Teema ülevaade |
Indrek
|
postitati 15.09.17 20:45 |
No 99. aasta datsunil on kabiin 10a ja raam 5a tagasi läbi mädanend. Eriti nende vaheline ühendus.
Hiluxiga väga lähedane kogemus, 10 aastat, üle poole milli kellal ja praktiliselt hooldusest hooldusesse. Ühe korra on vist EGR vahetatud, üks
genekas, üks jooks tagasilla simmereid ja üks sidur ka. Navaara tuttaval oli aga 200k peal läbi. Metsaautod mõlemal, traktoreid käima tõmmatud ja
igasuguseid muid tükke tehtud, mõlemad esinduses hooldatud (Hilux käib siiani Amservis).
/end of OT
Aga ärge küsige miks ma audit tõsta tahan, öelge parem kuidas seda mõistlik teha on, Ärge Hansule Saksamaalt öelge, et ma ta 2000eurise madalduse
investeeringule vee peale tõmban. Tegu pole erilise rariteediga ka, tavaline hitler, millel pole lihtsalt värviparandusi aerosooliga tehtud. Ega ma
teda raipeks sihilikult ei aja aga pilpa peal ka hoidma ei hakka.
Kui keegi tahab kangesti oma C5q madalaks saada ja endal on all korras vedrustus, teeme vahetust! Tööraha koos sillastendidega teeme pooleks näiteks
(ma ise ei viitsi hakata oma sõrmenukke lõhkuma ja roppe sõnu vene keeles suust välja ajama).
Ühte vahetust võin veel pakkuda - mul on all 235/40/18, suht läbi rehvidega. Velgedel ka kulumisjäljed, aga ei viska. Väike vibra on sees aga see on
rehvidest. Paku vastu soovitavalt 17" originaalvelgi koos rehvidega. Näiteks 215/55/17. Aga olgu quattro alt ja ühtemoodi.
|
TiitR2
|
postitati 15.09.17 19:50 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Indrek
Lasen homme hommikul kl 5 põdra, soolikad välja, lohistan tee äärde ära, vintsin käru peale ja valmis. Pole vaja hakata kellegile helistama.
Ühisjahtides muidugi kastikad kohal.
|
Jõudsin just jahist tagasi (kahjuks keeras ilma ära ja ei tulnud kellelegi täna põder ligi), kuid jahis oli 12 meest, 2 kastikat, 4 maasturit ja 1
sõidukas (omanik 83 aastane)
Stihli soovitused asjakohased (mitte just konkreetne auto, kuid suund õige)
Tsitaat: | Algselt postitas: Indrek
Enamvähem hiluxitw hinnad hakkavad 10k-st. |
Kas Hilux on kinnisidee või lihtsalt teised mudelid ei sobi?
|
stihl
|
postitati 15.09.17 18:50 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Indrek
Aga ärge enam soovitage 2.5k eest nissan pickuppi ja eriti sealt lasnamäe surnuaiast Enamvähem hiluxitw hinnad hakkavad 10k-st. |
Vabandust, minu viga. Lasnamäe surnuaiaga olen kursis. (seal pead kohe aru saama, miks ta nii odav on ja KUIDAS nad on suutnud käigukasti hammasratta
murdunud hambad tagasi külge liimida, et 1000km sõidaks)
Aga Datsuni suhtes üleüldiselt ma nii kriitiline ei oleks, 5a pidasin ise 2005a 100t sõitnud Navarat ja ei old miskit halba öelda. Ainult iste tahtis
sadulseppa (külg kulunud, kuna oli Tlna Liikluskorralduse auto olnud; sisse-välja pidev liikumine) ja alumisi harniire küsis ka. Muidu täiesti
töökindel, lolli lihtsa ajuga (egri kinnipanekut ei pannud tähelegi) hea mootor ja 2m kõrgest lumehunnikust sõitis virisemata neliveo ja aeglustiga
lihtsalt läbi.
Nüüd selliseid lumehunnikuid enam, muidugi, pole.
