Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Rom

 postitati 07.05.18 19:22
Kui seoses selle tiksuga midagi hullu välja ei tule, siis igaljuhul soovitaksin seda mootorit.
Mul oli peres 12 aastat A4 2.8 AAH mootoriga, see mootor jättis mulle väga töökindla ja hea mootori mulje. Selle ajaga vahetamist tahtis vaid õli-vahejahuti tihend, hüdrotõukurid ja nukkvõlli asendiandur sai korra otsa, rohkem ta 12a jooksul tähelepanu ei küsinud :o
laurz

 postitati 07.05.18 17:29
Lihtsam on jätta ....see v6 :D Aaga maitse üle ei vaielda:cool:
dislapartei

 postitati 07.05.18 10:10
Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Kõige hullem variant saab olla plokikaande tuleva õlikanali ummistus. Klapikambrikaane mahakiskumisel on kohe näha kui kuiv või märg see asi on seal.
Kunagi oli üks mootor mis nägi õlivahetust tont teab millal, seal oli mootoris sees selline korrosioon kus nukkvõll oli ennast läbi tõukuritooside järanud.
Lihtne variant on peale nukkvõlli korrasoleku kontrollimist visata uued hüdrotõukurid. [/quot


Foorumis liigub mootoreid 100-350.-euriga. Mootori vahetus äkki lôpuks lihtsam teha?

QUATTRO

 postitati 07.05.18 08:00
Kõige hullem variant saab olla plokikaande tuleva õlikanali ummistus. Klapikambrikaane mahakiskumisel on kohe näha kui kuiv või märg see asi on seal.
Kunagi oli üks mootor mis nägi õlivahetust tont teab millal, seal oli mootoris sees selline korrosioon kus nukkvõll oli ennast läbi tõukuritooside järanud.
Lihtne variant on peale nukkvõlli korrasoleku kontrollimist visata uued hüdrotõukurid.
dislapartei

 postitati 07.05.18 06:39
Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Ausalt... Mina hoiaksin nendest tiksuvatest viitsütikuga v6 rahakoti pommidest eemale:D



Aeg palju edasi läinud, odavamaks siis pole asjad muutunud? Mis selle tiksumise põhjused sois olla võivad?
laurz

 postitati 07.05.18 04:18
Ausalt... Mina hoiaksin nendest tiksuvatest viitsütikuga v6 rahakoti pommidest eemale:D
dislapartei

 postitati 06.05.18 06:57
Tere, sai ühte pealkirjas mainitud autot vaatamas käidud. Nimelt siis ühel mootori poolel tiks sees mootori üla osas, tiksub külmalt ja soojalt ka, omaniku sõnul on see tema käes tiksunud 5 aastat. Mis selle tiksumise taga saab kõige hullem asi olla? kui palju see rahaliselt võib maksta?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 35.3% - SQL: 64.7%]