Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
rs156

 postitati 16.07.18 17:59
Panen samuti kirja, mis minu pidurite krõksumisest saanud on - ESRemaps(ESRacing? ma ei tea, kumba õigem kasutada on) vahetas tagumised klotsid ära, mida kahtlustasin. Nende soovitatud TRW GDB1902 toode töötab väga hästi ja juba esimesest pidurdusest sain aru, et teine teema :)

Nüüd aga põidlad (ja muu vajalik) pihku ning lootma, et kestab.
teet82

 postitati 07.06.18 16:35
Panen siia kirja ka, et mis selle C6 piduri krõksumisest saanud on, võib-olla on abiks kellelgi.
Nüüd siis vajub piduripedaal praktiliselt hetkega põhja, arvatavasti pedaali taga olev peasilinder laseb õli tagasi. See naksumine tuleb arvatavasti sellest, et pole ühtlast õlisurvet ja kolb suportis liigub natuke edasi tagasi pidevalt, samal ajal kui pedaal põhja vajub. Vaatasime arvutiga rõhku pedaalile vajutamsiel, max umbes 20bar oli seal ja kõikus pidevalt, korras autol peaks oluliselt rohkem olema. Mingeid veakoode pole arvatavasti sellepärast, et auto ei tea kui kõvasti pedaalile vajutatakse tegelikult. Proovisime vaadata ka õlipaaki sisse ja õlitase tõuseb samal ajal kui pedaal põhja vajub.
teet82

 postitati 09.05.18 19:07
Vaatasime jah lihtsalt tihendi alla, kolb tundus ok olevat, ilma roosteta ja kergelt õline. Eks tuleb siis ikka välja võtta see kolb millalgi.
mkb

 postitati 09.05.18 18:30
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
RHiljem siis tuli jutust välja, et naksumine on seotud hoopis piduripedaaliga ja põhimõtteliselt ka koha peal seisva autoga. Ise pedaali ei proovinud, aga väidetavalt survet peal hoides pedaal vajub aeglaselt põhja ja samal ajal naksub, pidavat ka tunda olema pedaalis. Seda häält muidu kuulsin, umbes nagu pressi all pressiks mingit laagrit välja ja see siis naksub seal. Võtsime lahti selle ratta piduri, aga mingit viga ei leidnud esimese hooga, millalgi vaatab uuesti.

Tõenäoliselt on vaja kolvi tihend ja/või kolb vahetada, isegi kui visuaalselt tundub korras. Enne selle lahenduseni jõudmist sai phm kõiki asju vahetatud ning määrimisi ja kontrollimisi korduvalt tehtud.
teet82

 postitati 09.05.18 18:20
Rattalaager võib ka lihtsalt häält teha, lõtku ei pruugi veel ollagi, pole sillareguleerija asi neid seal keerutada ja kuulata.
Aga sarnane probleem on ühe C6 esipiduriga. Auto omanik soovis alguses vahetada poolteljeotsa, et see pidavat naksuma, aga viga jäi alles. Hiljem siis tuli jutust välja, et naksumine on seotud hoopis piduripedaaliga ja põhimõtteliselt ka koha peal seisva autoga. Ise pedaali ei proovinud, aga väidetavalt survet peal hoides pedaal vajub aeglaselt põhja ja samal ajal naksub, pidavat ka tunda olema pedaalis. Seda häält muidu kuulsin, umbes nagu pressi all pressiks mingit laagrit välja ja see siis naksub seal. Võtsime lahti selle ratta piduri, aga mingit viga ei leidnud esimese hooga, millalgi vaatab uuesti.
rs156

 postitati 09.05.18 13:58
Eks teoorias tahaks käia koguaeg kohas, kus millegi valesti olemise puhul märgitakse kohe ära, isegi, et polnud planeeritud remondi osa. Seda, kas käidud kohas nii oli, ei oska öelda, uuesti ei lähe igal juhul :D

Long story short, niikuinii viin teise kohta üle vaatamisele(ehk teevad korda ka peale vaatamise kui hästi läheb) kasti osas, esremaps.ee ning foorumi-juttude kohaselt seal on korralikud poisid. Ehk vaatavad asja käigus piduriosa ka üle ja saab lõplikult teada, milles asi on.
M.Jaaska

 postitati 09.05.18 13:48
Tsitaat:
Algselt postitas: niar
Sillaregullis vaatavad nad, et korras oleksid ainult osad, mis otseselt silla asendit mõjutavad.
See, kui sul a la amort kolksub või rattalaager peetis, siis see neid väga ei koti, mistõttu nad ei pööra nendele ka tähelepanu.

Nagu näiteks minult hetkel on. Amort on pekkis, kolksub samamoodi aeglaselt kiirendades ja peatudes. Ma ei ütle, et sinul on sama, aga 3D sillaregullis seda ei märgatud, ja ei peagi märkama.


Kui peetis rattalaagrit mitte pidada sillareguleerimist mõjutavaks teguriks, siis soovitan mitte tagasi pöörduda antud kohta.
niar

 postitati 09.05.18 13:45
Sillaregullis vaatavad nad, et korras oleksid ainult osad, mis otseselt silla asendit mõjutavad.
See, kui sul a la amort kolksub või rattalaager peetis, siis see neid väga ei koti, mistõttu nad ei pööra nendele ka tähelepanu.

