Teema ülevaade |
Procon-Ten
|
postitati 23.05.18 11:23 |
C5 quattro kõrgemaks tõstmine on suhteliselt lihtne.
Ise teeks nii, et esimesena ostaks uued kõige kangemad vedrud ning kui siis ka veel kõrgusest jääb väheks, siis osadel amortidel saab vedrutaldrikuid
viia nö "spaceritega" veidi kõrgemale. Kindlasti on on see võimalus olemas Bilsteini amortidega, millel pole vedrutaldrikud amordi külge kinni
keevitatud.
|
HrRusski
|
postitati 19.05.18 12:17 |
Tegemist on A6-ga .2,5 l 110 kw 98 aasta sedaan.
|
Rix
|
postitati 19.05.18 09:09 |
Tsitaat: | Algselt postitas: HrRusski
Tere Rahvas .
Nimelt oleks soov oma Audit saada vähe kõrgemaks .vedru vahelisi kummijura ei taha aga millised on võimalused veel . Coiloverid nats suur
investeering.Mis variantveel . Tegemist siis sedaan kerega auto , 2,5 l Hitler. |
Ja 2,5TDI põhjal teame me kohe, kas tegemist on A4, A6 või A8-ga?
|
HrRusski
|
postitati 19.05.18 08:48 |
Tere Rahvas .
Nimelt oleks soov oma Audit saada vähe kõrgemaks .vedru vahelisi kummijura ei taha aga millised on võimalused veel . Coiloverid nats suur
investeering.Mis variantveel . Tegemist siis sedaan kerega auto , 2,5 l Hitler.
Märkus moderaatorilt: aitame teemaalgatajat, kuna juba teises teemaarenduses sama "viga" tekkinud, et ei kirjutata, mis masinaga
tegemist. Copy paste siis "Diisel 2,5l 110kw audiA6 quattro aastast 1998".
|
|