Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
prj

 postitati 17.11.17 17:01
Nendel kastidel kõigil alati olnud väände piiraja 380nm ning ka ametlik rating.
Reaalselt ilma mugavust kaotamata kannatab see kast 550nm. Loomulikult mitte stock softiga.

MQB platvormi kangematel 2.0 mootoritel tuleb pea kõigil remapiga 500nm ning mitte ühelgi pole veel probleeme olnud.

Sellest mootorist saab 400kopikatega nm ning 190kw eeldusel, et ta korras on (elementaarsed asjad nagu HPFP tõukur, nukkvõlli romb, mis seda lükkab, turbo aktuaator vahetatud).
Loomulikult peaks kastile ka softi tegema, kasvõi selleks, et ta libiseks käiguvahetusel vähem, kuid saab käitumist oluliselt parandada.

Ühesõnaga, kui huvi on, siis anna teada. Olen neid autosid palju teinud, ka dünostendis enne-pärast tõmmetega. Võimsusega seonduvat pole ei kasti ega mootori koha pealt antud juhul karta mitte midagi - lihtsalt tarkvara peab olema nii mootoril kui ka kastil normaalselt tehtud, mitte eBay variant.
andrec

 postitati 17.11.17 15:21
Kõige pädevam sellel teemal PRJ (www.esremaps.ee).
stonestick

 postitati 17.11.17 15:18
Otsin hüva nõu profiilis toodud masina (ajaloo huvides - 2005 aasta A3 2.0 TFSI DSG kastiga) remappimise osas.

Väidetavalt kannatab nimetatud kast tehase andmetel kuni 350Nm ja 2.0 TFSI 147kW mootor suudab väänata 280Nm. Lihtne matemaatika ütleb, et väga palju varu sinna ei jää. Kas on kellelgi praktilisi kogemusi antud kombinatsiooniga? Tuningboxid ja selline jura ei huvita, pigem jääks nö "volitatud brändide" või siis custom softi juurde. Kuna tegemist on dailydriveriga, siis jõukasv võiks jääda pigem marginaalseks (20kW?). Muret teeb just käigukast :)

Ehk oskavad spetsialistid vastata, kas see on raua liigne proovilepanek või olen ma liialt paranoiline? Mujal foorumites justkui räägitakse, et see 350Nm veel omakorda kõva varuga antud.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 46.4% - SQL: 53.6%]