Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
teet82

 postitati 14.07.18 05:05
Tsitaat:
Algselt postitas: marko221
Kui mure oleks siduris kas siis mitte sidur ei peaks enne märku andma libisemisega vms?

Siduri ainuke võimalik rike pole loomulik kulumine ja libisemine. Kui auto üritab edasi liikuda siduripedaal all, siis ei saa ju asi sünkronisaatorites olla, korras sidur katkestab igasuguse ühenduse mootori ja rataste vahel. Mõnikord on ketas lagunenud, mõnikord korvi küljes miskit kõveraks läinud või lihtsalt hooratas laperdab liiga palju ja haagib kaasa siduriketast koos käigukastiga.
Silverpm

 postitati 13.07.18 22:04
Üpriski sama jama oli ka enda B8-ga masinaga.

Sidur uus koos isereguleeriva korviga, aasta aega juba viga kadunud.
marko221

 postitati 13.07.18 20:35
Kui mure oleks siduris kas siis mitte sidur ei peaks enne märku andma libisemisega vms?
teet82

 postitati 12.07.18 16:17
Pakuks ka, et viga on esialgu ainult siduris, kui kõik käigud hakkasid korraga raskelt minema ja siduripedaali all hoides üritas auto edasi liikuda. Suvaline varuosapood lahti netist ja saab aimu komplekti hinnast, hooratas koos siduriga, mõistlik on vahetada mõlemad. Lisaks siis tööraha.
stihl

 postitati 12.07.18 13:47
Senikaua kui sa seda "pädevat venda", kes sulle
"jumalikku tõde" jagab, otsid, võid tõepoolest oma sünkrod kah kõik pekki taguda.

10a vana B8 on 400 tuhat sõitnud, miks sa arvad, et see sidurikorv on selle üle on elanud?

.
KeveN

 postitati 12.07.18 08:25
Ei usu mina sünkronisaatori viga. Pigem on siduri juures viga. Vb korv väsinud vms.
Samuti ehk hoovastik kulunud, väsinud, siis samuti taolised probleemid. Enda projektiautol käidud tee hoovastiku probleem.
marko221

 postitati 11.07.18 18:07
Sai õlivahetus tehtud ja mõnda aega sõidetud,
sai parem küll aga ei ole asi ikkagi õige.
Vahepeal läheb käik ikka kehvasti sisse,
kohapeal seistes käik sees ja sidur all on ka kohati mingi vibra sees.
Äkki on mõni pädevam vend tartus,
kes tartus üle vaataks ja ütleks kui kalliks asi läheb.
Või teab keegi õelda palju sünkrode vahetus võib minna.
stihl

 postitati 05.06.18 11:58
Tsitaat:
Algselt postitas: marko221

Viidi auto käigukasti meeste juurde ja testiti natuke ning õeldi võimalik et viga sünkrodes.
Hetke plaan siis teha käigukasti õli vahetus et äkki piirdub asi sellega.


No ja sellise diagnoosi puhul vahetatakse ära nii sünkrod kui ka sidur, asi saab korda, kuigi piisaks ainult sidurikorvi vahetusest.
Sest see on hooldusosa ja ei kesta terve auto eluea, pigem mingi 2-400 tuhat ja kogu moos.
Kummaline on muidugi see, et viga tekib ja kaob.

Et õlivahetus kasti raviks, see peab olema suht haruldane juhtum.

.
marko221

 postitati 04.06.18 16:33
Juhtus mul see asi Soomes ja täpselt juhtus ka samal päeval Eesti minema tuttav treilaga,
et järgmine kord kui plaanin Soome tulla ei pruugi nii hästi minna aga see selleks.
Sain natuke targemaks oma probleemiga.
Viidi auto käigukasti meeste juurde ja testiti natuke ning õeldi võimalik et viga sünkrodes.
Hetke plaan siis teha käigukasti õli vahetus et äkki piirdub asi sellega.
stihl

 postitati 01.06.18 04:36
Käigukast on metallist juppidega ja kui ta juba korra "ära lahkub", siis kolme tunni ega ka ööga tagasi enam ei tule. Aitab vaid remont.

Pigem jupsib ikka sidur või selle hüdraulika. Aga nagu ma aru saan, töökoda vaatas asja üle, lekkeid ega vedeliku kadu ei tuvastanud, sidurikoda oli ilma liigse tolmu, prahi ja õlita ja üleüldse kõik toimis.
Sis polegi muud, kui sõida edasi ja jälgi, mis juhtuma hakkab.
Telefon on nagunii kogu aeg kaasas, et samad mehed järgi kutsuda, kui uuesti jamab. :P

.
marko221

 postitati 31.05.18 18:05
Tervist

Mure siis selline et üks päev hakkasin tööle minema ja tagurpidi käik läks kehvasti sisse(raksuga).
Sai edasi sõidetud ja sain aru et mingi pull on ikkagi et kõik käigud käivad kuidagi raskelt.
Paar korda seistes hoides sidurit all ja käiku sees oli tunda et pöörded langesid ja auto tahtis liikuma hakata.
Lõpuks oligi nii et seisin fooritaga ja ühtegi käiku sisse ei saanud enam.
Ise kohe arvasin et sidur sai otsa.
Sai siis ära lohistatud ja õhtul kui hakkasin autot treilapeale viima kõik käigud töötasid v.a
esimene ja tagumine mis käisid raskemini ja ka vahest raksuga.
Remondis vaadati üle ja õeldi et sidur on okei ja proovi sõite tehes kõik toimib nii nagu peab.
Nüüd ongi küsimus et millest selline asi juhtus? Kas käigukast hakkab lahkuma siit ilmast või ikkagi sidur?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 47.0% - SQL: 53.0%]