Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
TiitR2

 postitati 22.04.18 21:45
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Audi a4 alumiinium käändmikus on see ülemiste õõtsade pikk polt kinni oksüdeerunud. Keegi teab head nõu anda, kuidas kõige edukamalt seda sealt kätte saada? Või on Tartus kellelgi häid vahendeid selle poldi eemaldamiseks ja saab tasu eest abi pakkuda?

Ja teine teema see, et ostsin kaks aastat tagasi alumised õõtshoovad Moogi toodangu Fixusest ja aasta hiljem kaks ülemist Moogi õõtsa Automaailmast. Need kaks viimast hakkasid talvel krigisema ja läksid vähem kui aastaga läbi, teised on kenasti tihedad. Kas võisin saada mingi suvalised Moogi nime all Automaailmast, või on partiidel nii suured erinevused kvaliteedis? Moog peaks selline keskpärane tootja olema.

Moogil ja Moogil on vahe. Soovitatakse Moogi, mis tehtud USA-s.
Enda Jeepile just USA toodangu juppe tagasilda panin.

https://www.upload.ee/image/8358640/20180208_151448.jpg
https://www.upload.ee/image/8358644/20180208_151553.jpg
Black

 postitati 22.04.18 21:07
Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Kui selle poldi sealt kunagi kätte saad (kindlasti saad), siis ühe oma vana kamraadi (remondib autode aluseid) soovituse kohaselt pintselda kõik üle läbitöötatud (vana) mootoriõliga. Tema väite põhjal on hiljem kõik palju lihtsam lahti keerata. Olen seda ka ise alati kasutanud (peale soovitust) ning mitte määrinud erinevate SPECIAL-asjadega taolisi kohti. Vanast ajast on säilinud nõukaaegne grafiitmääre- see on senini küll oma kasutamist õigustanud.

Vana õli (eriti disla oma) ongi nagu grafiitmääre - paksult süsinikku täis. :) Kasutan isegi aegajalt isa veneaegsetest varudest pärit paksu grafiitmääret. Hea kraam.

Vaskmääret ehk ei tasu panna, selle vastu oleks alumiinium veelgi agressiivsem kui terasega.
jaiks

 postitati 20.04.18 21:38
Hea veermik jah b7 all, aga teras polt aluminiumi sees ei ole hea lahendus. Alati pole see rahaline seis nii hea, et originaale osta, päris palju on neid pulki seal. Seekord lasin kõik poldid keraamilise määrdega paksult kokku, ehk nii kiirelt enam kinni ei mädane.
Amadeus

 postitati 20.04.18 21:25
Üldiselt seda võib kuskil raamatupidamis foorumis rääkida, et mingi B-julk on sama hea kui Audi B7 tehasetükk ja vahe seisneb hinnas. Sealne kuulajaskond on taolise mõttelõngaga kindlasti päri ja aplodeerib peaesinejale tervete pingiridade ulatuses.
Ei ole suurt mõtet siia teemasse sisse tuua C4 kerega audit, kuna nende autode sillatüübid on oluliselt erineva ehitusega.
Lõppude lõpuks pole vahet, kes mida oma autole alla keerab, millist detaili eelistab ja millejaoks oma vaba aega kasutab. Fakt on see, et A-osaga seda teemat praeguse kuupäevaga ei oleks.
Kirjutasin, et orienteeruvalt - mõni kõvem vend sõidab 250k näiteks kahe aastaga, sel juhul on see aeg tõesti ulme.
Juhtumisi sõitsin ise kah pikemalt ühe B7-ga. Loovutasin masina 260k kellal uuele omanikule. Kusjuures sillad oli sünnijärgsed, tihedad ja enamus sõitu tegi masin meie teedel. Ühesõnaga 5+ veermik ja minu arust on see kallim hind siinkohal maksmist väärt.
sir-mac

 postitati 20.04.18 16:03
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
10 aastat? Ma sõidan igapäevaselt 4 kilomeetrit kruusateed, millel höövlit näeb kaks korda aastas ja ühe aastaga sõidan 35000km. 250000km on meie teede kvaliteedi juures ikka veidi ulme, arvesrades veel sedagi, et ka nende kallite pulkade seas leidub praaki. Pigem arvan, et kui see polt oleks seal 10 aastat oksüdeeruda saanud, poleks seda käändmukku võimalik enam kasutada. Mind ei häiri see, et tihedamalt rattakoopas peadpidi olen, kui korraga vähem raha kulutan, lihtsalt oskusi veel vähevõitu ja ainult aasta kestvad õõtsad olid ikka pettumus. Lootsin paar aastat ikka saada kolinavabalt.