Nagu näiteks minult hetkel on. Amort on pekkis, kolksub samamoodi aeglaselt kiirendades ja peatudes. Ma ei ütle, et sinul on sama, aga 3D sillaregullis seda ei märgatud, ja ei peagi märkama.
rs156

 postitati 08.05.18 20:26
Ma ise veendusin selles ennem juba kui remonti viisin, lasin naisel õues sõita ja olin täiesti rehvi juures. 99% kindel, et tuli tagumistest piduritest see heli. Pead ei anna ja mehaanikutes väga kindel ei ole, me algatuseks sama keelt ei rääkinud :D

Silla muud osad olevat kõik korras, ja kahtlane, et viga on just aeglasel kiirusel pidurdamisel. Sild sai lisaks 3d-reguleerimise, minu teada seda ei tehta (või vähemasti ei tohiks) teha ilma, et silla mingid osad vigased. Parandage, kui eksin :)
niar

 postitati 08.05.18 20:06
Saan jah aru, et mekaanikud olid sulle nii öelnud, aga oled sa ikka täiesti kindel, et probleem on pidurites? Lihtsalt mainin, et sillal on rohkem osasid kui vaid piduriklotsid/kettad, mis igasugu hääli võivad tekitada.
rs156

 postitati 08.05.18 16:47
Sai mõeldud ja eks teil ole õigus, esimesel võimalusel läheb käigukast remonti :D Pole otseselt enam teema pealkirjaga seoses aga Hold assistile aitab ikka kaasa.

Küll aga käib piduri krõksumine vägagi närvidele ja ilmselt selle asemel ,et veel mitu tuhat km sõita nende krõksumistega, saab lasta ka need vahetatud.
rs156

 postitati 08.05.18 08:42
Good point
Rix

 postitati 08.05.18 07:50
Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Kastil suhteliselt väike kiiks on jah, ei tahaks ainult selle pärast nagu tuhandeid maksta, et teha mingi asi korda, mis 90% jaolt ongi korras.


See 10% näitabki seda, et asi ei ole korras ja sellega tuleks tegeleda, mitte oodata, kui 90%/10% suhe vastupidiseks muutub...
rs156

 postitati 08.05.18 07:18
Ega ma ei tea, mis külge kruviti :D Ma eeldan, et pandi kõige odavamad, see oli remont, mis eelmine omanik pidi tegema enne minule müüki, muidu poleks ostnud. Tagantjärgi mõeldes oleks pidanud väheke tõsisemalt nõudma, nt mitte-kõige-odavamaid-klotse. Tagantjärgi ikka tark, eks.

Hold assist vist pidi mingi aja pärast käsipidurile ka üle minema, et ABS-i pumpa ei ülekoormaks kui kaua peaks pidurirõhku hoidma (eeldatavasti on "kaua" 3-5min+? ei tea). Algul on ikkagi pidurirõhuga, jah.

No selge.

Kastil suhteliselt väike kiiks on jah, ei tahaks ainult selle pärast nagu tuhandeid maksta, et teha mingi asi korda, mis 90% jaolt ongi korras. Samas mugavus ka maksab.

Klotside osas mõtlesin, et kuu aega kannatan ning kui viga alles siis sebin mingid väikese tolmueraldusega kvaliteet-klotsid, lugenud pool-keraamilistest ja igasugustest. See ikka vähe kvaliteetsem ja äkki siis krõksu enam ei ole.
Amadeus

 postitati 07.05.18 22:34
Kas külge kruviti mingid hiina b-tükid?
Hold assist kasutab pedaali nö. pidurirõhku ja nelja ratta pidureid, tõenäoliselt on see probleem seotud selle klotsiteemaga. Sul oli vist kastil kah mingi kiiks, ilmselt on ka siin mingi seos.
Üldiselt on see Hold assist sujuv igast asendist sh. ka korralikumal kohaltstardil.
rs156

 postitati 07.05.18 18:10
Tervist,

Mure selline, et nüüdseks 3 kuud tagasi vahetati tagumised kettad + klotsid ning siis oli kõik ok. Kui läks soojemaks siin ~kuu tagasi siis kergelt pidurdades hakkas mingi krõks läbi käima, sel hetkel kui peaaegu täiesti seisad ja sujuvalt pidurdad/pidurist lahti laed. Või kui "hold assist" peal on ning kohalt lähed on teinekord samuti kuulda. Häält võib kirjeldada umbes nagu talvel käsipidur oleks peale jäänud + jäätunud kergelt ning sõitma hakates vabaneb.

Palusin kuskil remonditöökojas üle vaadata, öeldi, et klots käib vastu ketta mingit äärt ning see peaks varsti ära kuluma ja hääl seega kaduma. Küll aga olen ma nende ketaste+klotsidega sõitnud üle 3000 km, kas ma siis ei pidurda piisavalt või misasja?

Jubedalt häirib igal juhul, kas keegi oskab kaasa rääkida - pole enam mõtet veel sõita ja oodata kuna hääl ära ei kao ja paneks parem teised klotsid / kettad ikkagi?

Teine asi, võib sellega seotud olla - hold assist aktiveerudes (roheline P märk displeil) ning siis gaasi andis deaktiveerudes on teinekord jube järsk. Kas see on normaalne? Ise lootsin, et gaasi andes laseb sujuvalt pidurist lahti ning saan ka sujuvalt kohaltmineku teha, teinekord on selline "nõks" täiesti tuntav ning ebameeldiv

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 67.6% - SQL: 32.4%]