.
|
Indrek
|
postitati 15.09.17 16:17 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Johnny
Tava ja sport vedrustusel amort ka erinev ja pikkuse vahe esimestel amortidel sees. Endal sai just C5 vahetatud ja tavavedrustusega läks auto umbes
3cm kõrgemaks. |
Ilmselt ongi mõustlij nt vag lammarist võtra jooks tavavedrustust ja see madal siin maha müüa pärast. Või isegi alles jätta, mine tea äkki ostangi
kunagi kastika.
Aga ärge enam soovitage 2.5k eest nissan pickuppi ja eriti sealt lasnamäe surnuaiast Enamvähem hiluxitw hinnad hakkavad 10k-st.
|
Indrek
|
postitati 15.09.17 16:00 |
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: Indrek
Mitte jeebiks vaid sutsu kõrgemaks. Et nt kõrrepõllus rusikasuurune kivi piki põhja ei käiks. Päris jeebiga sõita ei meeldi, enamasti sõidan ikkagi
tee peal. Vahel harva juhtub lihtsalt, et mõni põder või kits tuleb kuskilt põllust tee peale peale lohistada (sigu õnneks pole enam).
|
Teil jahiseltsis siis kõigil sõidukad v? Ma ei kujuta ette, kui mul
kastikat eraldi jahi tarbeks pole, kuidas need kütitud ulukid ära veetud saaksid? Ja kui tirid selle põdra üle põllu teeäärde, mis edasi? Tükeldate
kohapeal ära või lohistate slepis jahimaja juurde? |
Lasen homme hommikul kl 5 põdra, soolikad välja, lohistan tee äärde ära, vintsin käru peale ja valmis. Pole vaja hakata kellegile helistama.
Ühisjahtides muidugi kastikad kohal.
Els ma esimese hooga panen vähe mõistlikumad rattad alla, 18" pole minu jaoks anyway.
|
Johnny
|
postitati 15.09.17 14:05 |
Tava ja sport vedrustusel amort ka erinev ja pikkuse vahe esimestel amortidel sees. Endal sai just C5 vahetatud ja tavavedrustusega läks auto umbes
3cm kõrgemaks.
|
stihl
|
postitati 15.09.17 13:42 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Indrek
Mitte jeebiks vaid sutsu kõrgemaks. Et nt kõrrepõllus rusikasuurune kivi piki põhja ei käiks. |
Jaa, S-line kõrrepõllu peale ei sobi. Isegi britid nutavad, et ideaalselt siledate saksa teede peal see S-line on hea, aga nende saarel külavaheteedel
mitte nii hea.
Aga noh, keegi kes kunagi selle auto uuena tellis, maksis about 2000 selle paketi eest juurde ja nüüd oleks imelik veel juurde maksta, et see
osaliselt eemaldada.
Mina ostaks ikkagi sellise veel perre, selle totaka tagakuudi katte viskaks kus
kurat ja väga hea koolend põtru jne vedada. Kasti annab verest voolikuga edukalt pesta.
Ja Audi jätaks originaaliks, nagu ta hetkel on.
.
|
Hannespoiss
|
postitati 15.09.17 12:13 |
Minu C5 on suhteliselt kõrge. Tehasest tuli sportvedrustusega, aga minu kätte jõudes oli juba kõrgeks tehtud. Sportvedrustus/püstakud vedelevad hetkel
garaai all. Kõrgus sõltub ainult vedrust või millegist veel (püstak ise ikka ju sama) ?
|
kps
|
postitati 15.09.17 10:54 |
Võtmesõnaks heavy duty. Kahjuks on neid sellele mudelile väga palju erinevaid variante originaalist tellida vastavalt mootorite kaaludele.
Mudelipõhine tavavedrustus mingi kolmanda tootja oma rikub Sul ilmselt tuju ära roolis olla võrreldes praegusega. Ma pikemalt ei tahaks diskuteerida
sel teemal, kuna olen ka ise esindusest aru pärinud ja igasugu vedru diameetreid ja muud infot üritanud hankida, mis hiljem googlest leitud.