Kui selle poldi sealt kunagi kätte saad (kindlasti saad), siis ühe oma vana kamraadi (remondib autode aluseid) soovituse kohaselt pintselda kõik üle läbitöötatud (vana) mootoriõliga. Tema väite põhjal on hiljem kõik palju lihtsam lahti keerata. Olen seda ka ise alati kasutanud (peale soovitust) ning mitte määrinud erinevate SPECIAL-asjadega taolisi kohti. Vanast ajast on säilinud nõukaaegne grafiitmääre- see on senini küll oma kasutamist õigustanud. Erinevate materjalide omavaheline armastus (korrosioon) on aga tõsine probleem ja vaevalt kõige paremat lahendust alati leiabki.
Edu tegutsemiseks!
sir-mac

 postitati 20.04.18 15:39
Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Ma ei nimetaks neid jaburateks koostudeks, vaid see on alumiiniumdetailide ja maanteesoola hea koostöö - korrosioon. Varuosade kestvus on siin suhteliselt oluline, kuna korraliku detaili puhul on võimlemise intervall rattakoopas orienteeruvalt 10 aastat.


Sinu pakutud 10.a on vähe ulmeline. Kunagi ammu laiutasin rahakotiga ja otsustasin C4 Q osta ORIGINAALID tagavardad otse esindusest ja 3 aasta pärast ostsin Forssist uued nn. B-osad. Hinnavahe ca' 2,5 korda (tolle aja kohta). Umbes sama aja pärast pidi ka B-vardad välja vahetama. Kui ORIGINAAL kestab pea sama kaua, kui B-osa, kust siis see võit välja imbub- nii rahaline kui ka ajaline? Ja veel 10.aastat?
jaiks

 postitati 19.04.18 21:26
10 aastat? Ma sõidan igapäevaselt 4 kilomeetrit kruusateed, millel höövlit näeb kaks korda aastas ja ühe aastaga sõidan 35000km. 250000km on meie teede kvaliteedi juures ikka veidi ulme, arvesrades veel sedagi, et ka nende kallite pulkade seas leidub praaki. Pigem arvan, et kui see polt oleks seal 10 aastat oksüdeeruda saanud, poleks seda käändmukku võimalik enam kasutada. Mind ei häiri see, et tihedamalt rattakoopas peadpidi olen, kui korraga vähem raha kulutan, lihtsalt oskusi veel vähevõitu ja ainult aasta kestvad õõtsad olid ikka pettumus. Lootsin paar aastat ikka saada kolinavabalt.
Amadeus

 postitati 19.04.18 17:39
Ma ei nimetaks neid jaburateks koostudeks, vaid see on alumiiniumdetailide ja maanteesoola hea koostöö - korrosioon. Varuosade kestvus on siin suhteliselt oluline, kuna korraliku detaili puhul on võimlemise intervall rattakoopas orienteeruvalt 10 aastat.
teet82

 postitati 18.04.18 05:39
Küsimus polnudki siin nii väga osade kestvuses, vaid jaburate koostude lahti saamises. Kui ikka kümme aastat on auto sõitnud originaal õõtsadega, siis tuleb ka seda tehase polti kuumutada. Tööks ette nähtud Klann tööriista keerab arvatavasti lihtsalt pooleks, küllalt neid katkisena Ebays müügis olnud. Kui keegi töötab juhtumisi kuskil esinduses ja remondib seal 3 aastat vanu autosid, millel ka väljalaske mutreid võib näpuga lahti keerata, siis vanad autot on hoopis teine teema, käibki üks suur kuumutamine hommikust õhtuni. Kokkuvõttes on see lihtsam kui pärast mingeid murdunud polte välja urgitseda.
Amadeus

 postitati 17.04.18 20:56
Ma ei taipa miks peab Volvo küljes sapika varuosasid kasutama. B7-l on väga head tehase sillatükid, mis kestavad normaalse veljejooksuga 250k+. Keerad õiged asjad alla ja järgmised veerand miljonit on rahu nende poltide, kuumutuste, kriginate, kolinate ja kääksudega.
jaiks

 postitati 16.04.18 23:27
Miks just see esimene rutem alati otsa saab?
teet82

 postitati 16.04.18 20:16
Need kuumutamised peavad toimuma võimalikult kiiresti ehk siis mingi võimsa riistapuuga, et polt ise samamoodi paisuda ei jõuaks seal. Ise kasutan vanakooli "gaasikeevitust" propaani ja hapnikuga, tavaliselt max pool minutit kuumutamist ja suruõhuga saab poldi ringi käima. Kuna enamasti on vaja vahetada ainult esimene õõtshoob, siis märg kalts ümber teisele šarniirile/kattekummile ja alt poolt kiire kuumutamisega ei jõua seda arvatavasti kahjustada. Üldiselt läheb seda kuumutamist igapäevaselt vaja töökojas erinevate tööde juures.
zack

