Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
HK89

 postitati 11.11.17 16:28
No kuramus, ei näinud, et kaante vahelt oleks tulnud. Kas sinna plastkobakasse, mis on vahetult enne turbot (õhulugeja ja turbo vahel) tuleb kõhutuule (loe: karterituulutuse) lõdvik? Jäi mulje, et õlileke on enne turbot, kuskilt nende plastikvidinate vahelt.
HK89

 postitati 08.11.17 20:54
No, tänan väga suuniste eest. Nädalavahetusel hakkan lammutama ja loodan, et on siis seal see leke. :)
andrec

 postitati 07.11.17 10:32
Plekk tihend ja alla serva silikoon. Soovitatavalt kasutada loctite, mitte punast soudalit, mida saab ehituspoest :D
HK89

 postitati 07.11.17 08:58
Sinna vahele käib eraldi tihend või silikoon?
andrec

 postitati 07.11.17 08:21
Kütusefilter ja vaakumpump eest ära A4 puhul, siis juba saab kätte selle ülemise ketikaane.
HK89

 postitati 07.11.17 07:23
Kas ketikaane tihendi lekke kõrvaldamine on väga keeruline või saab mootorit maha võtmata?
andrec

 postitati 06.11.17 21:20
Ketikaane tihend
Osadel ka vaakumpumba korpuse vahelt lekkinud.
HK89

 postitati 06.11.17 20:47
Tere!

Sai seoses elukorralduse muutustega mõneks ajaks odavama auto peale liigutud - 2006 B7 3.0 TDI Q.

Tundub, et mootori kõrvalistujapoolsest küljest lekib kuskilt õli, aga kurat - B7 puhul on seal ruumi nii vähe, et aru ei saa, kust tuleb. Ja tuleb ikka korralikult...400 km jooksul on õlivarda järgi tase vähenenud umbes 1/4.

Starteri küljes on tilgad, turbost tuleva rõhutoru küljes on tilgad ja alt on mootor jumala märg. Käigukasti ja mootori vahelt ei paista midagi tulevat - hammasratas paistab ja too on kuiv.

Oskab keegi öelda, mis on tüüpilised kohad selle mootori puhul, kust õli võiks tulla? Kust tollel karterituulutus jookseb? Tuulel on sõidu ajal omadus õli niimoodi ringi keerutada, et terve mootor on praktiliselt märg (varasemate autode kogemuse põhjal) ja maru raske on aru saada.

Tänades,
Heiki

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 36.9% - SQL: 63.1%]