei ole see, et ilmtingimata 240 000 pealt laiali lendavad nukkvõllid. Minu auto sõitnud üle 400tuhande ja ise väga pikka aega sõitnud.
Nukkvõllid said võetud teise kasutatud mootori pealt, millel ei olnud mitte ühtegi nookurit vahelt ära lennanud. Lihtsalt jäi teisest autost üle, kuna surve tuli sisse ja remontima ei hakanud.

Ning kuidas ma hooldamata mootorit vägisi käima ajan? Mis vahetust vajas, sai vahetatud(nookurid,tõukurid, rihmakomplekt,õlid-filtrid). Nukad said kõrvalt kasutatult mootorist, on väga väikese randiga.
stihl

 postitati 29.06.18 16:44
Kas neil nukkvõllid enam ei olnud hooldusosa?
S.T nagu õlifiltergi vajasid korrapärast vahetust. Välp oli midagi 180 tuhat või 240, täpselt ei mäleta.
Ja hooldamata mootorit vägisi käima panna on suht mõttetu.

.
janis21

 postitati 29.06.18 16:34
Audi 2.5 tdi 132kw, ake mootor.
Probleemi algus: mootor hakkas käies tohutult sisselaskesse niiöelda peksma.
Klapikambrikaane maha ja pilt selge, kaks hüdrotõukurit laiali ja 8 nookurit minema lennanud.
Nukkvõllidel rant väike, on näha, et sõitnud, aga ei midagi hullu.
Nookurid olid ise väga ära kulunud. Nüüd sai külge kõik uued nookurid ja hüdrotõukurid, hammasrihm peale ja käsitsi mootorit ringi ajades käib plõks ja nookur lendab vahelt ära lihtsalt. on kellegil mõtteid, millest selline asi tuleneb ?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 56.6% - SQL: 43.4%]