Kokkuvõttes suhteliselt mõttetu üritus sõltumata sellest, mis asjad ise maksid või palju ma oleks nõus olnud adekvaatse info hankimise eest maksma
.
|
TiitR2
|
postitati 15.09.17 10:24 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Indrek
Mitte jeebiks vaid sutsu kõrgemaks. Et nt kõrrepõllus rusikasuurune kivi piki põhja ei käiks. Päris jeebiga sõita ei meeldi, enamasti sõidan ikkagi
tee peal. Vahel harva juhtub lihtsalt, et mõni põder või kits tuleb kuskilt põllust tee peale peale lohistada (sigu õnneks pole enam).
|
Teil jahiseltsis siis kõigil sõidukad v? Ma ei kujuta ette, kui mul
kastikat eraldi jahi tarbeks pole, kuidas need kütitud ulukid ära veetud saaksid? Ja kui tirid selle põdra üle põllu teeäärde, mis edasi? Tükeldate
kohapeal ära või lohistate slepis jahimaja juurde?
|
mkangur
|
postitati 15.09.17 09:09 |
Ilmselt aitaks teemaalgataja murest välja, kui vahetada "s-line" vedrustus mitte s-line vedrustuse vastu välja. See on kõige odavam variant ja
mõistlikum. Kui õigesti mäletan, siis audi oem "sline" vedrud olid kas -20 või -30mm tavavedrustusest.
Teine variant on hakata katsetama erinevate rehvi ning velgede kombineerimistega.
|
Indrek
|
postitati 15.09.17 07:07 |
Mitte jeebiks vaid sutsu kõrgemaks. Et nt kõrrepõllus rusikasuurune kivi piki põhja ei käiks. Päris jeebiga sõita ei meeldi, enamasti sõidan ikkagi
tee peal. Vahel harva juhtub lihtsalt, et mõni põder või kits tuleb kuskilt põllust tee peale peale lohistada (sigu õnneks pole enam). C4 sai sellega
kenasti hakkama, paraku sõideti see katki.
|
stihl
|
postitati 14.09.17 20:48 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Indrek
Kas S-line ja mitte S-line vedrustus erineb millegi poolest?
Mingid jutud käivad, et Allroadi õhkvedrustust ka asendatakse mingisuguse tavavedrustusega, kas siitkaudu võiks ideid noppida? |
Loomulikult erineb, näiteks originaalis on C5-el mingi 35 erinevat esivedru saadaval. B-osana on asi pisut lihtsam, aga ka on palju variante.
Ainult sellest ma ei saa aru, miks sa normaalse koopavahega autot tahad jeebiks ajada; lihtsam oleks ju kohe jeep osta. Land Rover, Land Cruiser,
misiganes, kui sügaval metsakoopas elad. Või kõrgem auto teiseks/kolmandaks autoks, et talvel end kuidagi välja vedada. (paksu lund vist siiakanti
enam ei tulegi, kliimasoojenemine ju)
Allroadi õhku asendavad tavavedruga need, kes patju/kompressoreid jne ei jäksa osta, mida siit noppida on?
Ja kus need jutud üldse käivad? Naised pläkutavad saunas kõiki asju, ega seda ei pea 100% surmtõsiselt võtma...meeste saunajuttu samamoodi...
.
|
Indrek
|
postitati 13.09.17 20:36 |
Kas S-line ja mitte S-line vedrustus erineb millegi poolest?
Mingid jutud käivad, et Allroadi õhkvedrustust ka asendatakse mingisuguse tavavedrustusega, kas siitkaudu võiks ideid noppida?
|
Indrek
|
postitati 13.09.17 12:53 |
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Kindlasti on abiks pilt hetkeseisust, et midagi üldse keegi soovitada oskaks. |
Hea mõte.
Moderaator: Pilt lingiks muudetud, kuna ületab foorumi reeglites lubatud maksimaalseid mõõtmeid otse avamiseks.
Indrek: Sain kuidagi veel ägedamaks
|
kps
|
postitati 13.09.17 12:13 |
Kindlasti on abiks pilt hetkeseisust, et midagi üldse keegi soovitada oskaks.
|
Indrek
|
postitati 13.09.17 12:02 |
Tere,
Ostsin siit foorumist ühe C5 s-line. Nüüd vaatan ikka, et minu jaoks suts liiga madal. Kuidas mõistlik tõsta oleks, piisab vedrude ja amortide
vahetusest või peab veel midagi teha? Ei tahai offroadi pilliks teha, 2-3 sentigi juurde oleks ka hea.
|
|