 postitati 16.04.18 19:56
Jep, enda D3-l sai samuti nähtud tohutut vaeva selle poldi kättesaamisega, kõvasti kuuma, kuvaldat ja relakat läks siiski vaja. Tagasi läks uus polt korraliku määrdega, et järgmisel lihtsam oleks. :D
100

 postitati 16.04.18 18:18
Kuum teeb vahel imesid. Ühe suuremat sorti (mitte sõiduauto) veepumba tiivikut maha võtta üritades oli tunne et võib midagi ära lõhkuda, ei liikunud üldse, aga kuuma andes kukkus tiivik ise oma raskusega küljest ära.:cool:
jaiks

 postitati 16.04.18 17:17
Ei saanud ise ikka kuidagi lahti. Viisin töökotta, seal anti veidi kuuma ja suruõhuga tärinat, ja käes ta oligi.
andrec

 postitati 19.03.18 19:51
Alati leeklambiga lahti saanud. Korralikult tuleb kuumaks ajada mitte natuke sussitada. Mõlemad uued õõtsad ja uus polt, mis korralikult määrdega kokku teha.
r384n3

 postitati 19.03.18 19:46
Suure kuvaldaga lähenedes peaks juba uus käändmik kõrval ootama, õõtsa hoidvad välimised kõrvad on kerged murduma nii. Kui täpse käega oled, võid poldid välja ka puurida. muul juhul aga jah, kuuma/külma, roostelahustit vahele ning küll liikuma hakkab.
jaiks

 postitati 19.03.18 13:55
Teise poole ma juba jah oma lehtvõtmekeste komplektiga keerasin puruks ja läksin seda teed, et ostsin uue käändmiku. Hirmuga juba tõmbasin määret juurde teistele õõtsadele kah.
Aga nüüd üritan targem olla ja palun abi siit, et ehk kellelgi on paremad vahendid ja oskused selle töö jaoks. Proovisin ise keerata aga näha oli, et ilma erivõteteta ma lõpetan samuti uue käändmikuga.
VIP

 postitati 19.03.18 13:45
Mina keerasin omal seni, kuni polt läks pooleks. Õnneks oli teiselt poolt keerme osa nii palju veel väljas, et sain mutrite ja seibide abil poldi jäänuse teisele poole välja keerata.
Jann

 postitati 19.03.18 13:32
Seda tööd ei ole mõistlik koduste vahendite ja lehtvõtmetega ise ette võtta. Tavaliselt aitab kuuma, suruõhu riistad, jälle kuuma.. Ja muidugi mõlemad uued õõtsad pärast. Kui mõlemalt poolt pead maha keerad, ei taha ükski töökoda Sind aidata. Väga palju seda pidanud nägema.
Arvatavasti oli tootja määrdega kokku hoidnud teisel juhul, alati tasub kummi alla piiluda ja vajadusel määret panna kui pole või peaaegu pole.
niar

 postitati 19.03.18 13:22
Tean, mida sa tunned. Enda autol oli tolle lahti saamiseks kolme inimest korraga vaja. Üks surus käändmikku nurga alla, teine hoidis üht meetripikkust peenikest raudvarrast poldi peal ja kolmas tagus kuvaldaga takkajärgi. Pärast 20 minutit tagumist tuli lahti küll! :D
jaiks

 postitati 19.03.18 13:09
Audi a4 alumiinium käändmikus on see ülemiste õõtsade pikk polt kinni oksüdeerunud. Keegi teab head nõu anda, kuidas kõige edukamalt seda sealt kätte saada? Või on Tartus kellelgi häid vahendeid selle poldi eemaldamiseks ja saab tasu eest abi pakkuda?

Ja teine teema see, et ostsin kaks aastat tagasi alumised õõtshoovad Moogi toodangu Fixusest ja aasta hiljem kaks ülemist Moogi õõtsa Automaailmast. Need kaks viimast hakkasid talvel krigisema ja läksid vähem kui aastaga läbi, teised on kenasti tihedad. Kas võisin saada mingi suvalised Moogi nime all Automaailmast, või on partiidel nii suured erinevused kvaliteedis? Moog peaks selline keskpärane tootja olema.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 67.6% - SQL: 32.4%]