Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
HerkoR

 postitati 26.04.18 10:32
Täna sai käidud Lehola autokeskuses ning viga leiti ülesse.
Õõtshoova poldid olid lahti. Võib teema lukku panna.
Jann

 postitati 20.04.18 03:42
Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Ajaks äkki auto otse esindusse ja laseks neil korda teha või veel parem, et ostaks uue millel muresid ei ole? alati pole raha, aega või tahtmist. Sul, mulle tundub, jääb kohati arusaamatuks foorumi mõte.

Väga äge, et video on ja muidugi on sillale ajamine hea mõte, aga foorumist abi küsimisel ei tasu ka soovitada, et tee midagi muud parem.


Sulle võib mida iganes tunduda, mina jällegi tean, et selliseid vigu video ja foorumiga ei paranda. Või läheb see liiga kalliks, sest igaüks soovitab eri asja, päeva lõpuks saad kogu silla ja rooliosa kokku. Nagu ka juba näha on. Lõpuks lähed ikka töökotta tõstukile. Samas on palju asju, mida saab kindlalt nõustada ja olen seda ka sadu ja sadu kordi teinud. Palju sa seda teinud oled et tuled mulle foorumi mõttest rääkima? Antud juhul ongi ainuõige nõu minna töökotta, kus on selline tõstuk, kus rattad ei jää rippuma.
automees6

 postitati 19.04.18 20:25
Kas rool on raske ka? Neil roostetavad rooliristid kinni just see mis väljas on. Lihtsalt suvalt pakun. Videojärgi midagi tuvastada on täielik jama.
Amadeus

 postitati 19.04.18 20:04
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Amordi ülemine laager kokku jooksnud või misiganes. Kui see rool käes ei tuksu, siis vast latist ülespoole viga ei ole.

Heli on tõesti ülemise tugilaagri sarnane. Kahjuks või õnneks ei keera B,C,D audide amordid ~20 aastat enam rooli pööramisel kaasa.
Ricky

 postitati 19.04.18 19:38
Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Ajaks äkki auto otse esindusse ja laseks neil korda teha või veel parem, et ostaks uue millel muresid ei ole? alati pole raha, aega või tahtmist. Sul, mulle tundub, jääb kohati arusaamatuks foorumi mõte.


+1

Lõppude lõpuks leiab auto ikka tee kuskile asutusse, kui viga pole ise eemaldatav. Aga minumeelest on parem öösi magada kui lahendus enamvähem teada on enne kuskile minemist, saab väikesed arvestused ja jutud tehtud juba. :D
stihl

 postitati 19.04.18 19:12
Amordi ülemine laager kokku jooksnud või misiganes. Kui see rool käes ei tuksu, siis vast latist ülespoole viga ei ole.

Aga töökojas, sillatõstuki peal, pakun, et oma 10 minutit läheb vea kindlakstegemiseks ikka...;)

.
rs156

 postitati 19.04.18 18:38
Ajaks äkki auto otse esindusse ja laseks neil korda teha või veel parem, et ostaks uue millel muresid ei ole? alati pole raha, aega või tahtmist. Sul, mulle tundub, jääb kohati arusaamatuks foorumi mõte.

Väga äge, et video on ja muidugi on sillale ajamine hea mõte, aga foorumist abi küsimisel ei tasu ka soovitada, et tee midagi muud parem.
Jann

 postitati 19.04.18 18:03
Äkki ajaks auto tõstukile, eemaldaks põhjakatte ja kuulaks-katsuks, mis ragiseb. Siin ei anna väga mööda panna allikaga, võib ju stetoskoopi kasutada. Aga jah, eks neti teel ja videosid tehes saab ju ka parandada :D Ülevaatuse vanadel puudub huvi selliseid vigu diagnoosida, mine päris töökotta.
Amadeus

 postitati 19.04.18 17:55
Video järgi ei ole need raksud rooli keeramise kiirusega sünkroonis, mistõttu võiks lati ja samba viimaseks jätta. Mina otsiks viga sillatükkidest.
masuurik

 postitati 19.04.18 10:57
Sõitmise ajal oleks pakkunud veovõlli otsi, aga kohapeal keerates tundub, et lati hammasvöö haakumine pole päris korrektne. Pigem ei usu, et mõni munakas nii kuiv ja tihe on, et keerates ragin mööda vardaid latti tuleb ja sealt rooli. Munakad on kaproni peal ka, mitte raud rauaga.

Kogu rooliajami enda välistamiseks saab roolisamba latist eraldada ja siis rooli tühjalt keerata.
Pärast tuleb loomulikult samasse hambasse tagasi panna, et rooli asend füüsiliselt ja asendi anduri järgi õige jääks.
Ma siiski samba veas kahtlen.
HerkoR

 postitati 19.04.18 10:27
Tere

Äkki kellegil on sama probleem varem esinenud.

Autoks Audi A5 Sportaback 2010a. 3.0TDI 176kw
Rooli välja keerates kostub ragin. Kui auto ülesse tõsta, siis raginat ei ole.
Sõites tundub, et rohkem teeb häält siis, kui keerata paremale ning pigem siis,
kui rooli on rohkem kui üks ring välja pööratud. Täna sai lastud auto üle vaadata ülevaatususpunktist.
Nemad ei tuutnud kahjuks viga tuvastada.
Sõites mingeid eripärasi pole, kõik oleks nagu korras peale selle heli.

Tegin ka video mille leiab siit:
https://photos.app.goo.gl/WQO97IDyk5ElIVep2

Tänud ette!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 43.6% - SQL: 56.4%]